Hee even kijken of ik dit op de zaak ook kan regelen voor THINK
HODL
Shit, dat zijn lekkere beestjes 
gimme gimme gimme
gimme gimme gimme
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Die gasten hoeven dus nooooooooooooooooooooit meer de verwarming aan te zetten 
Waterkoelinkie drop en je kunt er zelfs me in bad
Waterkoelinkie drop en je kunt er zelfs me in bad
Zouden wij ook zo'n crack-rack kunnen bouwen door sponsering? Als ieder lid zo'n €2 zou sponseren komen we uit op zo'n €10.000 of niet?gp500 schreef op 03 september 2002 @ 08:30:
ze zijn vaak door zo'n team gesponserd.
Gelukkig staan de meeste op S@H
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
ik houd hier straks nog wat p2-350's over. eens kijken of ik die aan elkaar kan knopen...
Verwijderd
Ik ook, bij die is ook nog wat gedaan aan de vorm geving. De meesten zijn gewoon wat in een kast gegooide hardware. (moet ik zeggen)
Maar ja het belangrijkste is dat het graast. Alleen dan zouden ze wel voor DPC moeten grazen.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Om het project te kiezen moet hij gewoon meedraaien met Team Switch dan wordt zijn kracht gebruikt waar ze het meeste nodig isWitlof schreef op 03 september 2002 @ 08:49:
[...]
Zouden wij ook zo'n crack-rack kunnen bouwen door sponsering? Als ieder lid zo'n €2 zou sponseren komen we uit op zo'n €10.000 of niet?Alleen waar mag het dan draaien (stroom, plaats, e.d.) en welk project?
sweetdude schreef op 03 september 2002 @ 19:01:
[...]
Om het project te kiezen moet hij gewoon meedraaien met Team Switch dan wordt zijn kracht gebruikt waar ze het meeste nodig is
Verwijderd
en ik maar denken dat ik niet bij mijnplaat was (is dus hierbij opgelost!!)
trouwens het scheeld in de winter erg veel aan stook kosten (gas) aleen in de zomer is er een klein probleempje!
maar het is leuk om te zien dat er nog meer mensen zijn die het zelf doen en niet op de kosten van de zaak
maar het is leuk om te zien dat er nog meer mensen zijn die het zelf doen en niet op de kosten van de zaak
Vriend van mij had een bakkerij, staat nu leeg, wel erg grote koelcellen, kan ie daar wel in zomers, 's winter bij mij onder de dekensWitlof schreef op 03 september 2002 @ 08:49:
[...]
Zouden wij ook zo'n crack-rack kunnen bouwen door sponsering? Als ieder lid zo'n €2 zou sponseren komen we uit op zo'n €10.000 of niet?Alleen waar mag het dan draaien (stroom, plaats, e.d.) en welk project?
RC5 natuurlijk
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1