tipeuh backuppen?

Pagina: 1
Acties:

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 13:37

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
ik ga m'n hd formatteren due to nieuw mobo + proc + geheugen etc

is er een manier om je keystrokes op te slaan om vervolgens met nieuwe installatie verder te gaan? ik wil mf'en nl

Verwijderd

Dolphin.bin opslaan en wegzetten, en als je de client weer installeerd die Dolphin.bin weer in die dir zetten voor je Pulse opstart...

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10-2025

Teun

Was YoMaN

Als ik jou was zou ik gewoon de hele map backuppen. Dan eerst terugzetten op Silk_dude's manier. Als dat niet werkt gewoon de hele map terugzetten.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
o, dus als ik het goed begrijp kun je 1 bin meerdere malen flushen? mooi is dat :(

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik denk dat er wel op wordt gecontroleerd door de server hoor
maar dat programma heeft zelf niet in de gaten of die bin van 'n andere comoputer of windows-installatie vandaan komt

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BitByter schreef op 02 september 2002 @ 19:09:
o, dus als ik het goed begrijp kun je 1 bin meerdere malen flushen? mooi is dat :(
Misschien....
Er is op dit moment heel makkelijk te cheaten met dat pulse programma.
Het schijnt dat er een nieuwe versie aankomt waarbij het allemaal moeilijker wordt gemaakt.

• BitByter

BitByter

Prutst dit forum

Topicstarter
dat hoop ik dan maar :D,

Verwijderd

BitByter schreef op 02 september 2002 @ 19:09:
Yep, maar er wordt gewerkt aan een versie 2, zoals hierboven gezegd, en daarmee moet cheaten niet meer mogelijk zijn...

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 20:22:
[...]
Yep, maar er wordt gewerkt aan een versie 2, zoals hierboven gezegd, en daarmee moet cheaten niet meer mogelijk zijn...
zoiets heet 1.0 eigenlijk :+
nu werke we allemaal met 0.95 :P

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 20:22:
[...]
Nou vergeet dat maar. Cheaten is altijd mogelijk. Zeker met dit soort programmaatjes. Ze kunnen de drempel verhogen, dat wel.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ben er ook achter gekomen dat hij het gemiddelde berekend.. Als je d.m.v. de .bin file te editen zo'n 600.000 aanslagen hebt, dan laat je dat gewoon een dag (24h) staan en daarna pas versturen..
Pagina: 1