weinig tot niks..
Ja, want html files doen het wel gewoon.
weinig tot niks..
Kijk even of de user 'ASPNET' wel voldoende rechten heeft op de desbetreffende directory..
Verwijderd
asp pages draaien niet onder user ASPNET, maar onder de anonymous user gedefinieerd bij de webapplicatie definitie in IIS
Excuses leesfout ik dacht dat het om asp.net pages ging
Er blijkt een Blue Screen Of Death op die machine te staan, een monteur is onderweg en brengt hem hopenlijk weer in de lucht, wel raar dat SQL server en html pagina's wel gewoon werken.
weinig tot niks..
Verwijderd
nou als hij in een bugtrack zit dan doet SQLServer en IIS het echt niet meer hoor, dan is de kernel gestopt.didio schreef op 03 september 2002 @ 09:28:
Er blijkt een Blue Screen Of Death op die machine te staan, een monteur is onderweg en brengt hem hopenlijk weer in de lucht, wel raar dat SQL server en html pagina's wel gewoon werken.
Kun je dat ding niet remote rebooten via een powerswitch? Is het wel de goede machine, want als de SQLServer wel werkt en die draait op dezelfde doos, dan lijkt het me dat de BSOD op een andere bak heeft plaatsgevonden. (enne: SP3 draaien)
Rebooten via power switch heb ik al gedaan, hielp niks. Ik kan dus niet meer inloggen met Terminal server dus ik kan niet zien wat er allemaal aan de hand is. Ik was dus bezig met allerlei updates via Windows Update zoals .net sp2 en ie6 en w2k sp3.
Met moet echt dezelfde machine zijn, want wij hebben maar 1 machine
Hopenlijk doen de medewerkers van IS hun best en is hij zo weer up and running..
Met moet echt dezelfde machine zijn, want wij hebben maar 1 machine
Hopenlijk doen de medewerkers van IS hun best en is hij zo weer up and running..
weinig tot niks..
Verwijderd
Gebruik VNC: (wanneer hij het weer doetdidio schreef op 03 september 2002 @ 09:47:
Rebooten via power switch heb ik al gedaan, hielp niks. Ik kan dus niet meer inloggen met Terminal server dus ik kan niet zien wat er allemaal aan de hand is. Ik was dus bezig met allerlei updates via Windows Update zoals .net sp2 en ie6 en w2k sp3.
http://www.uk.research.att.com/vnc/download.html
Lightweight en safe. Kun je dat terminal server shutdownen.
(SP3 bevat .net SP2. IE heb je eigenlijk niet nodig op een webserver, ik zou IE 5.5 sp2 laten staan, daar zitten minder bugs in
Edwin weet meestal wel wat hij doet jaMet moet echt dezelfde machine zijn, want wij hebben maar 1 machine
Maar de SQLServer respond nog steeds? Want dat vond ik wel frappant
Alles werkt weer
Het lag aan een DLL die niet geladen werd ofzo.
Edwin weet inderdaad waar hij het over heeft, gelukkig..
Ik zag nu wel dat er in alle directory's een nieuwe directory staat 'aspnet_client'
dat heeft natuurlijk met .net te maken maar is dat in elke dir. nodig? Ook in nieuwe
dir's die ik ga uploaden?
Edwin weet inderdaad waar hij het over heeft, gelukkig..
Ik zag nu wel dat er in alle directory's een nieuwe directory staat 'aspnet_client'
dat heeft natuurlijk met .net te maken maar is dat in elke dir. nodig? Ook in nieuwe
dir's die ik ga uploaden?
weinig tot niks..
Verwijderd
Ik geloof dat daar de compiled pages in komen te staan. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Pagina: 1