Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een 8cm cd mp3 speler te kopen. Nou zag ik de napa 380 en ik heb naar reacties/reviews gezocht. Hij wordt in heel veel reacties erg positief beoordeeld, maar ook vaak afgekraakt; hij zou ruizen, er goedkoop uitzien, batterijen binnen 2 uur opmaken, binnen een paar dagen stuk zijn, etc.
Nou lees ik net iets over een tweede versie. Weet iemand of die beter is? Is het verstandig een napa te kopen?

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:38

DSK

boeiend...

Ik heb een napa en ik ben er eigenlij kredelij ktevreden over. Batterijen gaan 5u mee, ruist niet en gaat nu toch al zeker 6 maanden mee.

Het uitzicht is persoonlijk natuurlijk

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
Het uitzicht is persoonlijk natuurlijk
Maar voelt hij gammel of goedkoop aan? Ik vind hem er namelijk wel mooi uitzien, maar ik weet niet hoe sterk hij is...

Verwijderd

vriend van mij heeft hem ook...
de batterijen gaan niet echt heel lang mee en het metalen plaatje bovenop is al meerere keeren losgelaten...

ook heeft hij al een heer de draadjes uit afstandsbediening gesloopt, wel een nieuwe gratis gekregen.

verder is hij erg tevreden :) :p

Verwijderd

Als tie al gelevrd was (op tijd) zou ik erover kunnen oordelen. Maar mp3cdspeler.nl is niet zo snel dus......

Verwijderd

Topicstarter
Dus van de bugs in de eerste versie is nu nog weinig te merken?

Verwijderd

Topicstarter
Als tie al gelevrd was (op tijd) zou ik erover kunnen oordelen. Maar mp3cdspeler.nl is niet zo snel dus......
Daar wil ik hem misschien ook kopen..hoe lang wacht je al?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
av>gt

heule vette 8cm mp3 spelers, ofzo :)

Verwijderd

hee.. toevallig..
ik heb ook de napa 380, sinds een maand of 2, en ik ben er best tevreden mee..
helemaal ideaal is hij niet, met die 5 uur batterijen max, maar langer dan dat gebruik ik hem toch niet per dag..
de ruis valt ook mee.
De enige kuren die ik er mee heb is dat als ik hem aanzet hij niet altijd meteen de cd vind.. dan moet ie eerst uit, en dan weer aan, dan doet ie het altijd wel.

dacht net even dat ie kaduuk was, maar t was (gelukkig) alleen maar de koptelefoon. (niet die-ene die ze meeleveren, die is K*T)

ik heb verder geen problemen met loszittende onderdelen ofzo.

ik vind het best een leuk ding voor niet zo heel veel geld. :)

edit: ik vind hem er niet gammel of goedkoop uitzien, alleen is dat witte iets minder mooi...

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt allemaal vrij positief....

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dit is dus de opvoleger ervan en vor mij de reden om nog even te wachten met kopen:

Afbeeldingslocatie: http://www.amaxhk.com/newpro/381mcd.jpg
WMA , MP3, CD-DA disc playback.
Digital FM Radio Tuner

Supports M3U file
ID3 information display : ( V1.0 , V2.0 )
Album / Artist / Title / Playing Time

Support Multi-session CD-R/RW disc playback.

Searching by directory / file selectable.

WMA / MP3 / CD-DA with 960 / 480 / 160 seconds Anti-shock function.

6 bands EQ Mode
5 preset EQ : Classic / Pop / Jazz / Rock / Normal
1 user setting EQ

Song Programming: up to 32 songs.

Play Mode: Repeat DIR / Random Repeat DIR / Introduce / Repeat One / Repeat All / Random Repeat ALL / Random.

Line remote control (optional)

Song tracking : Fast forward / backward
(FF /FW scanning in one track)

Key hold

32 step Digital Volume control

Sony Mechanism

Verwijderd

Woooo die is ook mooi! :9~

Issie alleen niet veel duurder?

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer komt die uit? Volgens mij staat ie al heel lang op de website.....

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Precies, daar is nog niets over bekend, en ik vind dat eigenlijk helemaal geen reden om te wachten met een napa te kopen aangezien hij gewoon bloedgoedkoop is (99 euro) en bovendien is hij redelijk klein en echt niet gammel (imo). Vind voor zo'n prijs nog maar eens een (nieuwe) mp3 speler die iets vergelijkbaars kan brengen.

Verwijderd

Topicstarter
Kopen dus?

Verwijderd

ik heb er nog geen spijt van iig :)
dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Vind alleen die verzendkosten idioot hoog bij mp3cdwinkel.nl. 11 Euro!! onder rembours...

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik vind dat 200mb op zo een 8mm cd wel erg weinig naar mij zin.

Ik luister zelf alleen maar trance mixen, die zijn zo een 100mb +/- per stuk
en dan zouden er maar 2 op passen.. beetje weinig imho..

