Toon posts:

eindelijk weer wat plek ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/mindset2k/305gb.gif

4 x Maxtor 80gb + 1 x Promise Fastrak 100 (ex Ultra 100) = ERG fijn :)

Verwijderd

nou joepie

:r

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dat is inderdaad erg geil, maar ja niet iedereen heeft zoveel geld.

Wat is dat fasttrak gevalletje?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
pfff, ben je keer trots op iets wat je na lang sparen hebt gekocht krijg je zo'n zeik reactie ... Ik ga iedereen met z'n stoere BMW verhalen enzo in generalis toch ook niet uitmaken voor patser?

Verwijderd

'k zou willendat ik het had...

maaruh wat wil je erop zetten??

Verwijderd

En nou alles vol zien te krijgen met eigengetypt proza :P

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm dit wordt dom :).. Wat ga je met 300 gig doen? (btw hoeveel partities gaan dat worden ;))... Had je dan niet beter een 12 speed fikker kunnen kopen ;)?

Maar uh is wel.. uh 100 keer zoveel als dat ik nu heb ;)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 01:25 schreef IceStorm het volgende:
Uhm dit wordt dom :).. Wat ga je met 300 gig doen? (btw hoeveel partities gaan dat worden ;))... Had je dan niet beter een 12 speed fikker kunnen kopen ;)?

Maar uh is wel.. uh 100 keer zoveel als dat ik nu heb ;)[/quote]Daar heb ik dus voor gekozen, hoef ik niet zo'n grote HD te nemen(15 GB).

Tegenwoordig kun je partities toch heel groot houden, dus dat valt wel allemaal mee, maar toegegeven 300GB, is dat niet een beetje overkill?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

300 GB is niet eens zo gek veel hoor.

Ik wil straks een brander en toch doe ik een 46 GB schijf. HDD-ruimte heb je nooit genoeg, zelfs niet als je 300 GB hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hekel aan dingen als boven naar een cd willen luisteren en die dan beneden moeten halen, resultaat ... Alles in mp3 (heb tegen de 1000 audio cd's) en op een bak proppen zodat je er bij kunt zonder te hoeven zoeken in kasten, etc ...

Met ntfs kun je er perfect een partitie van maken, is no problem ...

Verwijderd

Das best wel veel... heb zelf een 30 + 8 + 4.3 + 3.1 + 1.6 Gigabyte een paar 540Mb en nog een aftandse 40Mb die bijna een pond weegt! Gebruik in deze pc waar ik nu me typ de 30 Gig, dat vind ik wel best.

Hoe lang doe je erover om alles te formatteren?

Scandisk zal ook wel een dagje of 2 in beslag nemen...

• j.meijers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-01-2025
Als je toevallig windows 2000 draait is dat geen probleem, je kunt nu namelijk je hardeschijven allemaal koppelen tot 1 virtuele harddisk met de capaciteit van de harddisks bijelkaar opgeteld. Windows 2000 regelt dan de plaatsing van files voor je.

Dat noem ik nou nog eens handig :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

4 x 80GB is niet verkeerd d8 ik zo, zelf heb ik in mijn systeem een 20Gb IBM + 30Gb IBM.
maar goed iemand die ik ken systeembeheerder van een grafisch bedrijf zei laatst toen hij de topic over "hoeveel Gb heb jij?" andwoorde hij met goh ik heb net 6 x 80Gb besteld. lol
wat is eigenlijk het prijskaartje van die 4 hdd's van jou?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 01:34 schreef mindset het volgende:
Ik heb een hekel aan dingen als boven naar een cd willen luisteren en die dan beneden moeten halen, resultaat ... Alles in mp3 (heb tegen de 1000 audio cd's) en op een bak proppen zodat je er bij kunt zonder te hoeven zoeken in kasten, etc ...

Met ntfs kun je er perfect een partitie van maken, is no problem ...[/quote]Tja, en wat als er een crashed, of een bad sector????

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

De boel is toch niet striped .. dus dan verlies je alleen de data die op die schijf stond. En de files die er half op stonden.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 01:34 schreef mindset het volgende:
Ik heb een hekel aan dingen als boven naar een cd willen luisteren en die dan beneden moeten halen, resultaat ... Alles in mp3 (heb tegen de 1000 audio cd's) en op een bak proppen zodat je er bij kunt zonder te hoeven zoeken in kasten, etc ...[/quote]Heb je al je audio-cd's al geript naar mp3? Ik had hetzelfde plan met mijn cd-collectie maar na een tiental cd's heb ik de moed opgegeven, veel te veel werk ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 11:10 schreef tineau het volgende:
Heb je al je audio-cd's al geript naar mp3? Ik had hetzelfde plan met mijn cd-collectie maar na een tiental cd's heb ik de moed opgegeven, veel te veel werk ;)[/quote]Nou poe poe, daŽs moeilijk, probeer eens Music Match

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
wat is Music Match? linkie?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Ik zag dat musicmatch jukebox de Fraunhofer codec gebruikt om mp3tjes te bakken. Is goeie encoder...

Het rippen opzich zal denk ik 't meeste werk zijn...
Het encoden is nogal simpel, maar wel tijdrovend. Het makkelijkst is via dos, l3enc (Fraunhofer) de opdracht geven *.wav te encoden, en paar nachtjes aan laten staan :)

Tip: encode niet lager dan 192Kbit/s wil je redelijke resultaten behalen....

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 19:04 schreef RealCato het volgende:
wat is Music Match? linkie?[/quote]ZOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! GVD&$"&&_$!" Het heet Music Match, wat zou dan &"(&&#"$%" de link zijn? zeker niet www.musicmatch.com? . . . . moeilijk om zelf te verzinnen ook

Verwijderd

Een proggie genaamd Lame schijnt de beste kwaliteit MP3's af te leveren. Just so you know :).

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:04
www.exactaudiocopy.de en http://www.sulaco.org/mp3

Die gebruik ik, en die zijn perfect.

• RealCato
  • Laatst online: 07-06-2025
hehe, excuseer mij mijn luiheid. ik gebruik zelf exactaudiocopy, is toch niks mis mee d8 ik zo

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• picobyte
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Goed idee dat mp3 bakken :)
Heb al meer dan 3000 tracks uit mijn eigen collectie op mijn 30G disk staan@192kbit :)
Rippen gaat echt snel op mijn PIII800 ngeveer 15speed met inlezen van CDnaar WAV inbegrepen :)
Ofwel een AudioCD erin 5minutjes wachten en de tracks staan met naam en artiest op me schijf!! Ennuh de online CDDB zorgd voor de bestands&dirnamen (moet je natuurlijk wel de Checksum van de betrevende cd voor submitten:)maar dat zal geen probleem zijn bij originele of een op een gecopieerde cd's :-))
Verder, leuk die 300G maaruh zou je dan niet beter wat meer investeren in een backup unit ?
Of ga je er ook DIEFX;-) flmpjes opzetten zoals ik ;-))))

Powered bij meergranenbrood.

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 21:04

KMK

Een Fibrechanel van Compaq met 8*18GB Fibre zoals wij op het werk voor de Video Edit set hebben das pas vet

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Hee Hully155 anders doe je ff relaxed of zo. Hij kan er ook niets aan doen dat jij kwaad wordt omdat je niet klaar kan komen.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

LOL :)
Pagina: 1