• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb een siemens m35 die sinds kort een een wit uitroeptekentje in een zwart blokje weergeeft voor de providernaam, en zich dus niet aan kan melden op het netwerk, ;(

Ik heb de m35 zelf al open gemaakt en attenne vlakjes schoongemaakt, en gekeken of de software nog goed was, maar geen resultaat :'(

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Blijkbaar niemand die de zelfde problemen heeft gehad.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
geen idee..
ik heb mijn M35 al tig keer laten flikkeren.. dan "hangt" ie een beetje :P
batterij eruit en erin en gaan :)
andere simkaart al geprobeert?

Verwijderd

Geen last van, ik denk dat dit iets te maken heeft met je sim of provider.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:54

slaay

Natuurbeleven.com

Ik heb dit ook soms, met mijn S35i. Ik heb zelf O2...

Waarschijnlijk komt het doordat je ontvangst te slecht is, en krijg je mob alleen iets door van O2 en iets vaags, mogelijks buitenlands. Want dat was bij Ducthtone voorheen als ik in het buitenland was kreeg ik voor Ducthtone zo'n zelfde uitroepteken!

Dich bis echt unne foëzen haas

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:36

Allardie

AT..

ik heb het bij mij alleen gezien als hij aan het zoeken was naar een ander netwerk omdat ik te slecht bereik had. Dus het zal wel iets met je ontvangst te maken hebben.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 23:48
Was het niet zo met die Siemens M35 dat je een bepaalde sms moest sturen om die hele GSM naar z'n hemeltje te helpen ? Was een fout in de software.

dikzak

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Het is inderdaad een zaak van bereik, die uitroepteken geeft aan zoals Slaay al zei, dat je bereik onvoldoende is om er iets mee te doen. Maar dan zou ie weg moeten gaan als je naar een andere plaats gaat of zo, heb je dat al gedaan?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1