Welke randapparatuur helpt RSI te voorkomen?, ik ben met een project voor de opleiding industrieel ontwerp bezig om een laptopsteun te maken met daaromheen apparatuur die zorgt dat je langer kunt werken zonder RSI te krijgen.
We richten vooral onze aandacht op de volgende producten:
-toetsenbord
-muis
-muismat(evt met gelpolssteun)
-polssteun voor toetsenbord
Ik wil graag gebruikservaringen horen, vooral van mensen die RSI-verschijnselen kregen en daarom andere randapparatuur van hun baas hebben gekregen ofzo. Het liefst wil ik in dit topic een discussie over de hardware die het beste werkt en commentaar op elkaars suggesties.
Ik heb met mijn projectgroep al 2 keer een topic hierover gestart, maar deze zijn allebei vrij snel doodgebloed, ik hoop hiermee wat mee respons te krijgen
We richten vooral onze aandacht op de volgende producten:
-toetsenbord
-muis
-muismat(evt met gelpolssteun)
-polssteun voor toetsenbord
Ik wil graag gebruikservaringen horen, vooral van mensen die RSI-verschijnselen kregen en daarom andere randapparatuur van hun baas hebben gekregen ofzo. Het liefst wil ik in dit topic een discussie over de hardware die het beste werkt en commentaar op elkaars suggesties.
Ik heb met mijn projectgroep al 2 keer een topic hierover gestart, maar deze zijn allebei vrij snel doodgebloed, ik hoop hiermee wat mee respons te krijgen