[Request]reacties

Pagina: 1
Acties:

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ello ;)

misschien een klein idee, als je gereageert hebt, dat je dan niet weer naar het begin van de postings komt, maar gelijk naar de laatste en je eigen reactie, vooral handig bij lange threads e.d :)

prettige ochtend, en vrolijk pasen!!!! :+

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Bedoel je reageren hier op het Forum of onder nieuwsberichten op de FP van www.tweakers.net ?

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Je gaat toch ook naar je eigen reactie toe? Ik meende tenminste dat dat al het geval was, maar dat eerst de pagina helemaal ingeladen moest zijn voordat je naar je reply toespringt? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Renegade schreef op 03 september 2002 @ 11:24:
Je gaat toch ook naar je eigen reactie toe? Ik meende tenminste dat dat al het geval was, maar dat eerst de pagina helemaal ingeladen moest zijn voordat je naar je reply toespringt? :)
Jup dat doet ie ook als je geduldig bent. Op zowel het forum als op de fp. Maar ik neem aan dat hier de fp bedoelt wordt. :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ja ik bedoelde de FP, want sommige threads zijn erg lang, en als je dan gereageerd hebt, moet je soms weer een stuk of 3 pages door met reacties om bij het laatste bericht te komen

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Volgens mij kun je dat instellen, via een rolvenstertje rechtsboven de eerste reactie.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1