Athlon XP op Abit KT7A?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Ik heb een Abit K7TA, met een duron 700 erop. nu wilde ik een kleine update doen door een nieuwe processor te kopen. Ik vroeg me echter af wat voor een processor ik kan kopen zonder gedwongen te zijn een nieuw moederbord te kopen (het moet immers een kleine update blijven...)
Daarbij ben ik dus bereid het snelheids verlies wat je krijgt bij het gebruik van SDRam op de koop toe te nemen...

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Kijk eens op de website van de fabrikant. Je zult verbaasd staan van wat daar allemaal op staat...

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Hint, het is een KT7A, geen K7TA. Bovendien maken ze onderscheid tussen versie 1.3 en lager.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:52
Topictitel fixed..

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

SEFje schreef op 02 september 2002 @ 19:23:
Ik heb een Abit K7TA, met een duron 700 erop. nu wilde ik een kleine update doen door een nieuwe processor te kopen. Ik vroeg me echter af wat voor een processor ik kan kopen zonder gedwongen te zijn een nieuw moederbord te kopen (het moet immers een kleine update blijven...)
Daarbij ben ik dus bereid het snelheids verlies wat je krijgt bij het gebruik van SDRam op de koop toe te nemen...
ja kan

4015Wp west (Dordrecht)

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 09:36
Kijk eens in deze topic anders
Wie heeft een...

Er is zoveel te vinden in de Search over de Abit KT7A

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
\offtopic
wow dit is al het 3e topic deze week over deze vraag. Ik weet dat de search op dit moment brak is maar als ik toch "athlonxp + KT7A" invul zie ik na een beetje zoeken toch echt 4 of 5 relevante topics en deze topics hebben ook nog een recente datum.
\offtopic

ja het gaat

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Zie de zoek reacties. Ik weet dat er genoeg over te vinden is :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.