Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen vrijdag in paniek & haast & verukking(want het was de laatste, in de eerste winkel waar die niet was uitverkocht -in vier grote winkels ervoor was dit telkens wel het geval (...) ) aangeschaft. Gisterenmiddag teleurgesteld weer terug gebracht; dit ding is wat mij betreft dus absoluut geen Fl. 4000,- gulden waard (1700 euro bij mediamarkt.). Het apparaat is prachtig hoor en de foto's ook; maar de prijs belooft zo belachelijk veel meer... Ik heb nu een Fuji 602 overigens, maar voel me er nou niet zo vreselijk door verwend wat, als je van de gebruikerservaringen uit gaat, bij de meeste mensen wel zo schijnt te zijn.
Dit lijkt me eerder eigenlijk vooral omdat men nu eenmaal de camera heeft gekocht en er dus moeilijk niet blij mee kan zijn, stel je voor..!

Voor dit bedrag krijg je een fragiel apparaat, dat zichzelf, als 'ie op tafel staat en wordt aangezet, naar achteren duwt op zijn eigen lens. Omdat het ding niet recht staat, er is geen ondersteuningspunt onder het punt waar de lens naar buiten komt. Maar er zijn nog wel wat meer van dit soort foutjes te vinden.

Erg grappig op zich natuurlijk, maar deze mop mag verder gaan zonder dat ik erin ga meespelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja,... da`s jouw mening..
Het apparaat is prachtig hoor en de foto's ook; maar de prijs belooft zo belachelijk veel meer...
wat had je meer verwacht dan?
Voor dit bedrag krijg je een fragiel apparaat, dat zichzelf, als 'ie op tafel staat en wordt aangezet, naar achteren duwt op zijn eigen lens. Omdat het ding niet recht staat, er is geen ondersteuningspunt onder het punt waar de lens naar buiten komt. Maar er zijn nog wel wat meer van dit soort foutjes te vinden.
Tja,.. nou zeg, wat wil je ook met zo`n zoomlens, dat heeft een normale cam ook.
en welke "foutjes" heb je nog meer kunnen ontdekken?

/me is heel blij met de 5700 en heeft veel minder betaalt ;) 1400 nl.

enne het is nu eenmaal een camera met een "hoge leercurve", wat geduld en oefening is dus vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07-2024

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

hmmmm, ik zat er over te denken om een topic te openen met nikon 5700 ervaringen, aangezien ik eraan zit te denken om er zelf een te kopen. Misschien handig om in dit topic de 5700 ervaringen te delen (voor zover deze er al veel zijn).

Zelf ben ik met name benieuwd naar de snelheid van de nikon en de kwaliteit van macro foto's . Daarnaast vraag ik me ook af of de nikon bij rechttoe rechtaan point en shoot werk goede kwaliteit foto's maakt

Uieraard heb ik de verschillende reviews die op het net te vinden zijn reeds gelezen...

De reden waarom ik de nikon zelf trouwens in overweging neem is de 5 mp, het kleine formaat van de camera (en stalen behuizing), zooooooooom en fotokwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
grappige icon by de weg... die van mij is wel met de 5700 genomen ;)

hier een foto van vanmiddag aan het IJ
*genomen in de FINE setting
*geresized naar 800/600
*jpeg 50%

