Zal een topic niet staan of vallen bij de startpost

Ten 1e: Valt dit te lezen?
Het is normaal nederlands
Komisch, dat de reactie in W&G door ozboz ook al cynisch was en dat er hier meerdere mensen zeggen, dat die post zo vaag is/was dat hij zelfs in de HK nog gesloten zou worden.
Normale hoofdletters mis ik, zinnen die niet goed op elkaar aansluiten, spreektaal en woorden die ik in ieder geval niet begrijp (wrm).
Kortom, dat nederlands is iets minder normaal, dan wij allemaal gewend zijn misschien?
Ten 2e: Denk je dat iemand hier iets van snapt?
Lijkt me wel he als je dus nederlands kan lezen.
Ik geloof dat ik wel nederlands kan lezen, waarom zouden er dan toch meerdere mensen met dezelfde reactie komen als McVirusS?
Ten 3e: dit ziet er verdacht veel uit als een request
Het is een idee voor iemand die misschien zin heeft om iets te maken, maar niet weet wat? ik heb echt geen gebrek eraan ofzo hoor.
Tja erg leuk, maar denk je dat men daar op zit te wachten in W&G?
Zo kan ik heel GoT wel vol gaan spammen.
Ten 4e: Waarom niet zelf al iets proberen als je een idee hebt?
Ben al vaker met 3dmax bezig geweest, maar echt goed doorkrijgen lukt het niet.
Zou het graag willen kunnen, maar ook weinig tijd ivm school en op het moment stage.
Misschien dan maar eens aan beginnen met je ideetje, zodra je tijd hebt

Ten 5e: Zou de reactie van MvViruss niet grappig bedoeld zijn?
Weet ik niet, opa overleden aan longkanker. dan kan je daar niet zo mee lachen.
En misschien kon die ook nog even neerzetten wrm ofzo?
Is heel erg verveldend voor je, maar die tekst is uiteraard niet met opzet zo geschreven en daarnaast is het een vrij normale niet kwetsende uitspraak. Ik vind de link die je nu legt, dan ook redelijk ver gaan, maar goed wie ben ik om dat in twijfel te trekken als jij een dergelijke ervaring achter de rug hebt?
Ten 6e: Welk deel uit mijn vorige sluitmsg begrijp je niet?
Ik begrijp het wel, maar er staat wederom nix over waarom hij dicht is.
Zie de reacties om je heen.

Eerlijk gezegd had ik gehoopt, dat je zelf wel in zou zien, waarom hij gesloten is en waarom we er geen discussie over zouden gaan houden in LA (wat nu dus inmiddels wel gebeurd is).