Geen bereik na unlocken??

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
ik heb vandaag mijn oude nokia 6110 geunlocked, alleen nu is DAT wel gelukt, alleen heb ik nu geen bereik meer.....nu weet ik alleen niet zeker of de telefoon/antenne kapot is, of dat het is gekomen door het unlocken....

weet er iemand of dit aan het unlocken kan liggen?
thanx

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ik heb precies hetzelfde met dezelfde telefoon, maar dan is hij niet ge-unlocked maar gewoon nieuwe sim kaart erin :(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Bartez schreef op 02 september 2002 @ 23:02:
weet er iemand of dit aan het unlocken kan liggen?
Ja, dit kan heel goed aan het unlocken liggen.

Als jij de telefoon met een hogere firmware heb geflashed dan werkt standaard bij nokia het bereik niet meer.

Het is ook mogelijk als je een eeprom reader heb gebruikt dat dat niet helemaal lekker is gegaan en daardoor hetzelfde probleem verschijnt.

Het zou ook mogelijk kunnen zijn dat je een telfort, O2 of Ben kaart erin probeert te doen dat je dan geen bereik heb, want de 6110 is een single-band toestel dus dan heb je zoiezo geen bereik.

Maar unlocken is verder niet toegestaan op got, dus ik weet niet in hoeverre dit topic tegen de policy is.

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
het toestel is meer dan een jaar oud, dan mag het toch wel.....

btw...is dat bereik terug te krijgen?? oftwel, moet ik hem opnieuw flashen en dan zou het weer moeten werken??

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-08 22:23
Als je 'm geflashed hebt moet je de FAID opnieuw calculeren, daar zijn programma's voor te vinden waar ik vast niet naar mag verwijzen.

Aan het feit dat het toestel single-band is kun je niets doen.

Verwijderd

Hmmz ik wilde het topic nog een kans geven, maar het loopt definitief uit op de illegale dingen @ GoT.

Dit mag dus niet zoals je misschien wel weet, en zo niet hebben we daar een schitterende faq voor waar je deze informatie alsnog mag vergaren. :)

Helaas heb je pech, zelf unlocken mag nooit. Wel mag je gratis de unlockcode aanvragen maar daar is het nu dus te laat voor.

:+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.