Toon posts:

(HL) Bij HalfLife naar windows = geluid weg :(...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet dat er topics over moeten zijn :+ maar ik heb dus gezocht en het bracht geen goed resultaat... Mijn os is win 98Se en ik heb de laatste HalfLife patch...

Dan heb ik nog een 2e probleem en dat is dat ik maar een keer bij een server kan connecten elke keer dat ik HL draai omdat de volgende keer m'n beeld naar de Kl*te is in HL bij de volgende server die ik volledig connect... (dus niet halverwege cancel), dat gebeurt ook als ik even overschakel naar m'n bureau blad... Ik heb een Radeon 8500, en de laatste drivers van Ati.

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-01 17:41

Row

Wat bedoel je precies met "het beeld naar de kl*te?

Verwijderd

dit is bekend probleem en heeft iedereen, ligt aan het spel

Verwijderd

Topicstarter
Row schreef op 02 september 2002 @ 23:01:
Wat bedoel je precies met "het beeld naar de kl*te?
Tja hoe maak je dat duidelijk... Het beeld vult nog wel volledig het scherm maar je blijft het laatste dat , dus je ziet het zelfde plaatje telkens iets veschroven op je beeld, niks herkenbaars dus... Het is zelfde als je uitzoomt bij een map bij halflife in spectator mode en de randen van je beelt zijn helemaal raar alleen dan is het m'n hele scherm...( eigenlijk zou ik een screenie moeten posten maarja, geen webspace... (en ik weet niet hoe ut moet))

p.s. morgen school... dus ik ga nu offline...

Verwijderd

klopt

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:26
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:01:
dit is bekend probleem en heeft iedereen, ligt aan het spel
klopt, is een bekend probleem

van HL/CS/DOD terug naar windows, en dan weer in-game resulteert in geluid/beeldverlies

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
ik speel vaak met een knipperende muis inbeeld das ook best irri
Pagina: 1