Afbeeldingslocatie: http://www.tabula-rasa.nl/nikon5700/ijzwaan.jpg

*en een uitsnede op 100%
Afbeeldingslocatie: http://www.tabula-rasa.nl/nikon5700/ijzwaan2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zeker is het mijn mening en niets meer als dat! Het ding maakt ook mooie foto's! Maar ik verwacht meer van 1700 euro, en wat, tsja dat mag je zelf bedenken. Als je em voor 1400 hebt dan is dat erg fijn; ik denk dat ik em dan ook gewoon gehouden had.
Een andere zoomcam staat gewoon recht en niet voorover en zal dus nooit met de lens de tafel raken.
Wat nog meer (volgens mij!) niet okay is, zijn de oortjes bijvoorbeeld voor de shoulder-strap waar er een van op de plek zit waar ook je rechterhand de camera vasthoud.
En ook is het onder de zoomcams niet normaal dat je het plastic kokertje waarin je lenzen zitten in en uit ziet schuiven, dat is een erg kwetsbaar punt als je dat beschadigt dan kan je niet naar de garantie denk ik, mag je hem laten repareren voor ... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48
Bij deze is dit topic opgedoopt tot "Het Nikon CoolPix 5700 Topic"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phreak schreef op 04 september 2002 @ 07:35:
Bij deze is dit topic opgedoopt tot "Het Nikon CoolPix 5700 Topic"!
_/-\o_
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 01:48:
Als je em voor 1400 hebt dan is dat erg fijn; ik denk dat ik em dan ook gewoon gehouden had...
zie de pricewatch!
Vind het een beetje raar dat je dan 300 euro teveel uitgeeft..
Een andere zoomcam staat gewoon recht en niet voorover en zal dus nooit met de lens de tafel raken.
de lens raakt de tafel ook niet echt, als je hem in playback mode of camera mode zet zoomt ie echt niet tot het verste uit, bij mij blijft ie ook echt wel recht staan.
Wat nog meer (volgens mij!) niet okay is, zijn de oortjes bijvoorbeeld voor de shoulder-strap waar er een van op de plek zit waar ook je rechterhand de camera vasthoud.
nou dat vind ik imho echt no problemo, en was me nog niet eens opgevallen.
En ook is het onder de zoomcams niet normaal dat je het plastic kokertje waarin je lenzen zitten in en uit ziet schuiven, dat is een erg kwetsbaar punt als je dat beschadigt dan kan je niet naar de garantie denk ik, mag je hem laten repareren voor ... ??
geen idee hoe dat bij andere zit, weet dat de sony dat idd niet heeft, bij gewone analoge zoom-camera`s is dat wel weer vaak het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

YES! Alsnog het Nikon 5700 topic. Hopelijk zijn er meer gebruikers...

Trouwens mooie foto's zkywalker >:) Hoe bevalt de camera verder (o.a. macro's, etc)??

[off topic] like the icon!! grover kijkt wel zielig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg morgen een 256mb kaartje dan gaat het echt loos! ;)

*scherpstellen gaat steeds beter gelukkig, toch effe wennen aan al die settings.
*ik betrap me erop dat ik bijna alleen de viewfinder gebruik, dan ligt ie ook wat rustiger in de hand, en maak je sneller scherpere foto`s, en het scheelt battery...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Zou je nog wat pics kunnen posten zkywalker?
Bijv. macro shots, 8x zoom/geen zoom shots, dat soort dingetjes.
Liefst in full size (2056x1536 oid :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is de enige digicam die een open bewegend objectief heeft. Dat is en blijft onderdeel van het hart van je cam, en analoge toestellen zijn lang zo kostbaar niet dus is die bescherming bij die camera's niet een prioriteit (lijkt mij.). Qua foto's is ie erg goed, mooi en serieus en donker maar zeker niet te donker; erg specifiek, en daarom vind ik het ook erg jammer, dat deze camera nogal erge last heeft van lichtreflecties: dan houdt al het contrast op en is de lichtval eigenlijk een witte vlek, op deze manier breekt de hele foto eigenlijk aan stukken. Nogmaals, das mijn idee. Buiten weet ik eigenlijk niet want ik kom nauwelijks of nooit buiten met mijn camera. (Al snel voel ik me dan als de een of andere rijke toerist en als ik gewoon "hierachter in de 2e flat" blijk te wonen, voel ik me veel te interesant voor wat ik ben- doch dit ter zijde...)
Hier heb ik een plaatje van de nikon 5700 en dat effect waar ik over praat:

Shit. Eeehrm hoe eeh m moet dat eigenlijk heh, zon plaatje in je praatje plakken?
gelijk mijn reaktie hier praktisch naar de knoppen, en ik had er nog zoveel meer van
willen vinden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nillfist heb je nou een 5700 of niet?

ik zou zeggen "ga eens naar buiten!", of woon je in zo`n criminele buurt?
en daarom vind ik het ook erg jammer, dat deze camera nogal erge last heeft van lichtreflecties: dan houdt al het contrast op en is de lichtval eigenlijk een witte vlek, op deze manier breekt de hele foto eigenlijk aan stukken. Nogmaals, das mijn idee.
kun je hier idd eens een foto van laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Nillfist: Zie de FAQ:
[img]url van afbeelding[/img]
En dan zonder de spaties achter [img]en voor[/img].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 18:41

bipo

TomV

Maandag krijg ik de mijne! :D
(en een nieuwe keuken...)

