okee, blijkbaar is er een beetje misverstand ontstaan. Ik heb dit topic vluchtig doorgekeken, en ik dacht dat het om een 'standaard' photoshop-tennis-topic zou gaan, alleen nu in groepsvorm. Pas halverwege kwam ik er achter dat je maar één layer mocht adden (wat verdomde lastig is als je niet weet hoe adjustment layers werken
Als ik me niet aan de regels heb gehouden en ook doodleuk een poppetje in had moeten kleuren om het stokje door te geven, zeg dat, en trash mijn posts of zo, of ga verder alsof ik nooit gepost heb.
mijn oprechte excuses
Ik bedoel; zij hebben er ook hard aan gewerkt, en het zou aardig zijn als ie pas over een layer of 10 niet meer zichtbaar is...
Staan in de PSD nu nog wel alle layers, want ik zie dat je nu die plaat van mophor zo verkleind hebt?
Ik stel voor om een nieuwe regel in te stellen:
Je layer mag alle soorten blending hebben, maar als de blending 'normal' is, mag de opacity maximaal 75% procent zijn.
Iemand voor?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
En waarom moet er nou altijd tennis als onderwerp worden gekozen???
Omdat er ooit iemand de naam photoshop tennis heeft bedacht... lauwtjes hoor..
Ik ben trouwens niet echt voor regels ala "alles moet zichtbaar blijven", dat lijkt me al gauw geen werk meer. Maar in de stijl van de inzending voor jezelf iets uitbouwen wat nog goed herkenbaar is moet kunnen.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Kunnen we zijn werk er misschien tussenuit knippen en hem achteraan de lijst zetten? of regel ik nu te veel Natuurlijk in overleg met HunterPro... ik snap dat hij het graag nog verbouwt tot iets meer volgens de ongeschreven richtlijnen, maar hij heeft vanavond (en de komende dagen?) geen tijd. Vandaar...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
En de eerste pic met de boy's er op is de kick off, dus van niemand.
Alle begin is moeilijk, vooral hier.
Begin eens opnieuw zou ik zeggen want na PP klopt er al geen hout meer van.
Zet een tijdlimit van twee dagen. Niet meer ivm 'doodbloeden' zie andere topics. Het hoeft niet snel, just show your skilz.
dus ff de vraag (omdat ie nogal anders is
Natuurlijk staat het de volgende dan vrij om het weer totaal overhoop te gooien
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Verwijderd
neej hoor ziet er wel chaotisch uit ennut iz toch nog wel herkenbaar
hier stond onzin!
Ik weet niet hoe lang het gaat duren, in verband met school morgen.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
het is nu kwart voor 10Rickets schreef op 05 september 2002 @ 21:41:
Dan kan ik aan de slag/prutsen
Ik weet niet hoe lang het gaat duren, in verband met school morgen.
kan je nog best wat doen toch?
Je hoeft trouwens niet alles intact te houden, je mag distorten scalen blenden masken weet ik veel wat met iemand zijn layer, als hij er maar in blijft zitten, en herkenbaar terug te zien is. HEt is dus bv. niet de bedoeling om iemand zijn laag weg te masken met als argument dat je je wel aan de regels hebt gehouden. In deze trand ben ik dan ook voor wat Dark Blue verteld, je mag opacity gebruiken, maar zet deze niet zo laag dat we de laag niet meer terug kunnen vinden!
Verder neem je tijd voor een plaat, je hoeft niet binnen 1h iets af te leveren, lekker relaxed aan zodat je een kwaliteitje bij wijze aflevert. Ik zie liever goede returns en mooie platen dan afgeraffelt werk.
P.S. ik ben blij met de laatste twee slagen, lekker origineel en totaal anders dan de voorganger!!! Wat ik ook graag zou willen zien zijn leuke opvolgers van elkaar (vb. je zou een ramenmaker (of hoe zoiets ook mag heten) in de plaat van hunterpro kunnen zetten die het gebroken raam of iets dergelijks gaat fixen)
Go boys, make me proud

PSD (7.951 kb) http://www.joeteren.nl/zooi/tennis_rickets.psd
Let trouwens niet op de spelfout, dat is grappig bedoeld
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Nee toch?DeFeCt schreef op 06 september 2002 @ 17:05:
Begrijp ik nu goed dat ik straks een layer mag weggooien?
Omdat als de deelnemerslijst steeds groter en groter gaat worden mensen straks niks meer kunnen toevoegen, mag je na 20 personen de onderste laag weghalen. Dus nummer 21 haalt de laag met het laagste nummer weg.
Als je de slaap uit je ogen wrijft, zie je dat mijn inzending er al een dagje staatVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 15:07:
Rickets ?.... wanneer komtie nouw ...
