Toon posts:

[ps] groepsbattle

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 410 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zoals beloofd:

Afbeeldingslocatie: http://anw.endoria.net/tobias/tennis_hunter2.jpg

PSD komt er ook weer aan :)

:: edit
zoals beloofd:

de PSD

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro *

okee, blijkbaar is er een beetje misverstand ontstaan. Ik heb dit topic vluchtig doorgekeken, en ik dacht dat het om een 'standaard' photoshop-tennis-topic zou gaan, alleen nu in groepsvorm. Pas halverwege kwam ik er achter dat je maar één layer mocht adden (wat verdomde lastig is als je niet weet hoe adjustment layers werken :X :X). En aan het einde las ik nog eens alle regels door, en bedacht me toen dat ik patrickkiekens' plaat had verwijderd. Daarom deze update.

Als ik me niet aan de regels heb gehouden en ook doodleuk een poppetje in had moeten kleuren om het stokje door te geven, zeg dat, en trash mijn posts of zo, of ga verder alsof ik nooit gepost heb.

mijn oprechte excuses :)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nee, ik vind het niet mooi. Je zegt wel 'het gaat toch net zo als bij de vorige PS battles' maar dan ook, je liet wat over van wat je voorgangers gemaakt hadden...
Ik bedoel; zij hebben er ook hard aan gewerkt, en het zou aardig zijn als ie pas over een layer of 10 niet meer zichtbaar is...

Staan in de PSD nu nog wel alle layers, want ik zie dat je nu die plaat van mophor zo verkleind hebt?

Ik stel voor om een nieuwe regel in te stellen:
Je layer mag alle soorten blending hebben, maar als de blending 'normal' is, mag de opacity maximaal 75% procent zijn.

Iemand voor?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

hmmm.. beetje vreemd dit allemaal hoor.. ik dacht dat de afspraak gewoon was 1 layer per persoon and that`s it...
En waarom moet er nou altijd tennis als onderwerp worden gekozen???
Omdat er ooit iemand de naam photoshop tennis heeft bedacht... lauwtjes hoor..

Verwijderd

menace is het met darkblue eens !

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

|HunterPro|, die eerste vond ik leuker, nou is er idd niet echt veel meer van over (die daarvoor ook niet, maar ok). Kan je die vorige niet wat ombouwen zodat de oudere dingen er nog wel inzitten? dan wordt het gewoon wat psychedelischer.

Ik ben trouwens niet echt voor regels ala "alles moet zichtbaar blijven", dat lijkt me al gauw geen werk meer. Maar in de stijl van de inzending voor jezelf iets uitbouwen wat nog goed herkenbaar is moet kunnen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• HunterPro
  • Niet online
één van de redenen dat ik dit zo heb afgehandeld is dat ik het op dit moment gewoon _super_ druk heb. daarom heb ik de regels ook niet 100% doorgelezen van te voren, een beetje het topic gescand, en gezien dat ik was. Plaat er uitgeknald, klaar. Ik heb echt geen tijd om nu nóg een versie er van te bouwen. Sla, gezien de reacties van iedereen, mij maar over, en ga door met mc menace's plaat.

• Clay

Clay

cookie erbij?

neuh, ik neem gewoon het een en ander mee :) is echt wel wat van te maken hoor

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

|HunterPro| is voor vanavond bezig aan een cms (schoolproject?) en kan verder niet aan de plaat werken, naar ik vernam... omdat hij het zo druk had.
Kunnen we zijn werk er misschien tussenuit knippen en hem achteraan de lijst zetten? of regel ik nu te veel Natuurlijk in overleg met HunterPro... ik snap dat hij het graag nog verbouwt tot iets meer volgens de ongeschreven richtlijnen, maar hij heeft vanavond (en de komende dagen?) geen tijd. Vandaar...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Ik denk dat de topic starter ff duidelijk moet vermelden waar dit over gaat. Zie boven 8)7

En de eerste pic met de boy's er op is de kick off, dus van niemand.

Alle begin is moeilijk, vooral hier. :P

Begin eens opnieuw zou ik zeggen want na PP klopt er al geen hout meer van.

Zet een tijdlimit van twee dagen. Niet meer ivm 'doodbloeden' zie andere topics. Het hoeft niet snel, just show your skilz.

