een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo
Gefeli!!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Gefeliciteerd
.. Is dit de eerste keer?
Ennuh is iig beter dan onze magere 1,8 miljoen bij rc5
Ennuh is iig beter dan onze magere 1,8 miljoen bij rc5
DSmarty:
Relax... ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 04:20 schreef Oezie Woezie het volgende:
(...)
doordat ik thuis nog een oude buff-out.ogr vond van OGR-24 heb ik ff 1 dag gespaart, en jahoor DPC staat op nummer 1.
(...)[/quote]
Relax... ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 04:20 schreef Oezie Woezie het volgende:
(...)
doordat ik thuis nog een oude buff-out.ogr vond van OGR-24 heb ik ff 1 dag gespaart, en jahoor DPC staat op nummer 1.
(...)[/quote]
Over plusminus 100 dagen, dan zijn we TA toch voorbij, dan kunnen we meer rekenkracht aan OGR geven. Nu ben ik van mening dat we alle rekenkracht nog aan RC5 moeten geven (diegene die nu al OGR doen mogen dat wel hoor
).
Ik persoonlijk zal als we TA gepasseert zijn, met mijn teamleden overleggen of wij niet volledig moeten switchen naar OGR.
DJ
[Dutch Power Cows] DPC PinkRoccade Team
Ik persoonlijk zal als we TA gepasseert zijn, met mijn teamleden overleggen of wij niet volledig moeten switchen naar OGR.
DJ
[Dutch Power Cows] DPC PinkRoccade Team
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Pagina: 1