Verwijderd
Verwijderd
lol sorryRickets schreef op 07 september 2002 @ 15:08:
[...]
Als je de slaap uit je ogen wrijft, zie je dat mijn inzending er al een dagje staat
We kunnen natuurlijk allemaal hekjes gaan zetten in de zin van; dit mag wel, dit mag niet; maar dan wordt de creativiteit van ons shoppers misschien zover beperkt dat we eigenlijk niks meer durven te doen...
het mc menace effect, maar dan anders
ik wil er alleen maar van zeggen; dit is een soort 'parade'om onze skills te laten zien, dit is geen 'battle' om te showen hoe goed jij de gedane arbeid van je voorgangers kunt wegpoetsen zonder de regels te overtreden.
Ik wacht met smart op de plaat van willem 'niet-weer-die-font-site' 169
IK sta even stil bij je project en denk.... jezus wat een milieuvervuiling! Als 1 platic freitbakje er 90 jaar over doet, hoelang doen 3000 vorkjes er dan over?Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 17:29:
heb het te druk met een ander project zie www.ziekinjehoofd.com en kijk in de kranten uit regio breda ..
Voor het milieu zou het beter zijn als je je tot photoshoppen beperkt
none
Verwijderd
Ik kan je gerust stellen... Want het zou natuurlijk associaal zijn als we deze vorken zouden laten staan.. het zijn er deze keer 4000 geworden die samen een peace teken met een diameter van 17 meter vormde... Deze tekens worden 's nachts gezet met een groep van +/- 12 man. En worden ook weer door deze zelfde mensen verwijderd... dus geen milieu vervuiling. Mischien landschap vervuiling maar dat is maar hoe je er zelf over denk.Ze hebben laatst in breda gestaan.. valk bij t chasseeDeFeCt schreef op 11 september 2002 @ 07:58:
[...]
IK sta even stil bij je project en denk.... jezus wat een milieuvervuiling! Als 1 platic freitbakje er 90 jaar over doet, hoelang doen 3000 vorkjes er dan over?
Voor het milieu zou het beter zijn als je je tot photoshoppen beperkt
Ik ben gerust gesteld
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Toevallig keek ik even bij het overzicht van mijn posts, en toen zag ik dat er weer schot in de zaak zat (ik hoop overigens dat het 'paintersblock' van willem169 niet te wijten was aan een ernstige kwestie).Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 11:36:
Dat is dan jammer E-Mile, want ik kick hem toch even naar boven met de opmerking dat Nozzman aan 't werk moet. Jammer willem169 ... moet ik je later in delijst weer plaatsen?!
Is het misschien niet handiger om een maximum van twee dagen aan te houden, waarna de beurt automatisch vervalt aan de volgende in de lijst?
Dat is het wel(ik hoop overigens dat het 'paintersblock' van willem169 niet te wijten was aan een ernstige kwestie).
Fulltime overwerken is niet grappig.
Het was natuurlijk niet een letterlijke doodverklaring, meer iets radicaals zodat er weer actie in de tent komt!Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 11:36:
Dat is dan jammer E-Mile, want ik kick hem toch even naar boven met de opmerking dat Nozzman aan 't werk moet. Jammer willem169 ... moet ik je later in delijst weer plaatsen?!
Gaan we nog een leuk plaatje soepen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Geef Nozzman de kans, hij is pas vandaag begonnen
Ik wilde eigenlijk, omdat ik dacht dat deze door de chaos gesloten was, een nieuwe uitdaging starten...maar dat laat ik dan nog wel even. Ik wacht op mijn beurt
‹(◕‿◕)›

Hier downloadbaar als zip
Tja: wending. Interactie inbouwen en een soort dader-slachtoffer motief. Of winnaar-verliezer zoals bij tennis. Euhm...succes volgende!!
[ Voor 0% gewijzigd door Nozzman op 29-09-2002 20:51 . Reden: geupload! ]
Leuke combinatie van tekening + foto's. Ook de kleuren komen mooi tot hun recht.
Next! (DeFeCt)
Wordt veranderd
‹(◕‿◕)›
Kga wel ff overnieuwE-Mile schreef op 29 september 2002 @ 21:24:
Da's dan weer niet de bedoeling, want de layers moetn behouden blijven enz enz hier is ff niet nagedacht lijkt me
‹(◕‿◕)›
Ehm, ik zie je niet in de lijst met deelnemers staan. Het is niet de bedoeling dat je zomaar mee gaat doen
Niks persoonlijks hoor
Naja dan nietRickets schreef op 29 september 2002 @ 21:28:
[...]
Ehm, ik zie je niet in de lijst met deelnemers staan. Het is niet de bedoeling dat je zomaar mee gaat doen
‹(◕‿◕)›
Anders is 't namelijk onderaan aansluiten
I know, ik ben alleen de komende dagen erg druk met andere zaken, zal zsm reageren, als ik tijd vind misschien vanavond.