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 00:47:

en daarom vind ik het ook erg jammer, dat deze camera nogal erge last heeft van lichtreflecties: dan houdt al het contrast op en is de lichtval eigenlijk een witte vlek, op deze manier breekt de hele foto eigenlijk aan stukken. Nogmaals, das mijn idee. Buiten weet ik eigenlijk niet want ik kom nauwelijks of nooit buiten met mijn camera.
Wat dacht je ervan om een polaroid filter er voor te draaien. Doe dat bij mijn canon powershot pro90IS en dat werkt perfect. Bovendien haal je de kleuren aardig op (extra blauwe lucht ed).

Heb eerst getwijfeld om de nikon coolpix 5700 te kopen maar vond de zoom te weinig en de prijs te hoog. Ik heb dus gekozen voor een (helaas :'( ) grotere camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb zelf een 602, maar zou hem echt niet willen upgraden voor een 5700. (focus-ring, snellere lens)

De 5700 is echt zwaar overpriced voor het gebodene, daarbij is het zonde als je een camera met een dikke zoom lens koopt en je gaat niet eens naar buiten met dat ding :z

Verder denk ik dat de gebruiker meer bepalend is voor een mooie foto dan een dure camera, als je ziet wat sommige uit een camera kunnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo

bipo

TomV

Tja, ik heb de 5700 via een PC-privé project kunnen kopen (€ 100,- en 66 verlofuren verdeeld over drie jaar). :D
Ik wilde gewoon het maximaal haalbare in een zo'n goed mogelijk te hanteren camera. Ik zal er met name portretten mee maken en dieptefoto's. De Nikon is daar uitermate voor geschikt.
Overigens zie je dat de prijs van de Nikon stilaan zakt, dus het overpriced gedeelte valt tegenwoordig erg mee. Okee, hij niet zo 'goedkoop' als de Minolta Dimage 7i of de Sony DSC707, maar daarvoor krijg je dan wel een veel beter hanteerbare camera (kleiner) met naar mijn mening een betere fotokwaliteit (minder ruis, echtere kleuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 14:58
Nillfist, misschien is de Olympus E-10 wat voor jouw? Zo hier en daar best betaalbaar.
Het is een prof, echte digitale SLR camera met een real-life viewfinder!
Hij heeft een snelle, lichtgevoelige lens en je krijgt definitly een robuuste, zwaar uitgevoerde kwaliteit stuk gereedschap:

Afbeeldingslocatie: http://www.dpreview.com/reviews/olympuse10/images/frontview-001.jpg
review: http://www.dpreview.com/reviews/olympuse10/

Ik zit zelf ook aan de aanschaf van deze camera te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
winand schreef op 07 september 2002 @ 17:34:
Nillfist, misschien is de Olympus E-10 wat voor jouw? Zo hier en daar best betaalbaar.
Het is een prof, echte digitale SLR camera met een real-life viewfinder!
Hij heeft een snelle, lichtgevoelige lens en je krijgt definitly een robuuste, zwaar uitgevoerde kwaliteit stuk gereedschap:

[afbeelding]
review: http://www.dpreview.com/reviews/olympuse10/

Ik zit zelf ook aan de aanschaf van deze camera te denken :)
:9~ :9~ hoe duur in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Naar die olympussen heb ik ook gekeken. Goed, maar f$%king groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee,

in dit topic even een foto van de 5700:

Afbeeldingslocatie: http://img.dpreview.com/reviews/nikoncp5700/images/frontview-001.jpg

en even een foto van onze kat in deze stetting:

Afbeeldingslocatie: http://www.tabula-rasa.nl/nikon5700/data.gif

800 bij 600 jpeg 50%

Afbeeldingslocatie: http://www.tabula-rasa.nl/nikon5700/nescio1.jpg

en eentje in het groot:

http://www.tabula-rasa.nl/nikon5700/nescio.jpg
(1.6mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

wow, da's scherp >:)

met die macro's zit het zo te zien wel goed. Misschien leuk om 'ns een insect te posten.

