Toon posts:

MSI G4Ti4400-VTD

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij is van plan de MSI G4Ti4400-VTD te gaan kopen en ik ben ook wel aan vervanging van men videokaart toe dus dit lijkt mij wel wat, maar is dit ook een goed plankje??
Ik zag ook iets staan over een TV in kan iemand me daar iets meer over vertellen.
Het is trouwens de 128 Mb versie.

Verwijderd

Je kunt beter de ti4200 nemen...de ti4400 en 4200 zijn namelijk allebei evenver te klokken... Alleen de std clockspeed is anders, maar die zijn natuurlijk makkelijk te veranderen!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:42
Is een best kaartje ik heb hem nu ook bij mij draait de core helaas maar op 300 maar de mem op 688 dus aanrader alleen de ti4200 kost wat minder geld en zijn waarschijnlijk net zover te krijgen....:D

Verwijderd

Ik heb de MSI Geforce 4 ti 4200 64mb!
Is een heel erg leuk kaartje en hij is aardig te OC'en

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je krijgt een gem. GF4 4200 128 mb toch niet op 650 mhz mem?

specs

Verwijderd

Topicstarter
Benmen schreef op 03 september 2002 @ 16:12:
Is een best kaartje ik heb hem nu ook bij mij draait de core helaas maar op 300 maar de mem op 688 dus aanrader alleen de ti4200 kost wat minder geld en zijn waarschijnlijk net zover te krijgen....:D
Wat voor 3dmark 2001 Se score heb je dan met dat kaartje en welke drivers?
en kun je me ook uitleggen hoe die tv in precies werkt want ik zag op plaatjes dat je er een heel soort blok bij krijgt waar je 4 dingen op aan kan sluiten.

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Ik heb dezelfde GF4 en draait perfect.

Groot plus punt van de MSI is dat je video in en uit hebt en de bundel software.

Nadeel is dat er geen heatsinks op de mem chippies zit (maar daar zijn we tweakers voor) en er geen DVI<->VGA stekker bij zit.

Ik heb die van mij nu lopen op:
GPU: 275@320
MEM: 550@670
Kan nog hoger maar ik heb nog geen mem heatsinks })

Er zijn nu wel twee revisies van de GF4Ti4400-VTD. Het enige verschil is de koeler.
De een gebruikt de standaard NVidia refcooler (met het GF4 logo erop) de ander is de door MSI gemaakte cooler (deze heeft een doorzichtig kapje op de cooler). Die cooler van MSI zelf koelt iets beter (had eerst MSI cooler en nu NVidia cooler: temps zijn van 52 naar 56 gegaan)

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 18:12
Uh, bij mijn MSI ti4400-vtd is anders wel dvi-crt converter meegeleverd.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Topicstarter
Tobias schreef op 04 september 2002 @ 20:55:
Op plaatjes heb ik ook gezien dat die connector erbij zat toen een witte ...

• Tobias
idd, het is dat witte blokje, bij mij was alles, wat op de officiele msi site staat, inbegrepen.

<edit>
http://www.msi.com.tw/pro....php?UID=60&MODEL=MS-8871

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Ik heb de 4200-TD, dies wel aardig, maar ABSOLUUT niet te clocken!

• Tobias
Helaas kan ik geen overclock resultaten leveren: Mijn pc is nu al instabiel, hierdoor weet ik niet of de pc instabieler wordt wanneer 'ie is overgeclocked. Maar de snelheden van de core en geheugen kan je wel heel hoog zetten, zonder dat je ook maar enige artifacts krijgt. (ti4600 snelheden waren geen probleem) Een nadeel is wel dat deze kaart geen geheugenkoeling heeft, maar dat is zelf wel te fixen. Ook heb ik met de video-in en tv-out poorten (nog) geen ervaring, daar ben ik namelijk nog niet aan toe gekomen (iaw, heb ik nog niet gebruikt).

Verwijderd

Topicstarter
Tobias schreef op 04 september 2002 @ 22:22:
Maar de snelheden van de core en geheugen kan je wel heel hoog zetten, zonder dat je ook maar enige artifacts krijgt. (ti4600 snelheden waren geen probleem) Een nadeel is wel dat deze kaart geen geheugenkoeling heeft, maar dat is zelf wel te fixen.
Die snelheden zien er dus goed uit heb je toevallig wel je 3D mark score??
En die geheugen koeling zal zeker geen probleem worden we modden alles :P

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Tobias schreef op 04 september 2002 @ 20:55:
Ben net even op de site van MSI geweest en inderdaad.

GVD :( ik heb hem er echt niet bij zitten. Er staat ook nix over in het manual dat ik erbij heb.

Even MSI mailen en kijken hoe dat zit.

Hier is een 3DMark2001 SE score. Ik heb hier de GF niet OCed en gebruik de 40.41 NVidia drivers.

offtopic:
Tobias waar en wanneer heb jij de jouwe gekocht?
Ik heb die van mij bij Perfect Systems besteld (8-5-2002)

edit:

De 3DMark score erbij gezet

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Verwijderd

Topicstarter
Carp_Hunter bedankt voor de 3dMark en wat heb jij voor die kaart betaald?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.