• HunterPro
  • Niet online
ik heb het komende tijd nogal heel erg druk ivm allerlei projecten die er nu eventjes doorheen gejast worden (over 4 dagen oplevering site waarvoor ik de CMS doe, zsm oplevering volledige site + webshop + backend, zsm leerlingenabsentenregistratiesysteem (4x woordwaarde :P), en nog allerlei andere dingen), dus ook een 'her' zit er niet in, of dit topic moet nog wel even een maand draaien.

• Clay

Clay

cookie erbij?

preview:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/got/tennis/tennisclaythumb.jpg

dus ff de vraag (omdat ie nogal anders is :D) is hiermee te leven? Ik heb het er op icq ff met Dark Blue over gehad, en het is idd wel erg anders, maar toch nog redelijk herkenbaar. Links is zo'n klesk achtig beest uit Q3, dus met de quote van |HunterPro| geeft dat het geheel weer een beetje een andere lading.

Natuurlijk staat het de volgende dan vrij om het weer totaal overhoop te gooien :) dus kan ik de psd uploaden of is het teveel van het goeie?

Verwijderd

Mooi! Ik herken alles nog terug, maar het is toch lekker anders... volgens mij precies goed zo! :)

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Ik ben hier ook bij, dit rocks :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

DIT GAAT HELEMAAL FOUT !!!! :p

neej hoor ziet er wel chaotisch uit ennut iz toch nog wel herkenbaar :7

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

*
edit:
hier stond onzin!

• Clay

Clay

cookie erbij?

ok :) dan staat hier de psd (5,96MB)

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Dan kan ik aan de slag/prutsen :)
Ik weet niet hoe lang het gaat duren, in verband met school morgen.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Rickets schreef op 05 september 2002 @ 21:41:
Dan kan ik aan de slag/prutsen :)
Ik weet niet hoe lang het gaat duren, in verband met school morgen.
het is nu kwart voor 10
kan je nog best wat doen toch?

Verwijderd

Topicstarter
Ok hier de topicstarter aan 't woord :P ... ik heb in het begin de regel opgesteld omdat zoals al gezegd is het niet leuk is om te zien dat je laag naar de eerst volgende slag alweer verwijderd is door het volgende persoon. Toegeven, de eerste plaat van hunterpro was beter, maar niet volgens de regels, dat het toch ook volgens de regels kan laat Clay zien! Echt heel cool gedaan!!!
Je hoeft trouwens niet alles intact te houden, je mag distorten scalen blenden masken weet ik veel wat met iemand zijn layer, als hij er maar in blijft zitten, en herkenbaar terug te zien is. HEt is dus bv. niet de bedoeling om iemand zijn laag weg te masken met als argument dat je je wel aan de regels hebt gehouden. In deze trand ben ik dan ook voor wat Dark Blue verteld, je mag opacity gebruiken, maar zet deze niet zo laag dat we de laag niet meer terug kunnen vinden!

Verder neem je tijd voor een plaat, je hoeft niet binnen 1h iets af te leveren, lekker relaxed aan zodat je een kwaliteitje bij wijze aflevert. Ik zie liever goede returns en mooie platen dan afgeraffelt werk.

P.S. ik ben blij met de laatste twee slagen, lekker origineel en totaal anders dan de voorganger!!! Wat ik ook graag zou willen zien zijn leuke opvolgers van elkaar (vb. je zou een ramenmaker (of hoe zoiets ook mag heten) in de plaat van hunterpro kunnen zetten die het gebroken raam of iets dergelijks gaat fixen)

Go boys, make me proud :P

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Daar ben ik weer. Ik heb een poging gewaagd, en ik hoop dat het een beetje goedkeuring kan verdragen.

Afbeeldingslocatie: http://www.joeteren.nl/zooi/tennis_rickets.jpg

PSD (7.951 kb) http://www.joeteren.nl/zooi/tennis_rickets.psd

Let trouwens niet op de spelfout, dat is grappig bedoeld O-)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 10:43

DeFeCt

je wéét toch

Begrijp ik nu goed dat ik straks een layer mag weggooien? :)

Flickr

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

DeFeCt schreef op 06 september 2002 @ 17:05:
Begrijp ik nu goed dat ik straks een layer mag weggooien? :)
Nee toch?
Omdat als de deelnemerslijst steeds groter en groter gaat worden mensen straks niks meer kunnen toevoegen, mag je na 20 personen de onderste laag weghalen. Dus nummer 21 haalt de laag met het laagste nummer weg.

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Kunnen er nog mensen bij oftewel kan ik miss ook nog meedoen???

