audio cd branden met nero lukt niet !

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 14:22
Ik zit met een vreemd probleempje. Normaal gesproken brand ik nooit audio cd's aangezien de meeste apparatuur (cd/dvd/autocd- speler) die ik heb mp3 ondersteund. Maar goed, ik wil nu dus een audio cdtje branden, en dat door middel van mp3 bestanden te selecteren in nero. Maar dat wil niet echt lukken. hij blijft telkens hangen op ongeveer 96 % met de foutmelding :

"Kon EndTrack niet uitvoeren" (maar dan in het engels).

Ik heb even gezocht hier in het forum naar soort gelijke problemen, en ik zag daar onder andere dat het wellicht aan het cdtje zelf ligt. ik heb nu dus verschillende cdtjes geprobeerd (phillips, tdk, sony, arita) maar geen van alle werken. ik heb nu al iets van 5 cdtjes gebrand die niet werken. Ook heb ik op verschillende snelheden gebrand maar ook zonder succes. Dit is alleen met audio cd's, met gewoon data cd's is er niks aan de hand. Heeft iemand nog een ander idee waar dit aan kan liggen ? (ik heb overigens nog geen andere progjes geprobeerd, dit zou ik kunnen proberen maar ik ken geen freeware progjes en heb ook geen zin om er extra $$$ voor neer te leggen alleen om te proberen of het daarop wel lukt)

Info :

WinXP
nero 5.5.3.0 (deze werd met mijn brander meegeleverd)
Lite On (24x10x40)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-05 22:36

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Hoeveel wil je op je cd kwijt?

Lijkt me dat je net teveel er op wil zetten en dat hij de laatste beetje niet kwijt kan.
Dus hoeveel minuten wil je branden en hoe lang kan er op de cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

Controleer die mp3'tjes eerst is. Ik heb ook zoiets gehad (weet niet meer of het dezelfde melding was). Bleek er een corrupt mp3'tje tussen te zitten.

Anders eerst ff de mp3'tjes met bv (poweramp, of winamp) omzetten naar WAV en dan kijken of je de wav'jes wel fatsoenlijk kan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55438

B) mischien even een nieuwe verzie downloaden
www.ahead.de 5099 ???? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Vae victis : iets van 450 mb. Dus daar ligt het niet aan.

maui7 : goed idee, veel mp3tjes heb ik namelijk van kazzaa.

igo : is dat gratis ? (ik heb dus wel al een originele versie, kan ik dan gratis upgraden ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je ook andere brandprogramma's geprobeerd?
Zo kunnen we uitsluiten dat het aan Nero ligt :)

Probeer eventueel ook de laatste firmware voor de burner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

BalusC schreef op 02 september 2002 @ 18:40:
Heb je ook andere brandprogramma's geprobeerd?
Zo kunnen we uitsluiten dat het aan Nero ligt :)
bones schreef op 02 september 2002 @ 18:14:
(ik heb overigens nog geen andere progjes geprobeerd, dit zou ik kunnen proberen maar ik ken geen freeware progjes en heb ook geen zin om er extra $$$ voor neer te leggen alleen om te proberen of het daarop wel lukt)
Nee, hij heeft dus geen andere brandprogramma's geprobeerd.
bones schreef op 02 september 2002 @ 18:34:
igo : is dat gratis ? (ik heb dus wel al een originele versie, kan ik dan gratis upgraden ?)
Yup, gewoon de update versie downloaden en die draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
IGO : laat maar, heb al geupdate... moet nog even testen.

BalusC : nee ik heb verder geen andere brandprogramma's. ik ga eerst maar eens proberen of die update werkt, en ik probeer ook eens wav files in plaats van mp3. ik laat het jullie weten wat de uitkomst is.

silverstar : thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55438

[quote]bones schreef op 02 september 2002 @ 18:34:
Vae victis : iets van 450 mb. Dus daar ligt het niet aan.

maui7 : goed idee, veel mp3tjes heb ik namelijk van kazzaa.

igo : is dat gratis ? (ik heb dus wel al een originele versie, kan ik dan gratis upgraden ?)[/quote

ja is helemaal gratis
Pagina: 1