Verwijderd
Gelieve alleen mod's te plaatsen van jezelf, deze is al vaker langs gekomen.
Deze specifiek niet, alleen het idee wel. En zo moeilijk is dat niet na te maken, zelfs heel simpel.
Deze specifiek niet, alleen het idee wel. En zo moeilijk is dat niet na te maken, zelfs heel simpel.
als dat nou al een mod is.... dan is een fietsbel vervangen ook een mod...
zoiets vind ik geen mod... je koopt dat ding kant en klaar en schroeft het erop..
zoiets vind ik geen mod... je koopt dat ding kant en klaar en schroeft het erop..
Verwijderd
het ziet er inderdaad mooi uit alleen zal je veel last krijgen van stoorpulsen vanaf de voeding. hier in worden sterke magnetische pulsen opgewekt en zonder afscherming (kooi van farenday) zal elk moederbord vertragingen oplopen of bit fouten veroorzaken
jahoor ... 
Daarom verkopen ze het ook ...
BTW, is mjin IA ...
BTW, de onderkant is toch nog van ijzer ... en die zit gericht op het mobo ...
Daarom verkopen ze het ook ...
BTW, is mjin IA ...
BTW, de onderkant is toch nog van ijzer ... en die zit gericht op het mobo ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
En te duur zeker
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
precies, als je het nou zelf maakt, ok. maar als je het kooptSilentSniper schreef op 03 september 2002 @ 07:13:
als dat nou al een mod is.... dan is een fietsbel vervangen ook een mod...
en dees hebben we nou al een paar keer gezien
Pagina: 1