Geplaatst door raver - zaterdag 21 oktober 2000 20:08
--------------------------------------------------------------------------------
* raver heeft amd TB 1 ghz
------------------
http://burnincows.webhop.org
FrankGuthrie
Who the HELL am I?
Geplaatst door FrankGuthrie - zaterdag 21 oktober 2000 20:22
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op 21 oktober 2000 20:08 schreef raver het volgende:
* FrankGuthrie heeft amd TB 1 ghz
Overgeklokt???
------------------
6 times 6 times 6 = 666
dit f gecopy-paste uit een topic.. het gaat er dus om als de ene de / me ding gebruikt en de ander quote, dan verandert de / me dus in de naam van degene die quote en klopt de quote niet meer ... u got my point ?
is dat te fixen of is dat nu eenmaal ubb-bug. (naja.. bug..)
Geplaatst door raver - zaterdag 21 oktober 2000 20:08
* raver heeft amd TB 1 ghz
------------------
http://burnincows.webhop.org
FrankGuthrie
Who the HELL am I?
Geplaatst door FrankGuthrie - zaterdag 21 oktober 2000 20:22
quote:
Op 21 oktober 2000 20:08 schreef raver het volgende:
* FrankGuthrie heeft amd TB 1 ghz
Overgeklokt???
------------------
6 times 6 times 6 = 666
dit f gecopy-paste uit een topic.. het gaat er dus om als de ene de / me ding gebruikt en de ander quote, dan verandert de / me dus in de naam van degene die quote en klopt de quote niet meer ... u got my point ?
is dat te fixen of is dat nu eenmaal ubb-bug. (naja.. bug..)