Waar in Nederland kan je een spuitbus Screen 99 (liefst 400 ml) bestellen en wat is geschikt als goede doek voor het cleanen van een monitorscherm (Iiyama 512).
bij display
bestelnummer: 24.40.99.200 (200ml) en 24.40.99.400 (400ml)
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Hebben ze ook een website?PipoDeClown schreef op 02 september 2002 @ 20:09:
bij display
* Compubiter doet een wilde gok: www.display.nl
kijk in de gouden gids en je telefoonboek
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Het is inderdaad netjes leverbaar bij ze aan bedrijven scholen etc, maar ik ben gewoon particulier. Iiyama raadde mijn aan om screen 99 te bestellen alleen moet ik wel weten waar ik dat kan doen. Niemand een url van een gewone Nederlandse winkel die dit in zijn assortiment heeft zitten?
Verwijderd
Screen 99
1 topic lijkt me wel genoeg en niet eens de moeite nemen www.dipslay.nl in te typen vind ik wel een beetje erg lui hoor.
1 topic lijkt me wel genoeg en niet eens de moeite nemen www.dipslay.nl in te typen vind ik wel een beetje erg lui hoor.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()