Dell Precision Rack 7910
Verwijderd
Dat praat wat makkelijker he ?
Overigens kun je dit beter per mail doen... en heb je de link van de sluitmessage al gevolgd ?
laat de leden toch zoeken..... scheelt ook weer database ruimte en scheelt weer in hardware upgrades>minder downtime=betere performance=tevreden gebruikers....
A wise man's life is based around fuck you
Dell Precision Rack 7910
Verwijderd
Kunt u dit ook normaal mededelen
Wij danken u hartelijk
Anders moet op deze topic ook weer zo'n slotje namelijk.
ik zeg alleen dat ik hem al een uur geleden een mail heb gestuurd....
Dell Precision Rack 7910
Verwijderd
TweakingFreak schreef op 02 september 2002 @ 21:49:
wat doe ik nou weer fout?
ik zeg alleen dat ik hem al een uur geleden een mail heb gestuurd....
Smileys zijn op een forum de manier om gevoelens te uiten. Een "
Het feit dat je een mailtje verstuurd hebt kan je ook gewoon op een normale manier mededelen.
Daarnaast neem ik aan dat je de link uit de sluitpost van Courage gelezen hebt en dat je ook zelf al aan het zoeken geweest bent naar oplossingen? Is namelijk allemaal niet op te maken uit je post.
Verwijderd
En je krijgt binnen een uur antwoordSent: maandag 2 september 2002 21:29
edit : je hebt mail.
Verwijderd
Je mag hier alleen maar komen als je een probleem hebt waar niemand uitkomt.
Dat er dan niemand is die je hier een antwoord op kan geven, dat maakt niet uit, maar zo houden we het niveau hoog
zo denken ze er hier over.
Voor de rest, www.google.nl en de rest.
(niet mijn mening, maar dat is de huidige opbouw van GoT)
oh ja, en dat ik m'n mening hier vertel, zal me ook wel weer niet in dan worden afgenomen

ach wat een onzin, je kan veel vragen op GoT alleen wordt er wat zelfwerkzaamheid van je verwacht. De database is inmiddels aardig groot en meest gebruikelijke vragen kun je echt zo terug vinden. Daarnaast mag er best wat niveau verwacht worden, het is tenslotte niet het Computer-idee forum en dat hoeft het ook zeker niet te worden. De doelgroep is nou eenmaal anders hier. Staat ff verder los van de posting waar het om gaat, maar je bewering slaat IMHO nergens op.Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:21:
GoT is geen forum voor mensen met standaard problemen
Je mag hier alleen maar komen als je een probleem hebt waar niemand uitkomt.
Dat er dan niemand is die je hier een antwoord op kan geven, dat maakt niet uit, maar zo houden we het niveau hoog![]()
![]()
zo denken ze er hier over.
Voor de rest, www.google.nl en de rest.
(niet mijn mening, maar dat is de huidige opbouw van GoT)
oh ja, en dat ik m'n mening hier vertel, zal me ook wel weer niet in dan worden afgenomen
de betaler vervuilt
Verwijderd
het is mijn meningGA!S schreef op 02 september 2002 @ 23:26:
[...]
ach wat een onzin, je kan veel vragen op GoT alleen wordt er wat zelfwerkzaamheid van je verwacht. De database is inmiddels aardig groot en meest gebruikelijke vragen kun je echt zo terug vinden. Daarnaast mag er best wat niveau verwacht worden, het is tenslotte niet het Computer-idee forum en dat hoeft het ook zeker niet te worden. De doelgroep is nou eenmaal anders hier. Staat ff verder los van de posting waar het om gaat, maar je bewering slaat IMHO nergens op.
Als wij de "rookies" aka "beginners" niet helpen (okay, sommigen moeten idd eens de faq lezen, of google gebruiken, of zijn gewoon lui) zullen ze zich nooit in niveau verbeteren.
