/edit
Nee, das niet echt normaal, komt misschien door die gui, probeer het eens met de lame binary, ik had dit ook een keer, en het werd veroorzaakt door de gui (frontend)
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C
BEDANKT!!!!
maar wat is GUI (FRONTEND)????????????????
ps, de tracks die eindelijk af zijn, zijn wel gewoon normaal!!!
maar wat is GUI (FRONTEND)????????????????
ps, de tracks die eindelijk af zijn, zijn wel gewoon normaal!!!
Verwijderd
Nee da's echt niet normaal tenzij je het op een VIC20 doet 
Ik gebruik zelf 'Easy CD-DA Extractor', ben daar tevreden over (te DLen op tucows)
Ik gebruik zelf 'Easy CD-DA Extractor', ben daar tevreden over (te DLen op tucows)
Verwijderd
GUI = Graphical User Interface. Dat is zeg maar de schil die er om heen zit, zodat jij kan klikken zonder allerlei commando's te hoeven invoeren
download de nieuwste razorlame + lame binary eens en probeer het nog eens. dit hoort niet, en ik heb het ook niet met dezelfde programma's. Welke versies heb je vna lame en razorlame?
Human Bobby
Nog nooit problemen gehad met musicmatch en nero (kunnen beide encoden)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Of probeer SCMPx encoder, encode op mijn tb1400 supersnel en op mijn k6-2 350 (oud beestje) ook prima en toppie geluidskwaliteit:
http://www.maz-sound.com
http://www.maz-sound.com
indeed...Bigs schreef op 02 september 2002 @ 19:15:
Je zou zoiezo Ogg Vorbis moeten gebruiken, dus wat maakt het uit
Maare, tis inderdaad wel traag ja
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ik denk dat het komt door de MMX optimalisatie. Ik twijfel of de Lame codec die je gebruikt wel geschikt is.
Ik gebruik ook de Lame 3.92 MMX op een K6-3 450Mhz, en geen problemen mee, en gaat zeker niet zo traag als dit (ook met RazorLame dus)
Staat er misschien nog een ander programma cpu power te verbruiken?
Staat er misschien nog een ander programma cpu power te verbruiken?
Nee geen cpu in gebruik. Ik snap er nix van, want voorheen deed ie t wel normaal. En daarna heb ik bergens aangezeten ofzo.
Ik ga t nu ff opnieuw installeren.
Ik ga t nu ff opnieuw installeren.
Pagina: 1