Toon posts:

Wie weet of dit bestaat? 'multiple cd recorder'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me wat vertellen over een 'multiple cd recorder' ik noem het maar even zo.

Ik zal uitleggen wat ik bedoel:

ik wil gesproken tekst van 1 uur tot 2 uur opnemen en dan binnen 15 min. branden op meerdere cd's (zeg maar 10 stuks max.). Wel belangrijk om de cd in 'tracks' van zeg maar 5 tot 10 minuten in te delen. hiervoor zal wel speciale software nodig zijn.

Ik denk dat ik een soort 'torentje' zal moeten kopendie ik dan op een pc zal aansluiten en die wordt dan weer op de geluidsinstalllatie aangesloten. Klopt?

Iemand wat info waar ik kan zoeken?

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03 14:58
Vanwaar die haast van 15 minuten? Als je hiermee bedoelt dat er tussen het laatste gesproken woord en het in handen hebben van 10 gebrande CD's slechts 15 minuten mag zitten, ben ik bang dat geen enkele oplossing voor jouw probleem voldoet.

Mogelijke oplossingen:

- WaveLab ondersteunt het automatisch aanmaken van nieuwe bestanden na X seconden rust. Hiermee kun je dus tijdens de gesproken tekst automatisch "tracks" aanmaken.
- Nero ondersteunt meerdere CD branders (ik weet niet hoeveel exact)
- CD brander torens zijn verkrijgbaar (met SCSI zou je wel een flink aantal moeten kunnen aansturen)

Verwijderd

Topicstarter
Prima, als je een CD brander toren neemt, is daar een SCSI voor noodzakelijk? of kan een gewone dat ook aan? Wellicht langzamer dan...

Ik hoef inderdaad nou niet perse in 15 minuten alle 10 gebrand te hebben,
misschien zou de eerste ij 10 minuten klaar moeten zijn, maar daana die 10 andere toch wel binnen 20 - 30 minuten met de CD brander toren?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 00:05:
Prima, als je een CD brander toren neemt, is daar een SCSI voor noodzakelijk? of kan een gewone dat ook aan? Wellicht langzamer dan...
Nee. SCSI werd hier juist aangehaald, omdat je daarmee per kanaal veel meer apparaten kan besturen dan IDE :)

Ik zou toch voor een softwarematige oplossing gaan, zoals WaveLab. Dan kun je alle 'tracks' achteraf branden. Of zit hier juist een grote haast bij?

Verwijderd

reken maar uit... met een 32 speed zoals ik heb.. brand je een cd in ongeveer 2 tot 3 minuten...

dus als je dan 10 cd's wil ben je 20 tot 30 minuten bezig? Mits je 1 brander heb... heb je er natuurlijk meer gaat ie alleen maar sneller.

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:50

Syzzer

Prutser

Ja, maar is het mogelijk die branders gelijktijdig verschillende cd's te laten branden en zo ja: hoe? Volgens mij kun je met Nero alleen dezelfde cd meerdere malen tegelijk branden, niet verschillende cd's tegelijk. Correct me if I'm wrong.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ferio kan op diverse branders andere cd's branden, maar of je systeem er 10 gaat trekken is een 2de punt. Maar ik geloof van de topicstarter dat het de bedoeling was om dezelfde cd's te branden. Daarvoor zijn wel oplossing op de markt. Zelfs die je op 1 scsi poort kunt aansluiten.

Ga zoeken:

Edit : Jeeezz er was hier een bedrijfje voor, maar kan het niet meer vinden. Wachten tot mijn geheugen weer wat opklaart

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

nero ondersteund toch meerdere branders tegelijk?
als je er drie hebt dan haal je t wel, (mits je n rap systeem hebt)
dan alleen nog audiorecording software...
iets waarbij je met n muisklik de volgende op te menen file aangeeft.
dan gooi je die wav files in nero en gaan!
of is dat te simpel gedacht?

eerst kijken dan zeiken

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Cyberpope schreef op 03 september 2002 @ 17:03:Edit : Jeeezz er was hier een bedrijfje voor, maar kan het niet meer vinden. Wachten tot mijn geheugen weer wat opklaart
Bedoel je Comex Sales Agency ?

Concrete Loop Watercooling

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-03 21:16

Gutteguttegut

CEO of TFD

FreeRider schreef op 03 september 2002 @ 19:34:
[...]
*kuch*
linkje
:)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarvoor wil je het gebruiken? Dan kan ik me er misschien iets beter iets bij voor stellen ;)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

FreeRider schreef op 03 september 2002 @ 19:34:
[...]
Ja, tien punten en een zoen van de juffrouw. Die bedoelde ik.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 12:45
dualchannel scsi nemen met 10 4 speed branders (zijn 25 euro per stuk toen ik ze 4 maanden geleden gekocht had)

en discjuggler gebruiken. is goedkoper dan een cd toren kopen.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Cyberpope schreef op 04 september 2002 @ 15:44:
[...]

Ja, tien punten en een zoen van de juffrouw. Die bedoelde ik.
Flex... ik skip alleen die tien punten :)

Concrete Loop Watercooling

Pagina: 1