Voor de liefhebbers, hier blijft ie nog wel een tijdje staan:
http://www.joeteren.nl/zooi/tennis_nozzman.zip
Hoe kom je aan al die webruimte joh?
Graag gedaan.
Ik betaal er gewoon voor
Hoe betaal je dat dan allemaal joh
Mensen die geen tijd hebben kunnen beter weer onderaan aansluiten lijkt me
Ik wil het project niet ophouden dus laat me maar een paar plaatsen zakken.Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 14:38:
defect krijg je hem nog af deze week, anders zak je een paar plaatsen in de lijst
excuses
Verwijderd
Verwijderd
De eerste die na de post van een nieuw stuk artwork schreeuwt dat hij/zij hem wil gaan maken, mag dat gaan doen, mits hij/zij op dat moment direkt aan de slag gaat. Tijdslimiet van bijv. één dag.
Just curious
Precies, dan gebeurt er misschien nog eens wat.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 10:37:
Is het volgende misschien een idee:
De eerste die na de post van een nieuw stuk artwork schreeuwt dat hij/zij hem wil gaan maken, mag dat gaan doen, mits hij/zij op dat moment direkt aan de slag gaat. Tijdslimiet van bijv. één dag.
Just curious
Wat ook kan is het huidige lijstje afgaan waarbij de deelnemers laten weten hoe lang het gaat duren of hoe het ervoor staat.
none
Verwijderd
Het lijkt me een eer om verder te gaan op Nozzie's werkVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 14:02:
here is your boss... ok ... we slopen de deelnemers lijst eruit ... de nieuwe regel is dat de eerste die blaat naar het posten van een nieuwe PSD verder mag. Voorlopig mag je maar 1x mee doen ...
I'm on it, ik ga ff de regels doorlezen en ik hoop nog voor vanavond klaar te zijn
edit: Nozzman heeft zijn PSD offline gehaald... ik wacht nog ff totdat hij em weer online heeft gezet
Schiet op Nozziepozzie
Verwijderd
En is LiNiaaL al ingelicht over zijn beurt die nu voorbij is? Anders gaat hij straks werken aan Nozz zijn .psd, en werken hij en FoOL dus tegen elkaar in...
Zie http://www.joeteren.nl/zooi/tennis_nozzman.zipVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 15:51:
[...]
Het lijkt me een eer om verder te gaan op Nozzie's werk
I'm on it, ik ga ff de regels doorlezen en ik hoop nog voor vanavond klaar te zijn
edit: Nozzman heeft zijn PSD offline gehaald... ik wacht nog ff totdat hij em weer online heeft gezet
Schiet op Nozziepozzie
Dat ziet hij vanzelf wel als hij dit topic leest, denk ik.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:13:
FoOL, nozz zijn .psd staat toch nog op die ruimte van Rickets?
En is LiNiaaL al ingelicht over zijn beurt die nu voorbij is? Anders gaat hij straks werken aan Nozz zijn .psd, en werken hij en FoOL dus tegen elkaar in...
Verwijderd
Er is zoals je kunt zien niet al te veel veranderd, maar dat is bij een match als deze ook niet de bedoeling lijkt me

download PSD (8.3 meg!)
De gedachte erachter is niet bijzonder: Ik vind gewoon dat Nozzman eens op moet houden met die ranzige hersenspinsels van hem online te zetten
Verder de layer van Clay weer gedeeltelijk zichtbaar gemaakt, het algehele plaatje is wat donkerder geworden. Wel redelijk voor een uurtje werk denk ik zelf
je psd is niet thuis ?De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
none
Verwijderd
succes kidfunk!
link is fixed
tnxNozzman schreef op 07 oktober 2002 @ 19:13:
Kewl! Ben me van perversiteiten niet bewust, maar leuke return. Match onderin beeld is erg leuk en staat in een mooi perspectief t.o.v. de grotere objecten voorin beeld. Leuk ook dat veel elemementen zijn blijven staan.
none
Kan je hem niet mailen? Dan zet ik hem ff onlinekidfunk schreef op 07 oktober 2002 @ 21:36:
Helaas moet ik mijn game stil leggen. want ik kan de psd niet uploaden..ik ben helaas nog te stom om dat te kunnen op mijn eigen webspace..hij is al af maar moet em helaas toch weer vernietigen ..sorry en de beurt is aan de volgende speler
ik heb op dit moment aleen maar hotmail,ik ben mijn home paswoord kwijt,ik moet em op mijn eigen site ook gewoon kunnen hosten aleen ik weet nog niet hoe..maar toch bedankt voor het aanbod
none