FTP server 2

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Scorpion1984
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 12:08
Ik vraag gewoon iets en geef commentaar op als ik die server al ken en niet bevalt. Sjee zeg, mag ik niet eens kieskeurig zijn in dit forum. En dan nog iets proftpd draait niet onder windows 98 (kan ik em niet compileren), en dat is jammer want dat is nou net wat ik zocht! Ik draai noodgedwongen op dit moment windows anders had ik hem zeker geinstalleerd!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:05
mjah :?

Ik volg ff je topic niet, maar begrijp dat je vorige gesloten is?? dan moet je ff in LA ofzo gaan posten als je 't er niet mee eens bent...
besides.. ftp server != PNS

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07

Arno

PF5A

Ik sprak laatst nog mods dat ze zo moe werden dat mensen gewoon weer topics openen na een slotje. Ik denk dat dat in de algemene FAQ gaat moeten ofzo :z

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:01

Jaymz

Keep on moving !

't slotje is niet voor niks gezet hoor. Ben je het er niet mee eens kun je beter een mailtje sturen naar de betreffende mod ;)

Verwijderd

Scorpion1984 schreef op 02 september 2002 @ 23:09:
Ik vraag gewoon iets en geef commentaar op als ik die server al ken en niet bevalt.
Als je gezocht had, had je geweten dat dit onderwerp al 38405850 keer geweest is, en uit iedere discussie blijkt dat je het ZELF moet uitzoeken, omdat het persoonlijk is.
Sjee zeg, mag ik niet eens kieskeurig zijn in dit forum.
Jawel, juist wel, maar dan wel zelf zijn, en niet een ander kieskeurig voor jou laten zijn, want zo werkt het niet.
En dan nog iets proftpd draait niet onder windows 98 (kan ik em niet compileren), en dat is jammer want dat is nou net wat ik zocht! Ik draai noodgedwongen op dit moment windows anders had ik hem zeker geinstalleerd!
Schandalig, alleen ging daar je topic niet over.
Daarnaast, als je die 'Microsoft rotzooi' zo haat, ga je toch lekker een ander OS draaien, kun je der gelijk eentje kiezen waar je proftpd wel makkelijk kunt compileren, of al als binary kunt downloaden. 2 vliegen in... u kent het wel.
Als je het niet eens bent met mijn moderatie moet je zoals gezegd even een topic in LA openen of me mailen, maar niet nog een topic openen hier.

Dit topic is gesloten.