Toon posts:

video kaart begeven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
volgende is het probleem:

in windows xp geen problemen met met beeld, maar zodra als ik een spel opstart maakt niet uit welk spel, dan krijg ik zwaar flitsend, knipperend beeld.

ik heb een Abit Siluro T400, nix aan overgeclocked, gewoon standaard, dit is gebeurd sinds ik de detonator 40 drivers heb geinstalleerd.
Ik ben toen terug gegaan naar de oude vertrouwde door windows aanbevolen drivers, maar het probleem blijft. :(

Iemand een suggestie?

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 10:26:
volgende is het probleem:

in windows xp geen problemen met met beeld, maar zodra als ik een spel opstart maakt niet uit welk spel, dan krijg ik zwaar flitsend, knipperend beeld.

ik heb een Abit Siluro T400, nix aan overgeclocked, gewoon standaard, dit is gebeurd sinds ik de detonator 40 drivers heb geinstalleerd.
Ik ben toen terug gegaan naar de oude vertrouwde door windows aanbevolen drivers, maar het probleem blijft. :(

Iemand een suggestie?
Mogelijk is de direct3d-fix ongedaan gemaakt (heb je alleen nodig voor bijv. gta3), maar wat ook handig is is om eerst de complete drivers er af te gooien en dan opnieuw te installeren (weet niet of je ze er eerst wel af gegooid had)...

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik gedaan:

(Eerst ff die 40.41 drivers uitpakken naar een eigen directorie)

Open Regedit en delete "NVIDIA Corporation" in:
HKey_Local_Machine/Software en in HKey_Current_User/Software.

Dan in Configuratiescherm/Software NVIDIA Displaydrivers deïnstalleren (evt. ook Omegadrivers) waarna PC re-boot.

'Nieuwe hardware gevonden', niet automatisch installeren, zelf een locatie kiezen, naar directorie met uitgepakte drivers, OK.

maar het probleem blijft.

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 11:04:
dit heb ik gedaan:

(Eerst ff die 40.41 drivers uitpakken naar een eigen directorie)

Open Regedit en delete "NVIDIA Corporation" in:
HKey_Local_Machine/Software en in HKey_Current_User/Software.

Dan in Configuratiescherm/Software NVIDIA Displaydrivers deïnstalleren (evt. ook Omegadrivers) waarna PC re-boot.

'Nieuwe hardware gevonden', niet automatisch installeren, zelf een locatie kiezen, naar directorie met uitgepakte drivers, OK.

maar het probleem blijft.
In welke games?

Verwijderd

Topicstarter
gta 3 sof2 fifa wc2002 mohaa c4

Verwijderd

Topicstarter
is het een open gl probleem?

• pagani
  • Niet online
Probeer eens een oudere detonator (28.xx ofzo), alles beter dan niks...

Verwijderd

Topicstarter
helpt ook niet

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hij is iig niet kapot, want het komt gewoon door de drivers.... Een oplossing kan ik zo even niet geven, maar dat ie niet kapot is kan ik je wel met zekerheid zeggen...

probeer eens een andere (PCI) kaart in die pc, en dan weer die Siluro. :)

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met een MSI Geforce 2 MX400 in een AMD 2000XP systeem met daarop Windows XP.
Vooral bij spellen als Midtown Madness 2, Test Drive 5, Simcity 3000.
Heb al nieuwe drivers voor de videokaart en geluidskaart (Soundblaster 5.1 LIve! Player) gedownload maar nu is het nog niet opgelost?????????? :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
probleem is opgelost. ik heb eerst de oude 30 versie terug gezet daarna het hele register opgeschoond en de drivers opnieuw verwijderd, toen de 30 drivers eropgezet en daarna een harde reboot en het werkt allemaal zeer strak ben nu ff 3dmark aan het draaien en laat je zowel weten wat de score verbetering is ;)

Verwijderd

Topicstarter
40 drivers natuurlijk ipv 30 drivers
Pagina: 1