JohnS
Beetje meer info mag er wel bijJohnS schreef op 03 september 2002 @ 08:37:
Hallo,
Wat vinden jullie van de nieuwe Ports of Call XXL. Te vinden op http://www.portsofcall.de.
Moet zeggen ziet er erg goed uit.
John Slegers
En lees dit ook ff door
Begroeting onder posts & replies
ach hij wijst er gewoon op, gewoon elkaar helpen is toch goed?
Verder lijkt het niet mijn type spel maar ziet er leuk uit voor de liefhebbers
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Leuke spel is dat Ports of call en de classic versie is maar 2,5 mb
Op de middelbare school hadden we dat ook altijd en waren we blij als we dat mochten spelen. Thuis ook vaak gehad toen ik ontdekte dat je hem kon downloaden legaal
Ik ben een freakVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 09:39:
Jezus ruud, jij wannabee mod!
()
Edit: damn, je hebt me ingehaald (kwa posts).
Ports of call. Dat is lang geleden zeg, maar was wel een toppertje altijd.
Sorry maar als ik me niet vergist dan hebben hier al en paar keer ee Topic over gelopen ..
Ports of Call 3D
[rml][ POC] Ports of Call 3D !!![/rml]
Dus je had ook even kunnen zoeken
Ports of Call 3D
[rml][ POC] Ports of Call 3D !!![/rml]
Dus je had ook even kunnen zoeken
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
jaaaaaaaaaaaa (sorry voor onzinnige reply maar ik ben ff enthousiast)
POC was errug gaaf. Als was de haven van Laos oid niet te doen.....
Dat heb ik nog erg veel gespeeld!
Topicstarter, Dank voor het melden! Ik had niet gedacht dat er meer mensen waren die het kenden

En POC XXL ziet er eigenlijk best gaaf uit...
maar het licensing model is een beetje vaag. Als je meer betaalt, krijg je meer geld aan het begin van het spel
Dat is wel een beetje gemeen vind ik.
POC was errug gaaf. Als was de haven van Laos oid niet te doen.....
Dat heb ik nog erg veel gespeeld!
Topicstarter, Dank voor het melden! Ik had niet gedacht dat er meer mensen waren die het kenden
En POC XXL ziet er eigenlijk best gaaf uit...
maar het licensing model is een beetje vaag. Als je meer betaalt, krijg je meer geld aan het begin van het spel
In deeze zin staan drie fauten
toen was het cool. Ik denk dat deze versie een stuk minder is
tampert, kriminalpolizei
Ports of Call. Echt megaveel gespeeld op de Amiga. Met 4 spelers dag en nacht door. Heerlijk. Alleen had je op een gegeven moment zoveel boten dat je elke dag iets moest doen. En dan waren die tugs opeens on strike en moest je die schijtboten zelf besturen. Dat duurde altijd een jaar 
Wat mij trouwens nooit lukte (op 1 keer na geloof ik) was die drenkeling redden op dat vlot. Wat ik ook deed het kostte me altijd 2 reputatie punten gewoon omdat ik niet wist HOE het moest.
De originele is trouwens op veel plaatsen gratis te downloaden en de kantoren zien er nog steeds best goed uit.
How about Oil Imperium? Hebben ze dat nog niet opgeleukt en opnieuw uitgebracht?
Wat mij trouwens nooit lukte (op 1 keer na geloof ik) was die drenkeling redden op dat vlot. Wat ik ook deed het kostte me altijd 2 reputatie punten gewoon omdat ik niet wist HOE het moest.
De originele is trouwens op veel plaatsen gratis te downloaden en de kantoren zien er nog steeds best goed uit.
How about Oil Imperium? Hebben ze dat nog niet opgeleukt en opnieuw uitgebracht?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Oil Imperium staat even in de ijskast. Het wordt ontwikkeld door reline en is te vinden op http://www.reline.deMobster schreef op 03 september 2002 @ 19:28:
Ports of Call. Echt megaveel gespeeld op de Amiga. Met 4 spelers dag en nacht door. Heerlijk. Alleen had je op een gegeven moment zoveel boten dat je elke dag iets moest doen. En dan waren die tugs opeens on strike en moest je die schijtboten zelf besturen. Dat duurde altijd een jaar
JohnS
JohnS
Pagina: 1