Toon posts:

[domein aanvragen]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GOT members,

Ik ben als zelfstandig ondernemer een automatiseringsbedrijf gestart.
Nu wil ik een domein claimen en daarbij een aantal pop3 adressen hebben.
Tevens is 10Mb aan webspace is meer dan genoeg.

Nu heb ik bij mijn werkgever gewerkt met internl.net: dit is altijd goed gegaan.
Zij bieden in een starterspakket een domein met 10Mb + 2 pop3 incl 1 alias.
Dit alles voor het bedrag van €11,- per maand.

Is dit een normaal bedrag?

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:32

Tux

is een vrij normaal bedrag.. alleen niet zo uitgebreid. Een ISP als Ashosting biedt meer aan voor volgens mij ietsje minder.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

op de kleintjes letten ok... maar om 11 euro gaan vragen "of dat normaal is" dan kom je zeker uit het zuinigste gedeelte van Nederland

en trouwens... als je automatiserder bent dan moet je toch wel weten wat een beetje de gangbare prijzen zijn :| :? 8)7

Verwijderd

ik heb mijn domein geclaimt bij www.morganahost.nl werkt perfect....

Verwijderd

www.deheeg.nl komt volgens mij ook altijd wel redelijk uit de bus

Verwijderd

dat is een hele normale prijs, zelfs nog aardig goedkoop. de bedrijven hierboven zijn allemaal bagger bedrijfjes en daarom zo goedkoop.

Verwijderd

www.2fast.nl heeft ze ook. 45 euro per kwartaal. :)

Verwijderd

Waarom moet iedereen even Spammen? Iemand vraagt een gangbare prijs. vervolgens komen alle hosters aanwezig op GoT even melden dat hun zo enorm goed zijn onder een andere naam.

Waarom beantwoord je niet gewoon de vraag?

Maar L.Ende, de prijs is netjes. Dat is wel zo'n beetje de standaard prijs tenminsre als je service wenst en zekerheid wilt hebben in het voortbestaan van het bedrijf.

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:00
ik vind de prijs aan de hoge kant, voor dat geld mag je best wat meer pop3 adressen hebben. Ik zou een andere hosting zoeken.

http://www.designyourgoogle.com

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 16:43
Ik vind het idd aan de hoge kant,
en niet meer popadressen vind ik zowiezo onzinnig iets.

veredr vind ik www.2is.nl wel goed..
Pagina: 1