• bipo

bipo

TomV

'k heb hem eindelijk ook! Meteen met flitsertje (SB50DX) en batterypack aangeschaft. Nu maar eens gaan kijken hoe die het doet. 8)

Shit, geen batterijen bij de flitser (wel een tasje). Dan maar naar de winkel. :)

Verwijderd

bipo schreef op 11 september 2002 @ 09:47:
'k heb hem eindelijk ook! Meteen met flitsertje (SB50DX) en batterypack aangeschaft. Nu maar eens gaan kijken hoe die het doet. 8)

Shit, geen batterijen bij de flitser (wel een tasje). Dan maar naar de winkel. :)
wow! weer een 5700 amigo erbij! gefeliciteerd! heb je wat info over die flitser?

ah al gevonden,.. deze?

Afbeeldingslocatie: http://64.95.118.51/images/opti/4a/06/514347-elec_lg-resized220.jpg

:9~

hoe duur enzo/linkje? veel plezier vandaag ;) oja het kost echt wel wat tijd om je het allemaal meester te maken dussuh niet opgeven!

• bipo

bipo

TomV

'k heb twee weken vakantie, dus tijd zat om dat ding eens goed onder handen te nemen. :D

De flitser is aangeraden door Nikon. Hij bevat meer functies dan de Nikon momenteel aankan, maar als er een firmware upgrade komt, dan vermoed ik dat dat ook wordt meegenomen.
Op een analoog apparaatje doet die het wel volledig. Ik ga ook eens experimenteren met een diafilmpje, dus kan ik hem sowieso gebruiken. Aangeschaft via Konijnenberg voor €237,-. (edit: Yep da's het plaatje :) )

Verwijderd

ah da`s geen geld ;)
ik zou wel nog effe een xtra geheugenkaartje aanschaffen, dat 32mb ding is echt snel vol, heb net een dane elec 256mb aangeschaft! dat gaat heerrrrrlijk.

• bipo

bipo

TomV

Is grotendeels door PC-prive project betaald (9 vakantiedagen verspreid over 3 jaar). :o Geheugen heb ik in Australie besteld: 2x 256mb Ridata. Krijg ik morgen in huis. Gelukkig maar, want mijn 32mb is al helemaal vol! :|
En dan ga ik echt snapshotten! ;)

• Daan
Kan iemand pics posten?
Ik geil een beetje op dat cameraatje :P

• miekol

miekol

erm

bipo schreef op 11 september 2002 @ 10:39:
Is grotendeels door PC-prive project betaald (9 vakantiedagen verspreid over 3 jaar). :o Geheugen heb ik in Australie besteld: 2x 256mb Ridata. Krijg ik morgen in huis. Gelukkig maar, want mijn 32mb is al helemaal vol! :|
En dan ga ik echt snapshotten! ;)
Is 1x 512MB niet goedkoper of heb je express voor 2x 256 gekozen?

Verwijderd

Phreak schreef op 11 september 2002 @ 13:49:
Kan iemand pics posten?
Ik geil een beetje op dat cameraatje :P
ik heb alwat gepost,. enne ik ga op vakantie! misschien Bipo effe lief aankijken..

en hier staan wat samples van dpreview: klik

en in het Nikon-forum van dpreview hier staan ook veel pics en user-ervaringen!
edit:

Ook van iemand die hem wou terugbrengen (zie topicstarter) en na een week experimenteren en leren helemaal verslingerd is geraakt... hoge leercurve, dus niet voor opgevers!

bij mijn weten hebben de vlgnde tweakers de 5700:

*Bipo
*Bitbull
*Zkywalker

edit:
dus pas 3 mensen.....

edit:
gewoon kopen, .. is smak geld maarre :9~

Net gevonden een live-manual van de 5700 hier

Verwijderd

Ik heb ook sinds twee weken een 5700 en vind het echt een erg goede camera ... de beeldkwaliteit is erg goed, net als de kleurechtheid en de 8x zoom natuurlijk.
Wat ik me alleen afvroeg is welk merk CF nou het meest geschikt/snelst is voor deze cam. Heb de CF vergelijkingstest gelezen op dpreview en daar komt Ridata er goed uit, maar is dat niet heel erg cameraafhankelijk? heb nl ook weer testen gezien voor de Dimage 7i waar bijv. Apacer weer lekker snel is. Iemand een idee?

