Toon posts:

[XP_Home] Windows start niet meer op.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een nieuw account aangemaakt in windows en toen ik deze wilde opstarten kwam er een blauw scherm tevoorschijn waarin hij meedeelde dat windows niet werd opgestart omdat er anders beschadigingen zouden kunnen ontstaan. :?

De inhoud van het probleem was; IRQL_NOT_OR_LESS_EQUAL, een vaak voorkomend probleem in XP als ik de reviews mag geloven.

Formatteren of zijn er nog andere mogelijkheden? Ik heb er nl. nog docs opstaan.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kunt de nieuwste drivers voor je hardware installeren en je bestaande hardware even controleren op juiste instellingen. Dit kun je doen door in Veilige Modus op te starten. Deze fout ontstaat namelijk doordat je hardware niet goed geconfigureerd is.

[ Voor 0% gewijzigd door Harm op 03-09-2002 18:29 . Reden: typo ]

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

El.Toro heb je de search gebruikt ?

doe dat eerst maar eens :)
dit is al heel vaak langs geweest

http://www.NUiPhone.nl/

• Collidor
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 13:28

Collidor

Hoezo 'Dat kan niet!&#039

Begin eens met de Windows XP installatie over je huidige heen te draaien. Dan blijven (als je de goeie opties kiest) alle instellingen en documenten behouden, en heb je dikke kans dat je systeem in ieder geval weer gewoon opstart!

System Specs

Verwijderd

Topicstarter
In Veilige Modus start hij dus NIET op, logisch dat ik dat al had geprobeerd voor ik de topic startte

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Inderdaad een vaak voorkomend probleem. Gebruik de search even, dan kom je erachter dat het vaak een driverprobleem is.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.