20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
AMI
AAAMMMIII
BIOS
PASSWORD
HEWITT RAND
AMI?SW
AMI_SW
LKWPETER
A.M.I.
CONDO
ook al geprobeerd? (backdoor passwords...)
AAAMMMIII
BIOS
PASSWORD
HEWITT RAND
AMI?SW
AMI_SW
LKWPETER
A.M.I.
CONDO
ook al geprobeerd? (backdoor passwords...)
A wise man's life is based around fuck you
Moet je nokia als password kiezen, kun je met pepsi unlocken en andersom 
Zelfde checksum
Zelfde checksum
Verwijderd
als het een standaard wachtwoord is is "ami" er wel een
en soms is het geen jumper soms moet je met een schroevendraaier ofzo twee punten kortsluiten
(asus heeft een paar van die borden)
en soms is het geen jumper soms moet je met een schroevendraaier ofzo twee punten kortsluiten
en het moraal van dit verhaal?....ergo: wat moet deze 'niet-info' hierFairy schreef op 02 september 2002 @ 21:23:
Moet je nokia als password kiezen, kun je met pepsi unlocken en andersom
Zelfde checksum
A wise man's life is based around fuck you
dit is dus geen asus...Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 21:26:
als het een standaard wachtwoord is is "ami" er wel een
want die maken niet van deze soort mobo`s (beleve me) (zoals t font op mobo)
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
bios legen zou ik zeker niet doen, dan krijg je pc niet eens meer opgestart. Bios resetten heet zo iets. Meestal staat bij de jumpers op je mobo wat de functie er van is, dus effe bij alle jumpers kijken. Is er hier geen jumper voor dan moet je die batterij los solderen.
Volgens mij is dit een bord uit een oude server. Grootte kans dat ie van de Rabobank afkomt??? Maar dat terzijde. Deze worden volgens mij geconfigureerd dmv een diskette en niet met de DEL toets zeg maar. Iemand van Getronics kan misschien uitkomst bieden. Of een berichtje op een Rabobank discussie forum.
Verwijderd
Zozo, een vastgelaste baterijdecramy schreef op 02 september 2002 @ 21:20:
Dus eerst wat dingen geprobeerd:
- Batterij eruit... Kan niet, omdat deze vast gelast is
- Jumper vlakbij BIOS eruit Welke BIOSkan namelijk niet vinden
Ik hoop dat t zo duidelijk is?
tis idd een rabopceRRoR.InSiDe schreef op 02 september 2002 @ 21:32:
Volgens mij is dit een bord uit een oude server. Grootte kans dat ie van de Rabobank afkomt??? Maar dat terzijde. Deze worden volgens mij geconfigureerd dmv een diskette en niet met de DEL toets zeg maar. Iemand van Getronics kan misschien uitkomst bieden. Of een berichtje op een Rabobank discussie forum.
maar geen server.... gewoon workstation.
we zijn al wel in de bios geweest, met mooie muis, maar zijn nu t w8woord vergeten....
ja, er zitten 4 hele kleine puntjes op, zonder tinVerwijderd schreef op 02 september 2002 @ 21:35:
[...]
Zozo, een vastgelaste baterij. Latn we het maar op solderen houden. Je kunt als je ook maar een heel klein beetje handig bent die baterij wel los solderen. Bekijk een een paar standaard moederborden, dan krijg je mischien wel een idee hoe BIOS chippies eruit ziek. Bij grotendeels zit er een sticker op met AMI BIOS ver blah blah blah etc. Zoek daar eens op.
Dat je met vrij willekeurige passwords toch binnen kunt komen. Ook door domweg vanalles te proberen is het vrij eenvoudig om in te breken in de bios zonder te hoeven flashen.zwelgje schreef op 02 september 2002 @ 21:27:
[...]
en het moraal van dit verhaal?....ergo: wat moet deze 'niet-info' hier
Puntlassen, die zijn idd vervelend. Vooral als je ze moet vervangendecramy schreef op 02 september 2002 @ 21:53:
[...]
ja, er zitten 4 hele kleine puntjes op, zonder tin
Verwijderd
misschien is er een jumpert in de buurt van de batterij die je moet verzetten van bovenste 2 naar onderste 2.
als het 3 pinnetjes zijn tenminste.
laat anders een fototje zien van je mobo
als het 3 pinnetjes zijn tenminste.
laat anders een fototje zien van je mobo
Error.Inside heeft het al laten zien jongens, DAT noem ik nog eens service!
Ik neem aan dat het nu gelukt is, decramy?
Ik neem aan dat het nu gelukt is, decramy?
Pagina: 1