3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
Hmm Driver is toch al best oud
Werkt het wel jofeltjes met XP dan? Kan zijn dat het daardoor niet goed werkt.
bij een vriend werkt ie gewoon,
Ik ga eens kijken, want ik heb voor vroeger deze aangemaakt, omdat ik de cd niet vertrouwde, gelukkig op tijd want de cd is al dood, dus ik gebruik nocd crack ervoor misschien andere versie proberen...
Ik ga eens kijken, want ik heb voor vroeger deze aangemaakt, omdat ik de cd niet vertrouwde, gelukkig op tijd want de cd is al dood, dus ik gebruik nocd crack ervoor misschien andere versie proberen...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Ik heb laatst de org. versie geinstalleerd en die draait prima onder XP.
Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
oke, mensen, waarschijnlijk was mijn game.exe beschadigt oid, dus heb eventjes een cd erbij genomen, van een vriend en nu werkt ie welGreenGolf3 schreef op 03 september 2002 @ 07:53:
Ik heb laatst de org. versie geinstalleerd en die draait prima onder XP.
alleen als ik save settings doe, saved hij ze wel, maar me CPU usage schiet naar 100% en ik kan eeuwig wachten totdat hij verdwijnt, maar het werkt wel
tis opgelost, dus van mij mag hij dicht (of niet boeiend)