mijn topic werd gelockt ([rml][ rhino] demo.dll missing ![/rml]) omdat het volgens cheetah een illegaal zaakje was ! dat iz ut niet ! want ik vraag tog niet om een crack ofzo ik zeg alleen maar dat ik perongeluk mijn demo.dll bestandje heb gedelete en de reden van dat deleten was toevallig omdat ik er een crack op wilde zetten maar ik ben van mening veranderd !ER STAAT ZELFS IN DAT IK EM GA KOPEN ! dus kan ik dan nu antwoord op mijn vraag krijgen en het iz geen illegaal zaakje ! weet iemand hoe ik aan het bestandje demo.dll kan komen of is iemand zo aardig om het naar me te mailen chillah_@hotmail.com
Als je hem koopt krijg je hem toch vanzelf? Dus waarom moeten wij hem dan nog geven?
Aangezien wij aan je neus (of usericon
) niet kunnen zien of jij wel of niet die software koopt blijft het opsturen van die file illegaal.
Aangezien wij aan je neus (of usericon
Verwijderd
Nou, illegaal lijkt me teveel gezegd voor een demo. Maar ik ben het met je eens dat wij niet kunnen ruiken of mc menace nou ineens eerlijk is geworden of niet...
Verwijderd
Het reopenen van een topic dat eerder gesloten werd is not done. En als je het programma dan toch gaat kopen, waarom zou je dan het risico van een OW gaan uitlokken?
Ja man, software hoor je netjes in de winkel te halen en te betalen!!
jah ga ik doen ik bestel het via de demo maar dat krijg ik niet binnen 10 seconden op gestuurd ! en btw ik heb tot nu toe alles wat ik op mijn pc heb staan zelf gekocht ! en nu wil ik verder met de demo[eNeRGy] schreef op 02 september 2002 @ 21:45:
Als je hem koopt krijg je hem toch vanzelf? Dus waarom moeten wij hem dan nog geven?
Aangezien wij aan je neus (of usericon) niet kunnen zien of jij wel of niet die software koopt blijft het opsturen van die file illegaal.
Verwijderd
Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands typen, ik heb geen zin om hetgeen ik lees eerst te moeten vertalen.
Jij vind het zo hard nodig om te melden dat het pakket niet hebt gekocht, maar hebt gedownload en gecrackt, dat ik vond dat er genoeg reden was om je niet hier geholpen te laten worden.
Dit topic hoort volgens mij in LA, en ik wil er in W&G geen topic van jou meer over zien.
Het forum is er sowieso niet om bestanden uit te wisselen.
Jij vind het zo hard nodig om te melden dat het pakket niet hebt gekocht, maar hebt gedownload en gecrackt, dat ik vond dat er genoeg reden was om je niet hier geholpen te laten worden.
Dit topic hoort volgens mij in LA, en ik wil er in W&G geen topic van jou meer over zien.
Verwijderd
www.google.com zoeken naar "demo.dll"
Oléé
Hij heeft het niet gekraakt
Oléé
Cheatah:Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 22:09:
ik heb ut niet gekrackt !
Hij heeft het niet gekraakt
Verwijderd
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 22:06:
Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands typen, ik heb geen zin om hetgeen ik lees eerst te moeten vertalen.
Mjah en aangezien ik het volledig met mijn collega eens ben, heeft het weinig nut om hierover in LA verder te gaan. Kortom, jammer maar helaas voor je en probeer de volgende keer een normaal begrijpbare post in elkaar te frutten. Onze dank is groot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.