Verwijderd

en ik :)

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

OK nog 1 keer, nadat er 20 layers zijn gebouwd wordt het tijd dat er een layertje verdwijnt, waarmee dit dus NIET mag, is de main layer, nl. die van de tennisers, dwz, remove de meest nutteloze layer op het moment dat het er teveel worden = dus >20 mensen mensen lezen is een vak!

Verwijderd

Rickets ?.... wanneer komtie nouw ...

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 15:07:
Rickets ?.... wanneer komtie nouw ...
Als je de slaap uit je ogen wrijft, zie je dat mijn inzending er al een dagje staat ;)

Verwijderd

ik trek me bij deze terug uit de strijd... heb het te druk met een ander project zie www.ziekinjehoofd.com en kijk in de kranten uit regio breda .. wiilem169 jij kan dus nu aan de slag

Verwijderd

Rickets schreef op 07 september 2002 @ 15:08:
[...]

Als je de slaap uit je ogen wrijft, zie je dat mijn inzending er al een dagje staat ;)
lol sorry :O die met die tomaat waz van jouw :*) waz tog niet zo wakker als dat ik eigenlijk hoor te zijn om 3 uur s'midags |:(

• Willem
  • Laatst online: 13:28
'k Geloof dat ik dan maar verder ga op de .PSD van Rickets... :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ah, nu hoor ik dus wat nieuws; je mag de layers van je voorgangers van blendingtype veranderen? Hmm, dat geeft een nieuwe draai aan de zaak ;)

We kunnen natuurlijk allemaal hekjes gaan zetten in de zin van; dit mag wel, dit mag niet; maar dan wordt de creativiteit van ons shoppers misschien zover beperkt dat we eigenlijk niks meer durven te doen...
het mc menace effect, maar dan anders ;)
ik wil er alleen maar van zeggen; dit is een soort 'parade'om onze skills te laten zien, dit is geen 'battle' om te showen hoe goed jij de gedane arbeid van je voorgangers kunt wegpoetsen zonder de regels te overtreden.

Ik wacht met smart op de plaat van willem 'niet-weer-die-font-site' 169 ;) :P

Verwijderd

Topicstarter
willem, we are still waiting for you!

• Willem
Hmm helaas is er niets van gekomen.. ik hoop a.s.a.p. iets te hebben.

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:29:
heb het te druk met een ander project zie www.ziekinjehoofd.com en kijk in de kranten uit regio breda ..
IK sta even stil bij je project en denk.... jezus wat een milieuvervuiling! Als 1 platic freitbakje er 90 jaar over doet, hoelang doen 3000 vorkjes er dan over?

Voor het milieu zou het beter zijn als je je tot photoshoppen beperkt :|

Flickr

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

is dit topic dood aaan het gaan?

Verwijderd

Als er nog plaats is, count me in plz :)

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

hoe zit het hier?, gaat het nog wel door ..en zoja wie is er nu aan de beurt of bezig?

none

Verwijderd

Volgens mij is het de beurt aan willem169 ... hup hup!! :)

Verwijderd

Topicstarter
We zitten al bijna 2 weken op Willem te wachten, en we verwachten dan ook heel wat ...

• Nozzman
  • Laatst online: 26-01 15:16

Nozzman

The bastards have landed.

Opschieten willem!!

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Verwijderd

DeFeCt schreef op 11 september 2002 @ 07:58:
[...]

IK sta even stil bij je project en denk.... jezus wat een milieuvervuiling! Als 1 platic freitbakje er 90 jaar over doet, hoelang doen 3000 vorkjes er dan over?

Voor het milieu zou het beter zijn als je je tot photoshoppen beperkt :|
Ik kan je gerust stellen... Want het zou natuurlijk associaal zijn als we deze vorken zouden laten staan.. het zijn er deze keer 4000 geworden die samen een peace teken met een diameter van 17 meter vormde... Deze tekens worden 's nachts gezet met een groep van +/- 12 man. En worden ook weer door deze zelfde mensen verwijderd... dus geen milieu vervuiling. Mischien landschap vervuiling maar dat is maar hoe je er zelf over denk.Ze hebben laatst in breda gestaan.. valk bij t chassee

• Willem
*ashamed is

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 11:27:
[...]
Ik kan je gerust stellen...
Ik ben gerust gesteld :) Leuk initiatief

Flickr

Verwijderd

Zonder nou gelijk te willen zeiken: willem169, hoe staat het er mee?