We moeten naar mijn idee (maar wie ben ik) eens niet zo kies keurig zijn, en vooral niet zo kortaf, van gebruik google maar, en tjow tjow.
Kun jij je nog de eerste keer herrineren dat je hier was.
Ikke wel, kheb een half uur lopen zoeken naar de term "mobo".
Ik wist BIJ GOD NIET wat het moest betekenen.
of een DONDERVOGEL bijv. niet direct zo kortaf, en help je medetweaker!
Want zelfs jij (ja, je kunt het je bijna niet voorstellen), was ooit een beginner, en als niemand je geholpen had, had je nou nog in de luiers gezeten
Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen: Er zijn twee verschillende users: De n00bs en de newbies. De persoon die jij hier beschrijft (jezelf dus) is/was een newbie. Mensen die hun best doen om een antwoord op een vraag te krijgen, maar niets kunnen vinden. Ze willen best moeite doen om te leren, maar weten gewoon nog niet zoveel. Ze leren het vanzelf wel.Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:31:
het is mijn mening
Als wij de "rookies" aka "beginners" niet helpen (okay, sommigen moeten idd eens de faq lezen, of google gebruiken, of zijn gewoon lui) zullen ze zich nooit in niveau verbeteren.
We moeten naar mijn idee (maar wie ben ik) eens niet zo kies keurig zijn, en vooral niet zo kortaf, van gebruik google maar, en tjow tjow.
Kun jij je nog de eerste keer herrineren dat je hier was.
Want zelfs jij (ja, je kunt het je bijna niet voorstellen), was ooit een beginner, en als niemand je geholpen had, had je nou nog in de luiers gezeten![]()
De n00bs (de probleemgroep) heeft alleen maar vragen die ze hier even snel komen dumpen en zo snel mogelijk antwoord willen. Ze proberen vrijwel nooit eens de search of doen ook zelf maar enige moeite. Ze zullen het nooit zelf leren.
Kortom: De newbies zijn best welkom, de n00bs hoeven we hier niet (vrij naar de (oude?) sig van Exirion
Verwijderd
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:31:
Je hoeft maar 2 a 3 topics door te lezen, de afkorting 'mobo' in de context te lezen en je hebt er weer een popie woordje bij. Zo moeilijk is dat niet hoor
Verwijderd
niet als je een newbie bent hoor, dan is dat verrekte lastig, af en toe is het voor een vreemde hier geheimtaal.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 08:27:
[...]
Je hoeft maar 2 a 3 topics door te lezen, de afkorting 'mobo' in de context te lezen en je hebt er weer een popie woordje bij. Zo moeilijk is dat niet hoor
Voor mij nou ook niet meer hoor, maar als je de termen niet kent
Mobo was dat een cyber syntetisch moeder figuur ? j/kVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 08:27:
[...]
Maar okay het zijn vaak eerder de n00bs die problemen trappen dan de newbies ook ik was ooit eens een newbie, maar door hier rond te lezen en de search te gebruiken valt je toch al snel op dat het zeker vooral snelle vragen zijn die in de search terug te vinden zijn die gesloten worden.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Daarvoor is de 'lurk' periode nou bedoeld, kennis maken met het forum, de regels leren kennen, kijken hoe het er aan toe gaat, VOOR je gaat registreren / posten.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 09:30:
[...]
niet als je een newbie bent hoor, dan is dat verrekte lastig, af en toe is het voor een vreemde hier geheimtaal.
Voor mij nou ook niet meer hoor, maar als je de termen niet kent
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
* op dit moment
De samenleving die got heet afbreken en vervolgens weer opbouwen met nieuwe boek van yellow: hoe maak in een utopische samenleving in drie reboots
|{ brrr }] |
Zit ik even in LA, zie ik ineens een "rooie naam" dit hardop zeggen.blackd schreef op 04 september 2002 @ 00:33:
[...]
