U2W SCSI controller

Pagina: 1
Acties:

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Heya... Ik ben op zoek naar een goede U2W/LVD SCSI controller. Persoonlijk vind ik 600,- erg duur voor zo'n Adaptec. Heeft iemand tips/advies over andere merken? Liefst heb ik een kit; dan heb ik ook meteen de kabels die erbij horen...

TIA,

PeNGuiN

Dr. Phil himself!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 01:25 schreef PeNGuiN het volgende:
Heya... Ik ben op zoek naar een goede U2W/LVD SCSI controller. Persoonlijk vind ik 600,- erg duur voor zo'n Adaptec. Heeft iemand tips/advies over andere merken? Liefst heb ik een kit; dan heb ik ook meteen de kabels die erbij horen...

TIA,

PeNGuiN[/quote]Adaptec maakt wel erg goede controllers, dus daar betaalt je voor.

Target, dat kan je proberen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Ook ik ben aan 't speuren!!
Kijk eens op de site van Dawicontrol, daar staat het een en ander beschreven van de DC2980 U2W deze is in Duitsland bij vele tests goed uit de bus gekomen.
Kost in Duitsland +/- 320 DM.
Bij www.space-promotions.nl staat deze te koop voor F 393,- incl. btw!
Ik kijk nog even verder, maar denk dat ik voor deze ga.

Verwijderd

Ik heb een Adaptec 2940U2W (LVD) en ik ben heel erg tevreden met dit ding... ik heb 'm inmiddels al een jaar, koste me destijds (Retail) 900 piek!!!

Dus als ie nu 600 piek kost, waar wacht je dan op... :)

Verwijderd

Eigenlijk alle kaartjes met een Symbios 895 chip bieden goede performance voor een redelijke prijs...

Deze kaartjes zijn verkrijgbaar voor zo'n fl. 300,00.

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:36

PeNGuiN

't Is Wat...

Topicstarter
Heeft iemand een paar voorbeeldkaarten met zo'n 895 chip dan? Ik heb zelf ook nog nagevraagd en hoor wel positieve dingen over Tekram en NCR... Ik gebruik zelf nu een simpele NCR810 voor mijn Plex40 en Yamaha 4x burner.

Dr. Phil himself!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
De kaartjes van Tekram scoren ook meestal wel aardig en zijn niet duur.
Pagina: 1