Toon posts:

de sequence, hoe nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
enige tijd geleden was er de sequence, dat topic werd gesloten voordat het project ten einde kwam. Naar mijn weten is deze sequence nooit afgemaakt, en dat vind ik best jammer.
Is er nog animo voor om het werk af te maken? er moesten nog een stuk of tien geloof ik).
Ook was er sprake van een vervolg. Hoe zit het daar mee?

Ik moest er aan denken toen ik een aankondiging voor een PS-battle zag ([rml][ ps] groepsbattle[/rml])

Verwijderd

waarschijnlijk gaat deze ook dicht, dus effe snel reageren: ik heb de mensen die nog moeten een aantal keren gemaild, die reageerden niet, dus ik nam aan dat er geen animo meer was. de resequence loopt nog een beetje geloof ik, een sequel heb ik niet opgestart.

meer info kan je me mailen

edit: die printout ben ik niet meer achterheen gegaan, ik geloof dat daar wel nog gegedigden voor waren. geen idee trouwens of het aanbod nog geld, willem169 zou dit regelen, dus hiervoor kan je beter bij hem zijn

Verwijderd

Ik zou best weleens weer een nieuw groeps project willen doen, vandaar dat ik de groepsbattle bent gestart, heb je echter een ander (lees: beter) idee, dan hoor ik het graag in dat topic

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:01
Aanbod printout geldt nog steeds, mits de sequence af is. Denk dat mophor lekker beslist wanneer het project is afgerond, en dan kan ik het wel verder afhandelen. Per e-mail alles bereikbaar...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.