Verwijderd

he weer eentje erbij!
over die CF:
tja,... ik kies voor dane elec, die geeft no problems en 10 jaar garantie.

Verwijderd

Is er niet iets bekend over de maximale doorvoersnelheid van deze cam bij het wegschrijven ofzo? opzich komt de dane elec er nou niet bepaald als snelste uit (http://www.dpreview.com/articles/mediacompare/), maar misschien dat deze cam. bijvoorbeeld ook niet eens sneller aan zou kunnen en is het zonde om snele Ridata's te bestellen in Australie

Verwijderd

in die test hebben ze het over de 340mb dane elec,
eigenlijk heb ik geen goed vergelijkingsmateriaal. Ik heb die dane elec besteld omdat ie lekker goedkoop was en zeker wist dat ik er geen problemen mee krijg (al geformatteerd enzo, hup in de cam en schieten).

• miekol

miekol

erm

Ik heb dus een Ridata 512MB CF en een 128MB CF kaartje beide in cam (Fuji 602) en de Ridata doet eigenlijk gewoon niet onder aan de smartmedia. Ze zijn iig dus wel retesnel die ridata's.

• bipo

bipo

TomV

Voor foto's moet je nog even geduld hebben, ben bezig met een verbouwing. Heeft voorrang. Maar ik ga de komende week nog naar de Floriade, Bataviastad en EuroDisney, dus mogelijkheden genoeg!

Ik heb gekozen voor 2x 256 ipv 1x 512.
1. Als er een bitje verneukt wordt (kans is klein, maar wel aanwezig), kun je een nieuwe kaart a €200,- kopen,
2. je kan een kaartje als floppydisk gebruiken (wel een cardreader nodig), terwijl je met de andere aan het fotograveren bent.
3. het prijsverschil slechts €2,- was.

Ridata omdat: het het goedkoopst is (maar dan wel via Australië), het goed bekend staat, het goede testresultaten behaald.

Snelheidsverschil van de kaarten merk je bij de camera niet echt meer (behalve bij RAW- en HI-formaat, en zelfs dan maar 1 seconde oid). Dus uiteindelijk maakt het niet echt uit. Bij PowerInNumbers krijg je wel een handig hoesje om je kaartje te beschermen. :)

• bipo

bipo

TomV

Die flitser is echt stoer!!! Niet teveel functies, direct klaar voor klaar voor gebruik. WOW! Als je een flitser erbij wilt nemen (ik heb natuurlijk andere niet getest), dan is deze zeker geen verkeerde keus!

offtopic:
Bipo is in z'n nopjes met zijn veel te dure, maar grotendeels toch niet door hem betaalde aankoop :)

Op zoek naar een goede tas!

Verwijderd

bipo schreef op 11 september 2002 @ 18:11:..Op zoek naar een goede tas!
die heb ik al,.. die flitser zou ik ook heel graag willen,.....
eerst maar es op vakantie!

edit:
denk maar: goedkoop is duurkoop ;)
enne wat betaal je voor die 256mb kaartjes?

• bipo

bipo

TomV

enne wat betaal je voor die 256mb kaartjes?
Zie de pricewatch. Ik heb ze ook bij PIN gekocht, samen met collega's zodat de verzendkosten ook gedeeld konden worden. 3 werkdagen later had ik ze in huis.
die heb ik al
Heb je een speciale tas hiervoor gekocht (Lowepro bijvoorbeeld), of had je al een tas?