• Willem
* Geeft beurt door aan volgende zonder PSD

Verwijderd

Jammer :/

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

OK bij deze verklaar ik dit topic definitief dood :(

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

Nozzman! Your turn!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dan jammer E-Mile, want ik kick hem toch even naar boven met de opmerking dat Nozzman aan 't werk moet. Jammer willem169 ... moet ik je later in delijst weer plaatsen?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 11:36:
Dat is dan jammer E-Mile, want ik kick hem toch even naar boven met de opmerking dat Nozzman aan 't werk moet. Jammer willem169 ... moet ik je later in delijst weer plaatsen?!
Toevallig keek ik even bij het overzicht van mijn posts, en toen zag ik dat er weer schot in de zaak zat (ik hoop overigens dat het 'paintersblock' van willem169 niet te wijten was aan een ernstige kwestie).
Is het misschien niet handiger om een maximum van twee dagen aan te houden, waarna de beurt automatisch vervalt aan de volgende in de lijst?

• Willem
(ik hoop overigens dat het 'paintersblock' van willem169 niet te wijten was aan een ernstige kwestie).
Dat is het wel :)

Fulltime overwerken is niet grappig.

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 11:36:
Het was natuurlijk niet een letterlijke doodverklaring, meer iets radicaals zodat er weer actie in de tent komt!

• Nozzman

Nozzman

Nozzman meldt zich. Was dit topic even vergeten, sorry. Maar ik zal vandaag wel iets moois in elkaar zetten en het weer terugposten. Is er iemand die even een soort site in elkaar wil zetten met een overzicht? Gaat een beetje rommelig zo.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

*schop*

Gaan we nog een leuk plaatje soepen :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

GGS_VR6 schreef op 29 september 2002 @ 18:25:
*schop*

Gaan we nog een leuk plaatje soepen :?
Geef Nozzman de kans, hij is pas vandaag begonnen :)

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hey, ik zocht dit topic laatst! Gelukkig dat we nog niet zover op de lijst zijn, want ik heb nog steeds geen internet thuis (nu hier bij ouders).

Ik wilde eigenlijk, omdat ik dacht dat deze door de chaos gesloten was, een nieuwe uitdaging starten...maar dat laat ik dan nog wel even. Ik wacht op mijn beurt :)

• Nozzman

Nozzman

Even tussentijdse update: WTF moet ik gaan maken :? Echt, er zit totaal geen verhaal of wat dan ook in deze battle. Van tennis naar tomaten. Jaja. Nou, ik ga maar eens een vreemde wending erin gooien.

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Hmm, dan maar met nieuwe beginnen :?

‹(◕‿◕)›

• Nozzman

Nozzman

Afbeeldingslocatie: http://www.bakery-lab.nl/users/bram/portfolio/unpublished/mijn.jpg

Hier downloadbaar als zip

Tja: wending. Interactie inbouwen en een soort dader-slachtoffer motief. Of winnaar-verliezer zoals bij tennis. Euhm...succes volgende!!

[ Voor 0% gewijzigd door Nozzman op 29-09-2002 20:51 . Reden: geupload! ]

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Mooie slag :)
Leuke combinatie van tekening + foto's. Ook de kleuren komen mooi tot hun recht.
Next! (DeFeCt)

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

edit

Wordt veranderd :)

‹(◕‿◕)›

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Da's dan weer niet de bedoeling, want de layers moetn behouden blijven enz enz hier is ff niet nagedacht lijkt me :|

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

E-Mile schreef op 29 september 2002 @ 21:24:
Da's dan weer niet de bedoeling, want de layers moetn behouden blijven enz enz hier is ff niet nagedacht lijkt me :|
Kga wel ff overnieuw :P

‹(◕‿◕)›

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ehm, ik zie je niet in de lijst met deelnemers staan. Het is niet de bedoeling dat je zomaar mee gaat doen :P
Niks persoonlijks hoor ;)

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Rickets schreef op 29 september 2002 @ 21:28:
[...]

Ehm, ik zie je niet in de lijst met deelnemers staan. Het is niet de bedoeling dat je zomaar mee gaat doen ;)
Naja dan niet :{

‹(◕‿◕)›

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Anders is 't namelijk onderaan aansluiten >:)

Verwijderd

Topicstarter
DeFeCt
it's your turn ...

