Radius Pressview 21 sr monitor?

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24

fv

-------------------> hiero

Topicstarter
Heeft er iemand ook zo een en weet men de specificaties hiervan ? Ik heb er een in mijn bezit. (Gekocht vor Fl. 650,-) Heel erg mooi!!!

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Ja, Radius maakt mooie monitoren. Collega van me heeft een 21" staan. Misschien vind je hier iets: http://www.radiusvintage.com/

• fv

fv

Topicstarter
Thanx for the info!! Toch wel een heel strak schermpje voor deze prijs (max. res. 2048x1536!)

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 17:08
als je er meer kan krijgen wil ik er voor die prijs ook wel één...

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:51
jeeezzz 650 piek? lucky SOB

WEBN & chill (@IBKR)

• fv

fv

Topicstarter
Gekocht op de PC-DUMP dag in A'dam afgelope zaterdag. De laatste kocht ik, ik was er net op tijd bij. Stonden nog drie andere kopers te kwijlen. Deze monitor is eigenlijk voor de MAC markt. Heeft zelfs een seriele ingang voor aan de MAC te koppelen met software. Ik gebruik hem zelf voor de PC. Maakt natuurlijk niets uit. Het leuke van dit ding is dat alles digitaal werkt (qua instellingen). Je kunt werkelijk alles finetunen.

Verwijderd

Vriend van me heeft er laast een gekocht voor 250,- (2ehands van een collega) das pas een lucky SOB...>:)
Pagina: 1