Ok mensen ik ben aan het overwegen een laptop aan te schaffen i.p.v. mijn gewone computer. Ik heb zo'n beetje rond gekeken compaq en hp en toshiba, en daarbij tref ik ongeveer gelijke prijzen aan maar andere videokaarten. Nu gaat als het om laptop's gaat mijn voorkeur uit naar Toshiba en dan vooral de tecra's maar die hebben een brakke s3 kaart. De Satelite pro heeft een GF4 MX420. Daarnaast compaq heeft een Mobile Radeon 7500. Ik sta uiteraard ook open voor andere merken. Voorwaarde is dat ie tussen de 2 en 3 duizend euro mag kosten maar natuurlijk het liefst richting de 2000 natuurlijk :-> ik blijf een student he. En een 15" TFT scherm is ook een voorwaarde.
De videokaart moet gewoon heel erg leuk mee kunnen draaien met de rest, het hoeft geen ut2003 te draaien ofzo maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel. Gewoon gemiddeld spel moet te doen zijn. 3d studio max moet leuk kunnen draaien. Ok hebben jullie enige suggestie/ervaring en kunnen jullie me indien je totaal geen ervaring met andere merken hebt misschien vertellen welke beter presteerd, de mx420 of de ati7500.
De videokaart moet gewoon heel erg leuk mee kunnen draaien met de rest, het hoeft geen ut2003 te draaien ofzo maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel. Gewoon gemiddeld spel moet te doen zijn. 3d studio max moet leuk kunnen draaien. Ok hebben jullie enige suggestie/ervaring en kunnen jullie me indien je totaal geen ervaring met andere merken hebt misschien vertellen welke beter presteerd, de mx420 of de ati7500.