[winXP] ADSL dail-up als service starten

Pagina: 1
Acties:

• Asylum
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05
Hoe je een extra service toevoegd onder windows XP weet ik al, maar hoe kun je je ADSL dail-up ook als service instellen?? zodat je aan een internet verbinding hebt voordat je moet inloggen.

• Asylum
iemand???? :'(

• victorv
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-02-2024

victorv

Locallost

modem (Alcatel) tweaken, dan hoef je de dial up niet meer te gebruiken...

"Accomplishing the impossible means only that the boss will add it to your regular duties."

Verwijderd

Zonder te tweaken: Je dial-up properties aanpassen, waarbij je er voor zorgt dat ie gaat bellen als er een internet request binnenkomt. Kijk is naar de Advanced tab bij je ADSL dial-up properties...
Dan kun je ook nog bij internet-properties (Control-panel) tab-blad Connections opgeven wanneer die een verbinding moet/mag maken..
Met deze combinaties moet het lukken.

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 21:45

Haaguit

HBZNPLT!

Ik kan geloof ik mijn dialup een service naam geven (1e tabblad bij properties). Ik zal ff kijken of ik hem dan ook als service toe kan voegen.

(8>

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

• Asylum
oke thx
ik ga ff kijken of het werkt

• Asylum
hm sorrie moet zeggen dat het voorgaande niet werkt

ik bedoel dat je al verbinding hebt voordat je moet inloggen. dit om de computer over te nemen op afstand ook nadat je hebt herstart :D

• Asylum
iemand misschien dan nog een keer :(

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:21
mja dat vraagt die toch niet.

Kan je geen snelkoppeling van je dailup connectie in de Run map zetten ergens bij Documents and Settings?

Ik draai atm geen XP dus kan het niet testen.

(en weet ook niet of er uberhaupt wel iets van Run is daar, ik dacht van wel :))

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Asylum
misschien handig om te weten ik heb dus een USB modem

Verwijderd

Als je een shortcut naar iexplorer in je startup (opstarten) wordt bij een (re)boot internet explorer gestart.

Als je bij je dial-up properties van je adsl verbinding aangeeft dat automatisch verbinding moet worden gemaakt zonder prompt for password o.i.d. zal je vanzelf zonder tussenkomst online komen als het goed is.

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Ik draaide Winroute Pro. Deze kan dat.

http://www.hroling.nl

Verwijderd

bolke schreef op 17 september 2002 @ 15:08:
Ik draaide Winroute Pro. Deze kan dat.
Ook met een dial-up via een USB modem?

• Asylum
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 14:52:
Als je een shortcut naar iexplorer in je startup (opstarten) wordt bij een (re)boot internet explorer gestart.

Als je bij je dial-up properties van je adsl verbinding aangeeft dat automatisch verbinding moet worden gemaakt zonder prompt for password o.i.d. zal je vanzelf zonder tussenkomst online komen als het goed is.
dat gebruik ik nu, maar dat is pas na het inloggen

Verwijderd

Och ja, da' s waar.
Is automatisch inloggen misschien een optie?
Weet alleen ff niet meer waar dat zit ....

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 10:20
Ik kan je alleen maar deze site aanraden : http://www.adslforum.nl/
Ik heb hier AL mijn info vandaan gehaald en ik heb al internet connect voordat mijn pc mijn loginscherm heeft laten zien. Kijk vooral de FAQ's op de site maar eens door. Daar staat stap voor stap in hoe je het een en ander moet configureren. Als et niet op de site zelf staat, dan staat er altijd wel een verwijzing naar een andere site....suc6!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:21
-W0kk3L- schreef op 17 september 2002 @ 20:30:
Ik kan je alleen maar deze site aanraden : http://www.adslforum.nl/
Ik heb hier AL mijn info vandaan gehaald en ik heb al internet connect voordat mijn pc mijn loginscherm heeft laten zien. Kijk vooral de FAQ's op de site maar eens door. Daar staat stap voor stap in hoe je het een en ander moet configureren. Als et niet op de site zelf staat, dan staat er altijd wel een verwijzing naar een andere site....suc6!
die faq doet het niet echt :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• Asylum
kwam ik ook achter :D
Pagina: 1