Maar voor normale top40 songs wel ok lijkt mij :)
verder ziettie er best flex uit

Verwijderd

Topicstarter

De meeste betaalbare mp3spelers komen niet verder dan 200 mb ?!?!

Verwijderd

Simon, ik heb m woensdag besteld en nu nog niet!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Betaal je dan 11 euro voor...
Ze zeggen trouwes dat ze binnen 1 dag bezorgen dus ik zou is mailen.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 10:48
Die originele nappa nooit kopen. Is echt een brak apparaat. Bij passen gewone batterijen er net niet in met het gevolg dat hij de hele tijd uit gaat. Klote apparaat duzz

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
bbrother schreef op 03 september 2002 @ 17:39:

Maar voor normale top40 songs wel ok lijkt mij :)
verder ziettie er best flex uit
Wat een onzin, goh wat ontzettend weinig! maar 2, ah wat jammer. Houd er ajb wel rekening mee dat mp3's van dergelijke grootte zeker meer dan een uur duren dus tja.

Bovendien kun je ook CD's van 247 MB kopen maar ja, dan passen er ook maar 2,46 livesets op, balen man.

enne... 8mm... zo klein zijn die CD's nou ook weer niet hoor :z
thacow schreef op 03 september 2002 @ 18:49:
Die originele nappa nooit kopen. Is echt een brak apparaat. Bij passen gewone batterijen er net niet in met het gevolg dat hij de hele tijd uit gaat. Klote apparaat duzz
mja, goed argument, als ik kon lezen wat er staat... Kan iemand mij vertellen wat "Bij passen gewone batterijen er net niet in met het gevolg dat het apparaat de hele tijd uit gaat" betekent?

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 18:44:
Betaal je dan 11 euro voor...
Ze zeggen trouwes dat ze binnen 1 dag bezorgen dus ik zou is mailen.
Ik had hem dacht ik ook dinsdag of woensdag besteld, en ik had hem maandag.. ja het duurt even, nou en..

die 8cm cdtjes zijn btw alleen maar verkrijgbaar in 180mb dacht ik, ze leveren er 1 mee die t niet doet, das niet zo handig. (die was dan ook 200/205mb..)

AAHHHH sjit, sorry enzo, ik ben dus Luna, ingelogd onder nogal n verkeerd account geloof ik ;) sorry

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hem dacht ik ook dinsdag of woensdag besteld, en ik had hem maandag.. ja het duurt even, nou en..
Op zich is het niet zo erg als je een paar dagen moet wachten, maar als er op de site staat dat ze binnen een dag leveren, je 11 euro verzendkosten moet betalen en dat ie er dan binnen een week nog niet is vind ik wel een beetje raar...

Verwijderd

Ow maar ik had m dus ook niet onder rembours.. daar had ik ook geen zin in om 11 euro voor neer te tellen.. vandaar dat ie er waarschijnlijk wat langer over deed..

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:00

crashtestdummy

Ajoeto member

'k heb het apparaatje nu ongeveer een half jaar. Perfect gewoon.
Destijds ook besteld bij mp3cdspelers.nl. Netjes binnen 2 dagen in huis. Wel direct andere oorpluggen bij besteld omdat veel lieden klagen over ruis e.d.

Als je cd's van 247mb gebruikt heeft-ie wel moeite met het lezen van de index (=duurt soms een seconden of 20), maar bij de 'reguliere' 8" cd's heb ik nergens last van. Ik heb laatst bij Alternate.de een setje mini cdrw's gekocht (185MB). Perfecte schijfjes! :)

Als ik de beschrijving van de nieuwe Napa zie, dan lijken de specificaties bijna identiek. De nieuwe heeft een ingebouwde FM radio, maar ja die gebruik ik toch niet.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de informatie allemaal mensen, ik heb hem net besteld... Meteen 2 van die pakjes batterijen erbij want dat lijkt me wel handig. Ik denk dat ik hem maandag krijg....

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:55
die cd'tjes staat 185MB op dan zijn ze 205MB als je met nero brand en disc at once doet. Dus dat is mooi 20MB winst :) Geen overburn of dat soort fratsen

Maar er zijn ook grotere schijvjes verkrijgbaar die er ook in passen :)
Zoals Platinum 247MB, €8,20 voor 10 stuks bij cdrwinkel.com

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Verwijderd

Topicstarter
hmmm handig om te weten, maar ik heb er nu al 10 (uit Italie meegenomen) dus kan nog wel ff voort....

Weet iemand trouwens of zendingen onder rembours ook op zaterdag bezorgd worden?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 18:05 . Reden: Rembours ]

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Rembours zendingen komen niet op Zaterdag. Tenminste niet hier. Zeg is er al bekend wanneer die mooie nieuwe nappa uitkomt? En wat de prijs ongeveer gaat worden. Ik wil hem gaan aansluiten op de LINE IN (aan de voorkant) van mijn toekomstige nieuwe autoradio van JVC, en hou dan nog zon 130/140 euro over... Ik hoop dat die niet duurder wordt, anders moet ik toch maar die orginele nappa kopen..

