[d2ol] client hangt steeds

Pagina: 1
Acties:

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 15:36
Ik draai win XP Pro op een PIV 1.7 GHz en de client hangt zich steeds op na een candidate of 35. Ofwel er wordt de bijna de hele nacht geidled. Dit is de afgelopen 3 dagen 3 keer gebeurd. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn.

Verwijderd

Hm, post het eens op het Sengent forum, onder Windows Clients (ik neem aan dat je windows draait?).

Wat nog wel eens wil helpen is een re-install ;)

• htca
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 07:47:
Hm, post het eens op het Sengent forum, onder Windows Clients (ik neem aan dat je windows draait?).

Wat nog wel eens wil helpen is een re-install ;)
Jij had dus hetzelfde probleem als ik.....
Ik ga een reinstall proberen.

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:21
Zou ik wel doen ja omdat je misschien nog op de oude versie van de client draait? 01.00.00 en hij nog niet geupdate is naar 01.00.01

Verwijderd

Dat scheelt een hoop, als je nog niet geupgrade bent kun je eens proberen om de nieuwste versie van de sengent site af te halen, dan heb je in ieder geval de nieuwste :)

• htca
ik draai de 01.00.01 versie van de client.

Verwijderd

okee dus over 35 cands weten we het :)

• htca
weer hangen....
meer dan 2.5 uur blijven hangen op een conformer....

Verwijderd

argh!

Sja, dat is dan een dik probleem, als Sengent niks weet, dan kun je misschien beter een ander project proberen waar p4 goed geschikt voor is? :{

• htca
Ik probeer het nog een tijdje. Ik heb een klein vermoeden waar het vandaan komt. De machine waar ik op werk wordt voornamelijke gebruikt als xterminal om in te loggen op UNIX machines. Waarschijnlijk heeft het te maken met verbreken van een verbinding van een xterm als die te lang idle is.

Verwijderd

aha! Keep us informed, voor als er nog andere mensen zijn die een soortgelijk probleem hebben :)
Pagina: 1