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

I know, ik ben alleen de komende dagen erg druk met andere zaken, zal zsm reageren, als ik tijd vind misschien vanavond.

Flickr

• Nozzman

Nozzman

Kun je hem wel a.s.a.p. downloaden, dan kan ik hem van onze server afhalen. Dus seintje a.u.b.!

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Nozzman, je kan hem eraf halen.
Voor de liefhebbers, hier blijft ie nog wel een tijdje staan:
http://www.joeteren.nl/zooi/tennis_nozzman.zip

• Nozzman

Nozzman

Gracias
offtopic:
Hoe kom je aan al die webruimte joh?

• Willem
Nozz, jij hebt wat met cum en swallow he? ;)

• Nozzman

Nozzman

euhm.... euh..... nee hoor! Bewijs hier ;)

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Nozzman schreef op 30 september 2002 @ 14:01:
Gracias
offtopic:
Hoe kom je aan al die webruimte joh?
Graag gedaan.
Ik betaal er gewoon voor ;)

• E-Mile

E-Mile

Danteezy!

Rickets schreef op 30 september 2002 @ 14:20:
[...]

Graag gedaan.
Ik betaal er gewoon voor ;)
offtopic:
Hoe betaal je dat dan allemaal joh ;)

Mensen die geen tijd hebben kunnen beter weer onderaan aansluiten lijkt me :?

Verwijderd

Topicstarter
defect krijg je hem nog af deze week, anders zak je een paar plaatsen in de lijst

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 14:38:
defect krijg je hem nog af deze week, anders zak je een paar plaatsen in de lijst
Ik wil het project niet ophouden dus laat me maar een paar plaatsen zakken.

excuses

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
LiNiaaL
it's your turn

• Nozzman

Nozzman

Ja mensen, wie durft verder te gaan op mijn 1337 creatie? Hehhee. Sorry *kick. LiNiaal: doe je ding en meld je iig.!

Verwijderd

ja sorry was ff redelijk afwezig de laatste tijd, ik ga nu ff opnei de regels en het gehele topic doorlezen...

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Het schiet niet echt op. Ik stel voor om met de volgende deelnemer verder te gaan. :)

• Nozzman

Nozzman

Wat een geweldig project dit :/ Kom op mensen! Laat eens zien wat je kunt!!!

Verwijderd

Is het volgende misschien een idee:

De eerste die na de post van een nieuw stuk artwork schreeuwt dat hij/zij hem wil gaan maken, mag dat gaan doen, mits hij/zij op dat moment direkt aan de slag gaat. Tijdslimiet van bijv. één dag.

Just curious :)

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 10:37:
Is het volgende misschien een idee:

De eerste die na de post van een nieuw stuk artwork schreeuwt dat hij/zij hem wil gaan maken, mag dat gaan doen, mits hij/zij op dat moment direkt aan de slag gaat. Tijdslimiet van bijv. één dag.

Just curious :)
Precies, dan gebeurt er misschien nog eens wat.
Wat ook kan is het huidige lijstje afgaan waarbij de deelnemers laten weten hoe lang het gaat duren of hoe het ervoor staat.

• kidfunk

kidfunk

none

het maakt mij helmaal nix uit welke regel of regels er nu bij moet koomen.als er nu maar eens een keer wat werk te zien is hier..het project loopt nu al zo lang en er komt nog niets uit..oa door mensen die het ophouden..in dit tempo ben ik over 4 maanden aan de beurt ofzo :| .. dus 'het is ff w8ten op de baas .PatrickPietens ..toch :)

none

Verwijderd

Topicstarter
here is your boss ;) ... ok ... we slopen de deelnemers lijst eruit ... de nieuwe regel is dat de eerste die blaat naar het posten van een nieuwe PSD verder mag. Voorlopig mag je maar 1x mee doen ...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:02:
here is your boss ;) ... ok ... we slopen de deelnemers lijst eruit ... de nieuwe regel is dat de eerste die blaat naar het posten van een nieuwe PSD verder mag. Voorlopig mag je maar 1x mee doen ...
Het lijkt me een eer om verder te gaan op Nozzie's werk ;)

I'm on it, ik ga ff de regels doorlezen en ik hoop nog voor vanavond klaar te zijn :)

edit: Nozzman heeft zijn PSD offline gehaald... ik wacht nog ff totdat hij em weer online heeft gezet ;(

Schiet op Nozziepozzie :>

Verwijderd

FoOL, nozz zijn .psd staat toch nog op die ruimte van Rickets?

