Afgelopen vrijdag in paniek & haast & verukking(want het was de laatste, in de eerste winkel waar die niet was uitverkocht -in vier grote winkels ervoor was dit telkens wel het geval (...) ) aangeschaft. Gisterenmiddag teleurgesteld weer terug gebracht; dit ding is wat mij betreft dus absoluut geen Fl. 4000,- gulden waard (1700 euro bij mediamarkt.). Het apparaat is prachtig hoor en de foto's ook; maar de prijs belooft zo belachelijk veel meer... Ik heb nu een Fuji 602 overigens, maar voel me er nou niet zo vreselijk door verwend wat, als je van de gebruikerservaringen uit gaat, bij de meeste mensen wel zo schijnt te zijn.
Dit lijkt me eerder eigenlijk vooral omdat men nu eenmaal de camera heeft gekocht en er dus moeilijk niet blij mee kan zijn, stel je voor..!
Voor dit bedrag krijg je een fragiel apparaat, dat zichzelf, als 'ie op tafel staat en wordt aangezet, naar achteren duwt op zijn eigen lens. Omdat het ding niet recht staat, er is geen ondersteuningspunt onder het punt waar de lens naar buiten komt. Maar er zijn nog wel wat meer van dit soort foutjes te vinden.
Erg grappig op zich natuurlijk, maar deze mop mag verder gaan zonder dat ik erin ga meespelen...
Dit lijkt me eerder eigenlijk vooral omdat men nu eenmaal de camera heeft gekocht en er dus moeilijk niet blij mee kan zijn, stel je voor..!
Voor dit bedrag krijg je een fragiel apparaat, dat zichzelf, als 'ie op tafel staat en wordt aangezet, naar achteren duwt op zijn eigen lens. Omdat het ding niet recht staat, er is geen ondersteuningspunt onder het punt waar de lens naar buiten komt. Maar er zijn nog wel wat meer van dit soort foutjes te vinden.
Erg grappig op zich natuurlijk, maar deze mop mag verder gaan zonder dat ik erin ga meespelen...