Toon posts:

DVD-RW of DVD+RW?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik wil een DVD brander aanschaffenen ik heb al wat markt onderzoek gedaan maar ik hoor graag ook een reactie van andre gebruikers.

Ik wil ook graag van bestaande DVD's een "backup" maken.

maar wat kan ik dan het beste kopen?

Ik zit zelf te denken over de Philips DVDRW228K aangezien dit een tweede generatie is en hij is niet de duurste, ongeveer 420 euro.

ik hoop dat jullie even reageren.

GreetZ

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Aan topic te zien heb je geen keuze..... zoek je info over welk merk best is?

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:50
Wie wint DVD+R(W) of DVD-R(W)?

DVD's als in DVD-films één op één "backuppen" gaat niet Simpelweg omdat bijna alle films dual layer zijn en er geen dual layer DVD-r(w)/DVD+r(w) bestaan.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:07
Sony heeft een brander op de markt (of aangekondigd) die beide aan zou kunnen (+ en -)
De vraag is alleen of deze net zo duur is als een "+"-brander en een "-"-brander samen.
Sony komt met multi-format DVD-schrijver

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie de links hieboven. Zoek zelf ook een beetje rond naar informatie over de verschillende DVD technologieën. Weeg de voor- en nadelen tegen elkaar, kies een merk die je het meest aanspreekt en bepaal je budget. Zo kun je makkelijk tot aankoop overgaan :)

Op zulke vragen, in de trant van "wat is de beste?", kan simpelweg geen sluitend antwoord gegeven worden; zoveel mensen, zoveel meningen. Ik zie ook dat je al een mooie DVD brander op het oog hebt, deze topic gaat dan ook op slot :)

Dit topic is gesloten.