Toon posts:

Future Green Cartridge 4 HP710

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vrijdag Future Green Cartridge gekocht, bij het printen bleek dat er geen geel op het papier kwam. Ok, kan gebeuren, ik terug en krijg netjes een nieuwe mee. :)

Nu probeer ik deze net weer en krijg ik alleen maar paars op mijn papier |:( Ik wordt hier niet goed van.

Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen betreffende Future Green Cartridges? Of ligt mijn printer te flippen, dit laatste lijkt me opzich niet omdat hij wel ales goed in het zwart/wit afdrukt.

ps. Kan dit kwaad voor mijn printer? ik heb begrepen dat de printerkop in de cartridge zelf zit, dus het lijkt mij dat de printer hier geen last van ondervind, toch?

Verwijderd

sja, je kan natuurlijk 2 keer pech gehad hebben, maar het lijkt me zo dat die Future Green dingen niet echt te vertrouwen zijn :).
Voor je printer is het geen gevaar.
Ikzelf moet soms ook van die goedkope cartridges 3 keer in de printer stouwen voordat alle kleuren het doen. Tsja, goedkoop = duurkoop beste medelander ;).

Verwijderd

Ik vul zelf na omdat dit goedkoper is dan dit soort opnieuw gevulde catridges. Een kennis van me had laatst trouwens ook problemen met een kloon-cartridge. Was niet aan de gang te krijgen, maar met mijn navul kitje heb ik via de printhead een klein beetje inkt kunnen afzuigen, waarna ie het prima deed.

Als de cartridges of de gebruikte inkt trouwens erg oud wordt, is de gele de eerste die gaat indikken...

Verwijderd

Topicstarter
hmmmz, ik breng deze wel terug en bestel dan een echte hp, wel een geeltje duurder maar dan doettie het teminste wel.

btw waar vul je die dingen eignelijk bij? ik bedoel ik zie nergens een gaatje ofzo :?

Verwijderd

De kleurencartridge door bovenop de 3 plastic nokjes naar binnen te drukken. Deze mogen na het vullen open blijven.

De zwarte door aan de onderkant het ronde zwartje stickertje weg te schrapen en het kogeltje naar binnen te drukken. Na het vullen moet er een plugje of nieuw kogeltje in omdat de cartridge op vacuüm moet staan.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
HP 710 is heel simpel na te vullen: dopjes erdoor rammen met een spijker, evt met hamer doen, soms zitten ze nogal vast. Dan 12ml inkt per kanaal erin, kijk wel ff goed welke kleur in welk kanaal moet. Vervolgens nog ff een lege spuit met 3-5ml lucht erin op het bovenste gat en ze zouden het allemaal gewoon moeten doen.

HP 9xx series zijn kut, heb nog geen goed kleurpatroon kunnen produceren voor die dingen, nu weer een waar de paars het niet van doet :(

Verwijderd

De 78 patroon is inderdaad niet de gemakkelijkste. Ook hier zuig ik vai de printhead een paar ml inkt af om de zorgen dat er geen lucht bij de printhead zit en de kanaaltjes goed los zijn. Bij de 78 patroon kun je nog proberen om, als ie het echt niet gaat doen, het ding 7 seconden in de magnetron te leggen. Gaatjes aftapen en contacten naar beneden.

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Nou kijk ik heb een HP 720 C en heb in principe hetzelfde probleem bij mij print hij alles behalve zwart ?

zit een nieuwe cartridge in en het plakbandje is eraf ?

Test pagina lukt ook perfect.
wie kan mij helpen zie ook Problemen met mijn HP printer.

Verwijderd

Topicstarter
Plofke schreef op 03 september 2002 @ 15:01:
Nou kijk ik heb een HP 720 C en heb in principe hetzelfde probleem bij mij print hij alles behalve zwart ?

zit een nieuwe cartridge in en het plakbandje is eraf ?

Test pagina lukt ook perfect.
wie kan mij helpen zie ook Problemen met mijn HP printer.
maar als ik dat zo lees dan print jou printer nog wel gewoon(en afentoe niet) ik bedoel dat is eerder softwarematig probleem. bij mij is het gewoon dat de inkt niet het patroon uit wil, nooit!
Pagina: 1