Toon posts:

Pctv zorgt voor lock up

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nieuwe pc bevalt me prima, een amd 1800+ (1533 mhz @ 1704 mhz), hangen doet ie niet, behalve als ik mijn pctv rave start, meestal na 2 minuten tv kijken hangt ie. Ik dacht dat als ik hem niet overclock dat ie het dan goed zou doen.. Niet dus, maar hij houdt het iets langer vol, zo'n 20 minuten. Ik heb voor de rest mijn geheugen (265mb 2700 ) wel op cas 2 lopen. Mb= msi

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet dit in DOC?

Maar je hebt waarschijnlijk een IRQ conflict, kijk eens ff bij het opstarten hoe het zit met de IRQ's. Anders ff proberen je netwerkkaart of geluidkaart eruit te halen. Of het IRQ van je videokaart uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah ok, dus eventueel een ander pics slot zou ook kunnen helpen? Het stond hier omdat ik dacht dat het met het overclocken van geheugen etc te maken had. Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 14:05
CPU Idle deed dat bij mij. PC liep 100% stabiel met CPU idle behalve als ik die PCTV zooi opstarten. Zonder CPU Idle heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 21:06
DOC >> AVH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Help het werkt nog steeds niet!! hij heeft conflicten met mijn sblive kaartje, waardoor hij ook sneller hangt als ik bijvoorbeeld een livesetje draai :-( Van welke kaart moet ik mijn irq veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Het is natuurlijk totaal niet ontopic, maar Locketuz, hoe is de kwaliteit van die kaart ?

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheLunatic schreef op 23 september 2002 @ 14:54:
Het is natuurlijk totaal niet ontopic, maar Locketuz, hoe is de kwaliteit van die kaart ?
k heb de PRO versie en die is TOP :)

maar ontopic, je moet zorgen dat je PCTV kaart, je SB live kaart, en je VIDEO kaart geen IRQ delen, je kan 3 IRQs vrijmaken com 1 + 2 en LTP als je die toch niet used zo als ik :) gebruik je wel je LTP dan kan je COM 1 / 2 of bijde nog uit zetten,

k heb dit probleem ook gehad, na dat ik ze eindelijk ( na veel gekloot met me bios en kaartjes wisselen ) ook zo opgelost en t werkt nog altijd prima

Verwijderd

Topicstarter
dus gewoon com 1 en com 2 / lpt uitzetten in de bios? DAn ga ik dat straks ff proberen

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb het ook een tijdje gehad, geklooi met die kaart. Wat bij mij hielp was het verplaatsen van de kaart naar een ander PCI-slot. Toen waren er ineens geen problemen mee. :)

Maar het is zo vreemd dat er niet meteen een fout optreedt, maar pas na een bepaalde tijd. :?

Verwijderd

Topicstarter
yeah, klopt, ik haed hem ook in een ander pci slot gedouwt, maar geen resultaat :-(

Verwijderd

btw ik vind de kwaliteit van dit kaartje dik in orde..(ik kan nu ook in photoshop 7 frames grabben van mij tvkaart... :) )..

Verwijderd

Ik heb hier ook eeuwig mee zitten kloten. De oplossing die ik gevonden heb ik de Nvidia 12.x drivers (zie Nvidia's FTP) installeren ipv. de nieuwste. Het is geen mooie oplossing, maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk hij doet het!!!!! Inderdaad alle coms en lpt uitgezet en hij doet het :-)
Pagina: 1