He, ik heb zojuist met Ray Adams NVIDIA BIOS EDITOR mijn rom verandert naar 500 MHz, maar is het juist dat de rom maar 60 kb is? geen 256, 512 of 1 mb ofzow?
Verwijderd
ik zie het probleem niet zo, ligt misschien aan mij
60kb is zat om je bios gegevens in op te slaan.
maar ik zie de samenhang 500 mhz en de biosgrote niet helemaal.
60kb is zat om je bios gegevens in op te slaan.
maar ik zie de samenhang 500 mhz en de biosgrote niet helemaal.
volgens mij ben je een beetje in de war met "rom" en "ram"
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
is het nodig om dat echt in de kaart zelf te wijzigen?
je hebt tientallen apps die dat heel simpel en minder risicovol voor je doen
je hebt tientallen apps die dat heel simpel en minder risicovol voor je doen
Wat voor GF4 heb je ? Een 64MB versie of een 128MB versie ?
Als je een 64MB versie hebt HOORT het geheugen op 500 te lopen en zou ik eens gaan kijken voor een officiele bios update voor je kaart.
Als je een 128MB versie hebt zou ik gewoon je oude bios weer terug flashen (of mem clock weer terugzetten) en inderdaad gewoon een programma'tje als rivatuner of powerstrip gebruiken. Veel minder risico's.
Grootte van het rom maakt in dit verhaal gewoon helemaal niks uit. Als het werkt is het goed, als het niet werkt is het niet goed. Klinkt simpel maar is in principe ook gewoon zo simpel.
Als je een 64MB versie hebt HOORT het geheugen op 500 te lopen en zou ik eens gaan kijken voor een officiele bios update voor je kaart.
Als je een 128MB versie hebt zou ik gewoon je oude bios weer terug flashen (of mem clock weer terugzetten) en inderdaad gewoon een programma'tje als rivatuner of powerstrip gebruiken. Veel minder risico's.
Grootte van het rom maakt in dit verhaal gewoon helemaal niks uit. Als het werkt is het goed, als het niet werkt is het niet goed. Klinkt simpel maar is in principe ook gewoon zo simpel.