Daarvoor is de 'lurk' periode nou bedoeld, kennis maken met het forum, de regels leren kennen, kijken hoe het er aan toe gaat, VOOR je gaat registreren / posten.
Nee, voor zover ik weet niet, maar ik merk wel dat een aantal die-hard gotters dit wel vaak hebben gedaan (uit zichzelf dus).Poohbear schreef op 04 september 2002 @ 11:43:
[...]
Zit ik even in LA, zie ik ineens een "rooie naam" dit hard-op zeggen.Gaat dit eindelijk officieel beleid worden dan? (voorstel: na registreren eerste week niet posten, eerste 2 weken geen topics openen (langer mag ook, indien nodig)).
Op dit moment is het zo dat je zelf hierover kan beslissen of je dat wilt of niet (uiteraard
Maargoed, 't voorstel zou misschien wel leuk zijn, maar er zitten ook weer haken en ogen aan.
Poohbear schreef op 04 september 2002 @ 11:43:
[...]
Zit ik even in LA, zie ik ineens een "rooie naam" dit hardop zeggen.Gaat dit eindelijk officieel beleid worden dan? (voorstel: na registreren eerste week niet posten, eerste 2 weken geen topics openen (langer mag ook, indien nodig)).
lijkt me alleen maar irritant. Een forum moet je gewoon vragen kunnen stellen, alleen wel volgens de regels. Op die manier jagen we alleen maar mensen weg en zal het op den duur doodbloeden denk ik.
Dat een rooie iets zegt, betekent niet dat het policy is ofzo hoor. Dat soort dingen worden via een mededeling aangekondigd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Klopt... (is ook niet zo heel raar toch? je bent op zoek naar info, komt op allerlei sites, en vind daar wat je zoekt. Ik registreer echt niet op elke site die ik tegenkom... maar als ik ergens steeds vaker kom, ga je je afvragen of je niet eens 'mee' moet gaan doen).blackd schreef op 04 september 2002 @ 11:45:
[...]
Nee, voor zover ik weet niet, maar ik merk wel dat een aantal die-hard gotters dit wel vaak hebben gedaan (uit zichzelf dus).
Deze discussie komt volgens mij elke keer weer terug. Toch zie ik niet zo heel veel " haken en ogen".Op dit moment is het zo dat je zelf hierover kan beslissen of je dat wilt of niet (uiteraard). Ik zelf heb ook een tijd alleen maar gelezen.
Maargoed, 't voorstel zou misschien wel leuk zijn, maar er zitten ook weer haken en ogen aan.
Voordelen:
- "even een vraagje posten" is er niet meer bij
- je hebt (verplicht) tijd om kennis te maken, de faqs te lezen en dergelijke
- het werkt drempelverhogend voor mensen die GoT als helpdesk beschouwen
Nadelen:
- lurkers die dit niet weten krijgen een probleem als ze eindelijk willen posten. Aan de andere kant, als 't duidelijk in de faq staat, mag dat geen probleem zijn... als ze die niet hebben gelezen hebben de de "lurk"-periode blijkbaar nog nodig.
- Het kost even moeite 't te implementeren, en de juiste termijnen uit te puzzelen.
Hmmz... Naar mijn mening wegen de voordelen op tegen de nadelen
Tsja... Toch hebben veel actieve mensen vroeger gelurkt. Als je de termijn niet al te lang kiest hoeft dat totch geen probleem te zijn? (Op kleinere fora kom je wel eens tegen dat je handmatig moet worden toegelaten, dat duurt soms ook wel een weekje als de administrator even niet oplet)JvS schreef op 04 september 2002 @ 11:54:
[...]
lijkt me alleen maar irritant. Een forum moet je gewoon vragen kunnen stellen, alleen wel volgens de regels. Op die manier jagen we alleen maar mensen weg en zal het op den duur doodbloeden denk ik.
Dat een rooie iets zegt, betekent niet dat het policy is ofzo hoor. Dat soort dingen worden via een mededeling aangekondigd