There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Maar leken die vullen zo hun passwoord in hoor, dat was vroeger ook zo:"Ik kan je hotmail hacken, mag ik je password ?" Er waren gewoon echt mensen die erin trapte.
Verwijderd
Verwijderd
lijkt mij nou niet echt goed idee. want dan word ie alleen maar sneller in search engines opgenomen enzo.MadMurdock schreef op 03 september 2002 @ 11:24:
trieste site..
als we die nou ff met zn allen 'bezoeken'...
nou als we GoT plat gequeryd (mooi woord..Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 11:29:
[...]
lijkt mij nou niet echt goed idee. want dan word ie alleen maar sneller in search engines opgenomen enzo.
http://www.designyourgoogle.com
edit: of een leuk bashscriptje dat via lynx oneindige random dingen invult ?
- Soulseek rulez -
- Soulseek rulez -
Mailen heeft veel zin ja
Your message
To: abuse@lycos.nl
Subject: http://members.lycos.nl/hotmail2mb/hotmail/gratis.php
Sent: Tue, 3 Sep 2002 11:59:48 +0200
did not reach the following recipient(s):
abuse.ly_nl@lycos-europe.com on Tue, 3 Sep 2002 11:59:50 +0200
The recipient name is not recognized
The MTS-ID of the original message is: c=us;a=
;p=bag;l=DEBAGE1050209030959SFS68674
MSEXCH:IMS:BAG:EUROPE-HUB:DEBAGE105 0 (000C05A6) Unknown Recipient
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Via de site kan je ook misbruik aangeven, dat heb ik inmiddels gedaan.Marzman schreef op 03 september 2002 @ 11:56:
Als we allemaal even die site open laten staan en iets zwaars op de F5 toets leggen is hij zo door zijn traffic heen
Mailen heeft veel zin ja
[...]
- Soulseek rulez -
User: Zielige eikel..
pass: Nee je krijgt m'n password niet..
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
dan krijgt deze kleine lamer snel genoeg van zijn lame acties
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Wees consequent, maar niet altijd
You've reached your maximum daily quota : 150
Eerst hotmail.com met opslaan als "rippen". Vervolgens een simpel php mailscriptje schrijven dat username en password veld naar me toemailt. Dat scriptje plus hotmail rip op mn server zetten en een ip dta ik toch niet gebruikte erop zetten. Daarna op school op _alle_ computers de hosts.sam aanpassen en je hebt ineens de passwords van halve school.
Natuurlijk wel zo slim om ervoor te zorgen dat nadat password gemaild werd het scriptje automatisch naar de hotmail error page ging waarna als je het daar opnieuw invulde gewoon in je inbox kwam. Zelfs medetweakers op mijn school trapten erin
<form name="mailbomber" method="post" action="/hotmail2mb/hotmail/gratis.php">
Helemaal niet zo heel lame, mensen moeten hun hoofd gewoon maar eens gebruiken, doen ze dat niet is het hun probleem.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 11:34:
OMG dit is zo lame...
Iemand die ook maar *IETS* nadenkt en een *BEETJE* weet waar hij mee bezig is trapt er niet in, doen ze dat wel? Dan is het lekker hun eigen schuld, lijkt me
toelichting: Als personen hier in trappen omdat ze gewoon niet kunnen computeren vind ik dus dat ze maar gewoon een cursus moeten doen oid, aangezien daaruit blijkt dat ze er geen ene bal van snappen.
[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 03-09-2002 17:22 . Reden: toelichting ]
🌞🍃
Verwijderd
Verwijderd
Hmmzz, niet tijdens het typen een pizza uit de oven halen, anders is de M@ffia je te snel af
- Soulseek rulez -
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
* not-known vraagt zich wel af wat nou eigenlijk wel de bedoeling was van die vakkies.....
Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!