En is LiNiaaL al ingelicht over zijn beurt die nu voorbij is? Anders gaat hij straks werken aan Nozz zijn .psd, en werken hij en FoOL dus tegen elkaar in... :?

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:51:
[...]

Het lijkt me een eer om verder te gaan op Nozzie's werk ;)

I'm on it, ik ga ff de regels doorlezen en ik hoop nog voor vanavond klaar te zijn :)

edit: Nozzman heeft zijn PSD offline gehaald... ik wacht nog ff totdat hij em weer online heeft gezet ;(

Schiet op Nozziepozzie :>
Zie http://www.joeteren.nl/zooi/tennis_nozzman.zip ;)
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:13:
FoOL, nozz zijn .psd staat toch nog op die ruimte van Rickets?

En is LiNiaaL al ingelicht over zijn beurt die nu voorbij is? Anders gaat hij straks werken aan Nozz zijn .psd, en werken hij en FoOL dus tegen elkaar in... :?
Dat ziet hij vanzelf wel als hij dit topic leest, denk ik.

Verwijderd

zo... dat is snel gegaan :)

Er is zoals je kunt zien niet al te veel veranderd, maar dat is bij een match als deze ook niet de bedoeling lijkt me :) Het is meer elkaar aanvullen dan elkaar afbreken :)

Afbeeldingslocatie: http://f00l.endoria.net/images/tennis_fool.jpg
download PSD (8.3 meg!)

De gedachte erachter is niet bijzonder: Ik vind gewoon dat Nozzman eens op moet houden met die ranzige hersenspinsels van hem online te zetten :P dus dat heb ik even 'afgestraft' :) tennis is gewoon een sport die gespeeld moet worden en niet ge-swallowed ;) en dat illustreer ik met de pixelated tennismatch onderaan.

Verder de layer van Clay weer gedeeltelijk zichtbaar gemaakt, het algehele plaatje is wat donkerder geworden. Wel redelijk voor een uurtje werk denk ik zelf :)

• kidfunk

kidfunk

none

ik roep !
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
je psd is niet thuis ? :)

none

• Nozzman

Nozzman

Kewl! Ben me van perversiteiten niet bewust, maar leuke return. Match onderin beeld is erg leuk en staat in een mooi perspectief t.o.v. de grotere objecten voorin beeld. Leuk ook dat veel elemementen zijn blijven staan. _/-\o_

Verwijderd

kidfunk schreef op 07 oktober 2002 @ 19:12:
ik roep !

[...]

je psd is niet thuis ? :)
succes kidfunk!

link is fixed :)
Nozzman schreef op 07 oktober 2002 @ 19:13:
Kewl! Ben me van perversiteiten niet bewust, maar leuke return. Match onderin beeld is erg leuk en staat in een mooi perspectief t.o.v. de grotere objecten voorin beeld. Leuk ook dat veel elemementen zijn blijven staan. _/-\o_
tnx :)

• kidfunk

kidfunk

none

Helaas moet ik mijn game stil leggen. want ik kan de psd niet uploaden..ik ben helaas nog te stom om dat te kunnen op mijn eigen webspace..hij is al af maar moet em helaas toch weer vernietigen ..sorry en de beurt is aan de volgende speler

none

• Rickets
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

kidfunk schreef op 07 oktober 2002 @ 21:36:
Helaas moet ik mijn game stil leggen. want ik kan de psd niet uploaden..ik ben helaas nog te stom om dat te kunnen op mijn eigen webspace..hij is al af maar moet em helaas toch weer vernietigen ..sorry en de beurt is aan de volgende speler
Kan je hem niet mailen? Dan zet ik hem ff online :)

• kidfunk

kidfunk

none

Rickets schreef op 07 oktober 2002 @ 21:45:
[...]

Kan je hem niet mailen? Dan zet ik hem ff online :)
ik heb op dit moment aleen maar hotmail,ik ben mijn home paswoord kwijt,ik moet em op mijn eigen site ook gewoon kunnen hosten aleen ik weet nog niet hoe..maar toch bedankt voor het aanbod :)

none

Verwijderd

Wie meldt zich dan?

Verwijderd

Topicstarter
bij deze verklaar ik dit project dood!!! Erg jammer, had na mijn mening superleuk kunnen worden! helaas!! Ik wacht op dat iemand anders een photoshop project begint ...
Pagina: 1 2 3 Laatste