• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-03 17:16
Dit is mijn situatie:

ik woon in een studentenhuis waar alle 6 kamers een eigen nummer hebben via een QuattroVox. Verder is er nog een centraal telefoonnummer, waarbij alle telefoons tegelijk overgaan. Dit alles wordt afgetopt met een ADSL ISDN verbinding. :9

Dit alles werkt perfect, echter: de vaste telefoon gaat 3 over en kapt er daarna mee. Mensen kunnen ons dus nauwelijks bereiken.

Iemand enig idee waar het probleem zit ?

DIT IS MIJN WEBSITE

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je zegt dat 6 kamers allemaal een eigen nummer hebben, maar bij mijn weten heeft een quattrox vox toch maar de optie voor 4 analoge toestellen aan te sluiten dus dat snap ik niet helemaal.

En hij gaat maar 3x over zeg je, maar ik dat bij alle telefoonnummers of bij alleen het centrale nummer ?

Verwijderd

niet per ongeluk voicemail oid?

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 16:18
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 14:38:
niet per ongeluk voicemail oid?
Daar zit ik dus ook aan te denken. Voicemail heeft een optie om na een bepaald aantal keren over gaan over te schakelen op de voicemail.

...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
baexem schreef op 02 september 2002 @ 14:42:
[...]

Daar zit ik dus ook aan te denken. Voicemail heeft een optie om na een bepaald aantal keren over gaan over te schakelen op de voicemail.
Ja, dit klopt.
Het is alleen dat je deze waarde bij een particulier abbonnement niet in kan stellen en dus gewoon pas na 4 keer op genomen wordt.

Het zou ook kunnen dat je je adsl verkeer heb aangesloten, maar ik weet niet precies hoe dat geregeld is in dat studentenhuis.

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Wat voor toestel heb je ?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Waarschijnlijk 'n instelling in de Quattrovox. Is 't trouwens bij alle, of slechts bij 1 toestel?
Pagina: 1