Eindelijk heb ik de tv-out functie van de ati kaart aan de praat gekregen!
Maar ik heb nu 2 problemen die ik niet kan oplossen:
Het project van de bureaublad op het tvscherm is niet helemaal vlekkeloos, wel kwa kwaliteit maar het past niet helemaal op het scherm. Ik heb wat zitten veranderen aan de resolutie en bureablad uitbreiden naar het tv scherm, maar niet met het gewenste resultaat
Ik wil gewoon de resolutie op de monitor behouden en de volledige bureaublad op het tv scherm zien als dat mogelijk is.
Een tweede probleem en nog veel vreemder:
Op het tvscherm worden er geen divx-jes getoond. Ik heb wmp opgezet in een klein venster. Op het tv scherm is het beeld bijna identiek, maar binnen het wmp scherm komt geen beeld alleen zwart, terwijl op mijn laptop het film wel wordt gedraaid!
Overigens worden deze problemen niet in de tv-ot FAQ behandeld.
Ik heb een ATI Mobility Radeon 32 MB
Maar ik heb nu 2 problemen die ik niet kan oplossen:
Het project van de bureaublad op het tvscherm is niet helemaal vlekkeloos, wel kwa kwaliteit maar het past niet helemaal op het scherm. Ik heb wat zitten veranderen aan de resolutie en bureablad uitbreiden naar het tv scherm, maar niet met het gewenste resultaat
Een tweede probleem en nog veel vreemder:
Op het tvscherm worden er geen divx-jes getoond. Ik heb wmp opgezet in een klein venster. Op het tv scherm is het beeld bijna identiek, maar binnen het wmp scherm komt geen beeld alleen zwart, terwijl op mijn laptop het film wel wordt gedraaid!
Overigens worden deze problemen niet in de tv-ot FAQ behandeld.
Ik heb een ATI Mobility Radeon 32 MB