[SSL/Frameset] slotje onderin

Pagina: 1
Acties:

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Ik ben nu bezig met een site.

Maar ik wil een SSL verbinding maken in een niet SSL frameset. Op zich gaat dat wel goed. Maar er verschijnt ondering geen slotje wat aangeeft dat er een SSL verbinding is.

De hele frameset in SSL maken is ook niet mogelijk aangezien we over twee verschillende domeinen heen gaan. En dan geeft het slotje alleen de gegevens weer van domein waar de frameset op staat.

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. kan niet in deze opzet
2. Klopt

hmmm... is wel erg kort door de bocht.

Ik zag laatst een pagina waar dat ook zo was. Zij hadden het opgelost door een link te maken naar die beveiligde pagina in een nieuw venster.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 14:07

André

Analytics dude

LuCarD schreef op 02 september 2002 @ 15:21:
Ik ben nu bezig met een site.

Maar ik wil een SSL verbinding maken in een niet SSL frameset. Op zich gaat dat wel goed. Maar er verschijnt ondering geen slotje wat aangeeft dat er een SSL verbinding is.
Als je geen SSL framset hebt zal er nooit een slotje komen. :7
De hele frameset in SSL maken is ook niet mogelijk aangezien we over twee verschillende domeinen heen gaan. En dan geeft het slotje alleen de gegevens weer van domein waar de frameset op staat.
Kun je beide domeinen niet voor zien van SSL? Trouwens een trucje die wij wel eens hebben toegepast is: www.website.nl + www1.website.nl + www2.website.nl. Dan heb je 3 Servers met 1 domein en hoef je ook maar voor 1 domein SSL te hebben. >:)

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Dat dacht ik dus ook al....

Maar ze zijn hier er zeker van dat het wel mogelijk is... En of ik dat even kan regelen. :/
Yogho schreef op 02 september 2002 @ 15:28:

Kun je beide domeinen niet voor zien van SSL?
Helaas niet...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-09 14:07

André

Analytics dude

LuCarD schreef op 02 september 2002 @ 15:34:
Dat dacht ik dus ook al....

Maar ze zijn hier er zeker van dat het wel mogelijk is... En of ik dat even kan regelen. :/

[...]

Helaas niet...
Wie is daar zeker van :? :? :?

Diegene denkt zeker dat SSL security niet zo veel voorstelt en dat je dat zo even regelt. |:(

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Topicstarter
Yogho schreef op 02 september 2002 @ 15:38:
[...]

Wie is daar zeker van :? :? :?

Diegene denkt zeker dat SSL security niet zo veel voorstelt en dat je dat zo even regelt. |:(
Manager en een andere programmeur (degene die de "secure software" heeft geschreven) ...

Ik maak alleen maar de website...

Pagina: 1