Allereerst wil ik toch wel Courage bedanken voor het TVout FAQ, want ik ben er een stuk wijzer meegeworden.
Nu een probleem dat ik niet in de FAQ tegenkwam.
Ik heb alles aan het werken, geen z/w beeld meer en het past ook 100% op het scherm (resolutie van 1280x1024 => 1027x768).
Probleem nu is, is dat ik op mijn TV aan de rechterkant een stukje "mis"
Ik zie dus de scrollbalk in IE en nog een klein beetje niet.
Verder is het rechts geen mooie streep of kromme maar net een gebergte.
Ik heb geprobeerd om het beeld meer naar links te schuiven, maar dan ging de zwarte balk als het ware "gewoon mee".
hoe alles in mekaar zit:
Leadtek Winfast 250a GF4 Ti4400 S-video => Grundig videorecorder (Scartblok) => coax tv kabel => Samsung goedkope tv (heeft wel scart in/out, maar staat 4 meter verder).
Als er verder nog onduidelijkheden zijn, verneem ik die wel.
Ik denk zelf dat het niet zo zeer aan de apparatuur zal liggen, maar ik heb zo ongeveer al met iedere instelling liggen kloten
Nu een probleem dat ik niet in de FAQ tegenkwam.
Ik heb alles aan het werken, geen z/w beeld meer en het past ook 100% op het scherm (resolutie van 1280x1024 => 1027x768).
Probleem nu is, is dat ik op mijn TV aan de rechterkant een stukje "mis"
Ik zie dus de scrollbalk in IE en nog een klein beetje niet.
Verder is het rechts geen mooie streep of kromme maar net een gebergte.
Ik heb geprobeerd om het beeld meer naar links te schuiven, maar dan ging de zwarte balk als het ware "gewoon mee".
hoe alles in mekaar zit:
Leadtek Winfast 250a GF4 Ti4400 S-video => Grundig videorecorder (Scartblok) => coax tv kabel => Samsung goedkope tv (heeft wel scart in/out, maar staat 4 meter verder).
Als er verder nog onduidelijkheden zijn, verneem ik die wel.
Ik denk zelf dat het niet zo zeer aan de apparatuur zal liggen, maar ik heb zo ongeveer al met iedere instelling liggen kloten
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt