dat ie bij mij composiet in kleur doet en svhs in zwart wit
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
pfff, we zitten niet in hk hoor ! 
composite: videosignaal, 75ohm, beeld over 1 kabeltje
s-video: (geen s-vhs, da's videorecorder): chromiance en lumiance (helderheid en contrast uit mn hoofd) apart gescheiden, dus 3 aders.. betere kwaliteit
s-video wordt niet door elke tv ondersteunt, vandaar dus vaak zwartwit beeld enz..
composite: videosignaal, 75ohm, beeld over 1 kabeltje
s-video: (geen s-vhs, da's videorecorder): chromiance en lumiance (helderheid en contrast uit mn hoofd) apart gescheiden, dus 3 aders.. betere kwaliteit
s-video wordt niet door elke tv ondersteunt, vandaar dus vaak zwartwit beeld enz..
De grote tv-out FAQ
en even zoeken kan ook geen kwaad... zoek eens op composite, S-Video, kwaliteit, ervaringen etc etc.
Genoeg te vinden. Kan je wel verklappen dat de kwaliteit minder _schijnt_ te zijn op composite, maar uit eigen ervaring vind ik composite gewoon ook _heel_ erg goed.
en even zoeken kan ook geen kwaad... zoek eens op composite, S-Video, kwaliteit, ervaringen etc etc.
Genoeg te vinden. Kan je wel verklappen dat de kwaliteit minder _schijnt_ te zijn op composite, maar uit eigen ervaring vind ik composite gewoon ook _heel_ erg goed.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()