Toon posts:

Vraagje over een Seagate Barracuda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan heel binnenkort een RAID controller te kopen met 2 HD's van Seagate "Barracuda" 60Gig. Maar nu vertelde een verkoper mij van een PC store in Assen dat de Seagate hiervoor niet geschikt is :?

Is dat zo, en zo ja, waarom ?

Ik heb al jaren lang een Seagate in m'n pc zitten en ben hierover tot nu toe zeer tevreden.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-03 21:17
Ik las hier laatst wat topics over de cuda IV en raid... snelheid schijnt standaard ong gelijk te zijn aan een schijf...

maar je kan ergens wat invullen... en je schijven opsturen en dan flashen ze een bepaald raid ding derin... en dan werkt et wel :)

Verwijderd

Topicstarter
KeRsTmAnNeKe schreef op 02 september 2002 @ 21:28:
Ik las hier laatst wat topics over de cuda IV en raid... snelheid schijnt standaard ong gelijk te zijn aan een schijf...

maar je kan ergens wat invullen... en je schijven opsturen en dan flashen ze een bepaald raid ding derin... en dan werkt et wel :)
Sorry Kerstmanneke, maar hier snap ik helemaal niks :?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
het klopt idd dat de barracuda's wat problemen in raid (0 dacht ik) opleverden. Kijk hier eens: [search=barracuda].

edit:
Oplossing RAID 0 met Seagate Barracuda IV
barracuda IV nu gefixt ofnie met raid probleem?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Oplossing RAID 0 met Seagate Barracuda IV
barracuda IV nu gefixt ofnie met raid probleem?
2x Seagate Barracuda III 40,9gb 7200rpm in RAID0?
...en verder heb ik wel 'ns horen vertellen over google.com ;) zo zou je het verder moeten kunnen redden, toch?

[edit:]Breepee, wij hebben ruzie :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hierover is ook een interessant topic op storagereview.com :)

Verwijderd

so dit is nieuw : ik heb 2 schijven (ibm DTTA en seagate cuda4) maar bijde doen het zonder problemen op raid ..... dus ik heb er nog nooit problemen mee gehad. en of ze sneller zijn : die DTTA is gewoon langzaam (op raid of ide) en die seagate is gewoon onweize snel (k merk het verschil eigenlijk niet tussen ide of raid control..) mja volgens mij moet het dus gewoon kunnen .. :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
je kan toch gewoon je cuda ata IV inruilen voor een raid 0 geoptimaliseerde versie? seagate zet er dan ff andere firmware voor je in, kostenloos. staat vast wel in 1 van de hierboven genoemde topics.
Pagina: 1