Verwijderd

bipo schreef op 12 september 2002 @ 00:44:
Heb je een speciale tas hiervoor gekocht (Lowepro bijvoorbeeld), of had je al een tas?
idd een heel mooi Lowepro tasje,.. superzacht van binnen, speciaal voor digitale camera`s (tegen krassen enzo),.. kleur is zilver/zwart... ongeveer € 45,-

deze: Afbeeldingslocatie: http://www.lowepro.com/images/ppages/bag_pack/lrgclr/d-res10.jpg

past net erin! (denk niet dat er ook nog een flitser inpast en een battery pack.)

specs: klik

edit:
nog even nagedacht over die flitser, vlgns mij is het niet zo handig dat je alleen het bovenstuk kan draaien,.. dwz ik heb er graag een die ook vanaf de "shoe" draait ivm staande portretten,.. dus even verder zoeken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een Fuji 602, en wilde overstappen op de 5700. Maar toen ik de 5700 in huis had, een dag of twee en 500 foto's verder, vroeg ik me af waar ik in godsnaam mee bezig was, Fl. 4000, - voor een marginale scherpte verbetering ten opzichte van de Fuji602, en verlies (in ieder geval-dit kan niemand ontkennen) wat de robuustheid aangaat.
Ik zelf vind de 602 mooiere foto's maken uiteindelijk. meer detail vooral in de schaduwen op je foto zonder dat er overbelicht wordt. En levensechtere kleuren.
Qua scherpte verliest de 602 het wel, best wel duidelijk. Maarja, smaken verschillen.

Wat ik dan eigenlijk mis is van alles, dat kan ik dus niet op noemen want het zit er namelijk niet op. Gewoon, met zulke bedragen mag je er van uitgaan dat het gat in je portefuille wordt gesust door je aankoop. En dat deed het in mijn geval helemaal niet... (en 1400 euro is toch nog altijd meer dan 3000 gulden; dat is een hele hoop.)

Inmiddels heb ik wel een andere camera gekocht - namelijk de Fuji S2 pro-
en ik ben er meer dan gelukkig mee. Ik heb hier ook een Canon s900 printer staan en wat deze twee apparaten produceren is ongelooflijk, eigenlijk heb ik
nog niet veel gezien wat er in de buurt komt qua beeldkwaliteit, zowel digitaal als analoog niet. Het kost een hoop; maar het voldoet er dan ook aan.

Heb je trouwens een site nodig dus, voor dat je plaatjes kan laten zien? Dat heb ik niet, maar ik kan wel die plaatjes waar ik het eerder over had, opsturen naar iemand hier die ze dan alsnog kan laten zien?

• miekol

miekol

erm

Op http://www.pbase.com kan je gratis plaatjes uploaden en in (eigen) gallery's en die gallery's ook beheren etc. Allemaal best simpel, je moet natuurlijk wel ff registeren :)

En straks ff url geven want ik wil de S2 Pro wel eens in actie zien :D

• bipo

bipo

TomV

dwz ik heb er graag een die ook vanaf de "shoe" draait ivm staande portretten
Je kan de flitser eventueel ook los gebruiken van de camera (volgens mij via een optioneel kabeltje, niet naar gekeken, weet alleen dat het kan :) ).
namelijk de Fuji S2 pro- en ik ben er meer dan gelukkig mee.
Ja, nou noem je ook een camera. Die valt eerder in de categorie Canon D60, oftewel een professionele DSLR. Dat is geen prosumer cam meer. Wel heel mooi :) Wat ik een mooie gallerie vind (gemaakt met de Fuji S2 Pro) is die van Dirk Vermeirre. En dan vooral deze foto.

Maar ja, dit topic heet niet voor niets 'Het Nikon CoolPix 5700 topic'. Laten we daar maar snel 'Het grote Nikon CoolPix 5700 topic' van maken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is zeker een mooie foto! Ik wilde trouwens geen fujiS2 met een N5700 vergelijken, maar ik las een eindje terug iemand vroeg of ik nu een 5700 had of niet, en ook iemand die opperde een olympuse-10 aan te schaffen, vandaar eigenlijk waarom ik het erbij heb vermeld.

Bedankt voor die link trouwens Miekol! Daar heb ik wat aan, ik ga er meteen ff checken!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ben forum aan het opschonen.

Verdere discussies aub centraal houden [rml][ Coolpix] Het grote Nikon Coolpix topic![/rml]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.