(oude) videocamera's

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 08:00
Ik ben op zoek naar een (oude) videocamera. Het casette-gedeelte hoeft niet meer te werken, zolang het opname gedeelte en video-out verbinding maar werkt.
Die dingen zijn namelijk erg handig als webcam's. Met als enig nadeel dat je een tv-kaart nodig bent (een kapotte digitale videocamera mag ook hoor!!! :P )
Mocht je bij een bedrijf werken (zoals Sony of Philips of bij Expert of zoiets) en worden daar wel eens zulke camera's ingeleverd dan houd ik me aanbevolen.

niet dat ik te beroerd ben om de porto-kosten op mij te nemen, maar het zou toch goedkoper zijn als je in Groningen(stad) woont of (uiterst)Oost-Groningen(prov.).

• ArmEagle
nope, dr zit een groot verschil tussen 2de hands en kapot. (vooral in prijs natuurlijk)

Verwijderd

Kapot is meestal kapot.

Waar ik werk, durven mensen niet die aquariumbakken mee te nemen. :X

Als ze dat wel doen, dan gaan we er meestal mee voetballen. :P

Nee, eerlijk gezegd wordt dat weinig aangeboden omdat er een 'concollega' op de hoek zit die inruilkorting geeft.
De camera is dan vaak €150 duurder dan bij mijn werkgever maar mensen krijgen €100 euro terug voor de oude camera. 8)7

• ArmEagle
Precies, maar wat gebeurd er bij zo'n inruilactie dan met de oude videocamera?

Bovendien gaat er nogal eens wat stuk aan zo'n camera (met de videocassette heeft mn opa een hele tijd geleden tijdlang problemen gehad, bijvoorbeeld) en als men het niet laat repareren zou het net iets voor mij kunnen zijn.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:20

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

(jarig!)
Hiervoor is vraag en aanbod op Tweakers.net :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.