Problemen met mijn HP printer.

Pagina: 1
Acties:

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
Ik heb al van alles geprobeerd maar ik blijf 1 vervelend probleem houden.
Ik heb al een tijdje een hp deskjet 720 C deze deed zijn werk perfect tot kort.

Als je een stukje tekst typt en wil uitprinten dan komt er een witte pagina doorrollen ?

er staat dus nix op.

als ik daarintegen een plaatje uit print doet hij het wel.
het zal vast een instelling zijn maar wat? dat weet ik nie.

ik heb hem al eens op nieuw geinstald maar blijf het probleem houden.
(met verschillende tekst proggies.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Is de printer testpagina nog ok ?

Meestal printer uit het stopcontact trekken, powerbutton ingeduwd houden en insteken.

Daar staat meestal tekst en graphics op.

Als es gekleurde tekste geprobeert ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Plofke
De test pagina is ok heb printer uit en aan gehad gekleurde tekst heb ik nog nie geprobeerd (ik ben ook vergeten te zeggen dat de printer aan een switch hangt) (maar die staat goed)
Tomsworld schreef op 02 september 2002 @ 14:57:
Is de printer testpagina nog ok ?

Meestal printer uit het stopcontact trekken, powerbutton ingeduwd houden en insteken.

Daar staat meestal tekst en graphics op.

Als es gekleurde tekste geprobeert ?

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Niet vervelend bedoeld of whatever... maar heb je misschien zwartcartridge onlangs vernieuwd of iemand anders?

En het stickertje wel van de printkop afgehaald? Of print ie kleur wel ECHT goed? (dus maakt ook gebruik van de zwarte cardtridge)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Plofke
Ja heb ik vorige week gedaan ik dacht ook dat het daar aan lag. :)
intert0y schreef op 02 september 2002 @ 15:05:
Niet vervelend bedoeld of whatever... maar heb je misschien zwartcartridge onlangs vernieuwd of iemand anders?

En het stickertje wel van de printkop afgehaald? Of print ie kleur wel ECHT goed? (dus maakt ook gebruik van de zwarte cardtridge)

• Plofke
Heb net tekst uitgeprint in blauw en zwart alleen de blauwe doet het dus ik denk dat er iets met de cartridge is?

is wel raar want volgens mij heb ik hem er goed in gedaan en het papiertje eraf gehaald ?

• Plofke
Hallo is er dan echt niemand die mij nog wat dingen kan vertellen wat ik kan doen ik heb de cartridge gecrontroleerd en die lijkt mij in orde.

kan het ergens anders aan liggen ?

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Plofke schreef op 03 september 2002 @ 14:54:
Hallo is er dan echt niemand die mij nog wat dingen kan vertellen wat ik kan doen ik heb de cartridge gecrontroleerd en die lijkt mij in orde.

kan het ergens anders aan liggen ?
Druk in paint ofzo es een zwarte cirkel af.

Staat hij erop dan is je cartridge ok.

Niet dan heb je een probleem met je cartridge of printer.

Probeer dan es een andere cartridge.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Plofke
Ik heb er nu een andere cartridge ingedaan en het probleem is ongeveer verholpen.
Ik kan nu zwarte tekst afdrukken.

alleen als ik nu bv lettertype 20 punten kies dan mis ik of de boven kant van de letter of hij print hem maar half waar kan dit aan liggen. (de vorige cartridge deed helemaal nix)

heb al talloos de cartridge gereinigd + voorgespoten.

wie kent dit probleem of kan mij helpen ?

• Plofke
hmm ik snap er nu dus nix meer van ik kan wel gewoon bv type 10 afdrukken maar type 20 komt er maar voor de helft op dus het bovenste gedeelte is weg (of zie je bijna niet) ?

Waar zou dit aan kunnen liggen ?

Ik wordt dus echt gek |:(

Verwijderd

Plofke schreef op 10 September 2002 @ 10:57

hmm ik snap er nu dus nix meer van ik kan wel gewoon bv type 10 afdrukken maar type 20 komt er maar voor de helft op dus het bovenste gedeelte is weg (of zie je bijna niet) ?
ligt dat mayby niet aan je page-instellingen? kijk die ff na en misschien marges goed zetten...

• Teckna
  • Laatst online: 12-08 13:39
heb je al geprobeerd om een andere cardridge erin te zetten of nieuwe drivers te downloaden?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:41
Orignele HP cartridges, of van die Future-green/Wecare rommel?
Pagina: 1