Oh en zijn er trouwens ook afmeting van die nieuwe bekend? Omdat er ook een radio inzit wil het toch niet het geval zijn dat hij groter wordt hoop ik..

Verwijderd

Topicstarter
Hier staat alle bechikbare info:
http://www.amaxhk.com/products/napa/mcd381/mcd381.htm

Ik weet niet wanneer hij uitkomt, maar ik denk dat hij net als de nappa 380 aan het begin wel rond de 200 euro zal gaan kosten. Maarja ik weet natuurlijk niets zeker...

Verwijderd

Topicstarter
Dit staat trouwens op tpgpost.nl
Vrijwel alle poststukken die u voor de buslichting op de bus doet, worden de volgende werkdag bezorgd. Hieronder staat de overkomstduur overzichtelijk weergegeven:

Gepost op: Bezorgd op:
Maandag t/m vrijdag de volgende dag
Zaterdag/zondag maandag

Wanneer u op koopavond een zending afgeeft op het postkantoor, wordt deze één werkdag later bezorgd. Zendingen die u op zaterdag via het postkantoor verstuurt, worden op dinsdag bezorgd.

1e bestelling 2e bestelling
dinsdag woensdagavond tussen 17.30 en 21.30 uur
woensdag donderdagavond tussen 17.30 en 21.30 uur
donderdag vrijdag overdag
vrijdag zaterdag overdag
zaterdag maandag overdag

Aangetekende pakketten, rembourszendingen en 'Verzekerd Vervoer' boven EUR 450,- worden niet opnieuw bezorgd.
U kunt zelf nagaan of uw pakket is bezorgd: via www.tracktrace.nl
of via 0900-0570 (0,45 EUR per minuut).

Voor informatie over de overkomstduur van internationale postzendingen en andere niet genoemde diensten kunt u contact opnemen met:
TPG Post Klantenservice Consumentenmarkt: 058-2333333.

• Grinder
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:14:
Dit staat trouwens op tpgpost.nl

[...]
Moet eens een hartig woordje met onze postbode spreken.. Die zegt geen rembours zendingen, terwijl ik vaak bestelling voor het bedrijf op zaterdag verwacht en goed kan gebruiken :? Vaaggggg

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem vandaag gekregen, was alleen niet thuis... :'( :'(
Kan hem nu de eerst volgende werkdag ophalen. (maandag)

Verwijderd

nou, zo lang duurde dat toch niet? :) veel plezier met je nieuwe speeltje :) de mijne ligt hier nog naast me te liggen :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanx

Verwijderd

Alsjeblieft hoor :* :P

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:18
Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 19:42:
Heb hem vandaag gekregen, was alleen niet thuis... :'( :'(
Kan hem nu de eerst volgende werkdag ophalen. (maandag)
Je had het pakje vandaag ook kunnen ophalen. Tenminste ik heb al meerdere keren gehad dat een rembours zending op vrijdag aangeboden wordt en dat ik dan niet thuis ben. Ik kon het dan gewoon op zaterdag op gaan halen bij het postkantoor.

• Grinder
Jep Als het vrijdag al is aangeboden kun je het zaterdag wel halen. Voorderest (hier bij mij dan in ieder geval) geen rembours..

Verwijderd

Topicstarter
Op dat briefje stond dat ik hem pas maandag na 13:30 kon halen..

Verwijderd

Da klopt, de post begint maandag pas om 13:00 uur. Dus dan gaat ie met de eerste zending mee naar het postkantoor.

Verwijderd

Topicstarter
Naja kan ik hem morgen uit school meteen halen...

Verwijderd

weet iemand of er ook een handig tasje (hoesje etc) is voor de nappa 380??

dat ding krast zo snel.. btw die draden zijn TE lang..

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem gehaald, mooi dingetje, geen ruis...

Verwijderd

Werkte jouw meegeleverde cdtje wel eigenlijk?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb nogal last om grote bestanden in te lezen (mixen van 100mb+), is dat standaard zo? Die van mn broertje had er ook al last van nl. Nouja ik heb dan een Waitec Hiphop, maar zijn toch klonen van elkaar.

Verder heb ik veel last dat CD-tjes gewoon overslaan en haperen, met zowel de 180mb versie als de 247 mb...

nahja ik laat hem toch wel wegbrengen om te maken, maar eigenljik heb ik aan de ene kant wel weer spijt.

CD-tjes doen het nl wél perfect als ik hem in de CDrom speler afspeel, bij mn broertje slaat ie ook redelijk vaak over... Misschien toch maar een ander ding halen.

Of moet je nog ergens op letten bij het branden van die dingen?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

LuNaTiC schreef op 10 september 2002 @ 19:04:

Verder heb ik veel last dat CD-tjes gewoon overslaan en haperen, met zowel de 180mb versie als de 247 mb...
bij een napa 380 zal je daar niet snel last van hebben :P 480 sec. shockproof

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 19:00:
Werkte jouw meegeleverde cdtje wel eigenlijk?
Nog niet getest..
Pagina: 1